/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Vindue åbnes minimeret.
Fra : Baun
Vist : 467 gange
100 point
Dato : 02-09-04 17:20

Der må være en simpel løsning på dette problem, men hvordan? F.eks når jeg åbner Outlook Express for at se efter post, har den tidligere altid åbnet maximeret. Pludselig er den begyndt at åbne minimeret. Et lille problem, men en stor irritation! Jeg kører med Win. XP Pro. Hvem har den simple løsning!?

Accepteret svar
Fra : Jesperfect

Modtaget 110 point
Dato : 02-09-04 17:53

Hej Baun

Det er såmænd ikke så svært: Du burde kunne Højreklikke på Outlook Express-ikonet, vælge egenskaber og på fanebladet "Genvej" sætte den til at køre "Maksimeret" i stedet for "Normalt vindue".

Hvis ikke det virker ved jeg da ikke lige hvad der er galt.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 02-09-04 18:40

Prøv at "trække" Outlook Express helt ud til skærmkanterne, og så tryk på krydset (luk), så skulle det gerne åbne ordenligt næste gang!

Godkendelse af svar
Fra : Baun

Dato : 02-09-04 21:02

Tak for svaret Jesperfect. Så nemt var det altså