/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
xvid med undertekster permanent
Fra : kasper006
Vist : 563 gange
120 point
Dato : 02-09-04 15:08

Hej

jeg har en film hvor jeg har downloadet nogle undertekster til den fra wwdivxstation.com og dem vil jeg gerne ha' sat sammen med filmen permanent jeg har prøvet VirtualDub men den siger at den ikke kan læse den codec er der nogle der kender et program der kan det samme som VirtualDub (sætte undertekster på permanent)

på forhånd tak

Accepteret svar
Fra : frederikshavn

Modtaget 120 point
Dato : 07-09-04 19:19

her skal du bare se:http://www.dvdrip.dk/article.php?sid=4
der kan være fejl på siden

Kommentar
Fra : cokie

Dato : 23-09-04 15:33

hej..

jeg har os samme problem.. jeg har så brugt guiden.. men når jeg har fået convertet min sub til .ssa og skal til at add'e den så vil den ikke..
den laver disse to fejlmeddelelser

"programmer eller DLL'en C:\blablabla... - DVDRip/blabla.ssa er ikke et gyldigt windows-billede kontroller dette med din installationsdiskette"

og derefter

"cannot load filter module "C:\blablabla... - DVDRip/blabla.ssa": %1 er ikke et gyldigt win32-program"

udover det har jeg prøvet med flere verisioner af virtualdub 1.5.3 - 1.5.4 -1.5.10 og ingen af dem kan..
der hvor der står "add filter" er der heller ikke noget hvor jeg kan vælge subtitle, den står der slet ikke ..

håber i kan hjælpe.. :)

Godkendelse af svar
Fra : kasper006

Dato : 16-01-06 15:10

Tak for svaret frederikshavn.