/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Microsoft Visual c++ Runtime Library.
Fra : sp4nker
Vist : 816 gange
20 point
Dato : 02-09-04 21:13

Dav jer alle. Mit problem er ovenstående. Jeg står til at installere Steam til Cs, DoD osv.
Hver gang jeg prøver at få kørt installerings filen dukker der et vindue op. Et runtime error.Den afslutter så programmet hver gang...
Er det nogen af jer kloge hoveder derude som, kunne have svaret på det? det kune være meget rart

Accepteret svar
Fra : DJ_Puden

Modtaget 30 point
Dato : 02-09-04 21:17

ja, format c:

Godkendelse af svar
Fra : sp4nker

Dato : 27-07-06 21:29

U suck dude!!!men du får dem alligevel, cuz u my m8, m8!