/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
viasat blad september-oktober
Fra : granslam
Vist : 530 gange
300 point
Dato : 02-09-04 17:57

hej er der nogen der ved hvem det er der er på foresiden af viasat bladet i dennne måned september-oktober
min kæreste siger det er sofie kalke lassen og jeg mener det er hende fra tv serien forsvar
mvh Granslam

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 02-09-04 18:00

Har vi et link?

Kommentar
Fra : granslam

Dato : 02-09-04 18:09

3773 nej desvære der er ikke noget billede på deres hjemmeside

mvh Granslam

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 02-09-04 18:20

Fint så er det ikke mig der er blevet blind. Desværre har jeg "de andre" og snupper kun 3'erne analogt. Så jeg har ikke gjort mig fortjent til bladet (selvom jeg skam betaler for mit kort).

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 02-09-04 18:20

Iøvrigt kan du vel se det på brystmålet - Sofie fører da vist!

Kommentar
Fra : dova

Dato : 02-09-04 19:23

Det er uden tvivl Sofie Lassen-Kahlke der er på forsiden af sep/okt nr. af Viasatbladet.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 02-09-04 19:34

Hvem kan - Dova kan!

(Tyvstjålet fra en kendt forretningskæde og tildannet til lejligheden).

Kommentar
Fra : dova

Dato : 02-09-04 19:42

Kommentar
Fra : dova

Dato : 02-09-04 19:42

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 02-09-04 20:25

Det står faktisk ret klart. Det er pigerne fra Charlies Angels 2 med :
Lucy Liu, Camaron Diaz samt Drew Barrymore.

Kig lige under billedet.

ellebye

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 02-09-04 20:26

Ok det er bladet for november og december, tæller det med

Kommentar
Fra : dova

Dato : 02-09-04 21:44

Det er bagsiden af det nummer vi snakker om ellebye

På forsiden er det Sofie

Dova

Kommentar
Fra : granslam

Dato : 04-09-04 08:45

hmm der er en der siger det er sofie kalhke lassen er der flere ??

Kommentar
Fra : dova

Dato : 04-09-04 09:01

Hæhæ
Du er sgu svær at overbevise,
Det er Sofie Lassen-Kahlke
mvh dova

Okay, jeg kan godt se, det ikke er så sjovt, at måtte give kæresten ret.

Kommentar
Fra : granslam

Dato : 04-09-04 10:21

ja ja men du er den eneste ud over min kæreste der har sagt det er hende

mvh Granslam

Accepteret svar
Fra : dova

Modtaget 300 point
Dato : 04-09-04 12:27

Jamen, hvis du stadig ikke er overbevist, så prøv da at ringe til viasat og få fat i bladets udgiver.
Han hedder Kim Poder, og spørg hvem det er der er på forsiden.
Jeg vil i hvert fald ikke på nogen måde sammenligne med hende fra Forsvar.
mvh dova

Kommentar
Fra : granslam

Dato : 04-09-04 12:31

hmm jeg er bange for du har ret min kæreste har ringet til viasat og snakket med en eller anden dum supporter som desvære gav hende ret så det er 3 mod 1 ØV ØV det er lige 1 md s hundeluftning jeg lige har tabt

mvh Granslam

Godkendelse af svar
Fra : granslam

Dato : 04-09-04 12:33

Tak for svaret dova. jeg er ikke meget for det men du har jo fortjent dine point

mvh Granslam

Kommentar
Fra : dova

Dato : 04-09-04 12:46

Ja men tak for det.
Det er ikke sjovt at tabe sådan en diskussion.
Jeg var lige på TV2 siden og tjekke deltagerne i Forsvar. Hende du tænker på, må være Anette Støvelbæk
http://sites.tv2.dk/forsvar/2681.htm

mvh dova

Kommentar
Fra : dova

Dato : 04-09-04 12:47

PS Det er sundt at "gå tur med hunden" . God fornøjelse

Kommentar
Fra : granslam

Dato : 04-09-04 17:13

takker