/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
icq chatfiler
Fra : Leanne
Vist : 396 gange
300 point
Dato : 02-09-04 11:57

jeg har en diskette med gamle chats - altså .cht filer - fra icq,
samt nogle history-saves.
Dem vil jeg gerne læse igen og helst i word eller evt. notepad.
Lige nu kan jeg bare slet ikke åbne dem.

Kommentar
Fra : PepsDK

Dato : 02-09-04 12:37

kan du ikke holde shift nede og så højreklikke og vælge - åben som? og så vælge notepad? :)

Kommentar
Fra : PepsDK

Dato : 02-09-04 12:37

kan du ikke holde shift nede og så højreklikke og vælge - åben som? og så vælge notepad? :)

Accepteret svar
Fra : tedd

Modtaget 300 point
Dato : 02-09-04 13:50
Kommentar
Fra : tedd

Dato : 02-09-04 13:52

Og det her skulle være en history reader http://hitu.host.sk/icqhr.php

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 02-09-04 13:53

Det første link må du kopiere i sin helhed og manuelt indsætte i browserens adressefelt

Godkendelse af svar
Fra : Leanne

Dato : 03-09-04 04:17

Tak for svaret tedd. Det betyder kolossalt meget for mig at gense de chats