/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
telefonbog fra ericson 210 til 610
Fra : ds23
Vist : 432 gange
20 point
Dato : 02-09-04 15:08

Jeg vil gerne have min telf.bog fra t210 til t610 ericson.
Jeg er helst fri for at taste det hele om til 610èrn.
Er der en genvej?
/steen b.

Accepteret svar
Fra : JacobS.

Modtaget 20 point
Dato : 02-09-04 19:08

Ja det er der.

Hvis det er det samme sim-kort du skal bruge til t610 som du brugte til t210 så behøver du bare at sætte det i din nye telefon og så skulle den være der.
Men hvis det er et nyt sim-kort du har fået så går du ind på din gamle mobil i telefonbogen og siger instillinger eller hvis der er noget der hedder kopier.
Hvis der ikke er noget der hedder kopiere så er der noget der hedder noget i stil med hukommelse i brug. der gå du ind og vælger telefon.
så kopiere din telefon alle numrene over til telefonen.
Så tager du dit NYE sim-kort og sætter i din gamle telefon og så går du det samme bortset fra at når du går ind og siger hukommelse i brug så vælger du SIM-kort istedet for telefon.
Så kopiere den gamle telefon alle numrene til sim-kortet. så kan du bare sætte dit nye sim-kort i din nye telefon og så skulle alle dine numre gerne ligge der.

Håber det hjalp

JacobS.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 02-09-04 19:11

Enten kan du oploade din tlf bog til din teleoperatør, som i mange tilfælde giver den mulighed, og så downloade igen til den anden telefon. Eller osse burde du da kunne gemme det på dit simkort, og overføre det til den anden tlf den vej?

Godkendelse af svar
Fra : ds23

Dato : 03-09-04 17:44

Tak for svaret JacobS..
Også til dig TEDD.
/steen b.