/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Scorpions: Unbreakable
Fra : amc
Vist : 329 gange
50 point
Dato : 02-09-04 11:59

Jeg har fået Scorpions: Unbreakable og vil godt rippe den så jeg kan få den på min mp3 afspiller....Kan man det ????

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 02-09-04 12:08

Er det ikke bare en almindelig CD?

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 02-09-04 12:10

Du skal finde et program der kan konvertere til mp3 filer. Kig på en af de kendte download sites.

eks.:http://www.tucows.com/

Kommentar
Fra : amc

Dato : 02-09-04 12:16

Jeg har programmer til at rippe med...Men det kan de ikke...Der står godt nok bag på cd den ikke kan spilles i pc men det er da surt når man køber en cd og man så ikke kan få den på sin mp3...Har før rippet cd'er selv om der står de ikke kan spilles i pc...

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 02-09-04 12:21

Prøv et andet ripper-program...

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 02-09-04 12:22

Jeg går ud fra at du HAR prøvet at bruge Kopi-funktionen i et af dine programmer, altså IKKE kopier men indlæs, kan du heller ikke det? Jeg bruger selv Windows Media Player og har aldrig oplevet at jeg ikke kunne indlæse en CD. Jeg får den så indlæst som .wma filer, men sådanne kan af andre programmer konverteres til .mp3.

Kommentar
Fra : amc

Dato : 02-09-04 13:28

Den vil ikke i Windows Media Player..

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 02-09-04 13:32

OK amc. Så tror jeg ikke at jeg kan hjælpe dig. PalleBHansen, Molokyle, Emesen eller BjarneD kan sikkert, men de kommer nok først PÅ lidt senere.

Held og lykke. M.v.h. Arne

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 02-09-04 13:46
Accepteret svar
Fra : arne.jakobsen

Modtaget 50 point
Dato : 30-09-04 19:27

Hej amc. Nu skal du huske at lukke spørgsmålet. Det gør du ved at trykke på "Accepter som svar", der står til højre over den kommentar du synes har været dig til størst hjælp. Du får så lejlighed til at sende en bemærkning til svareren. Spørgsmålet lukkes og de af dig udlovede point bliver udløst. Venlig hilsen Arne Jakobsen

Godkendelse af svar
Fra : amc

Dato : 01-10-04 08:56

Tak for svaret arne.jakobsen. Ups en smutter