/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Saab 9000
Fra : minila
Vist : 429 gange
100 point
Dato : 02-09-04 11:54

Jeg overvejer at købe en Saab 9000, og vil høre om I har nogle erfaringer I vil dele med mig (og andre læsere).
Egentlig kunne jeg godt tænke mig en med turbo – men ved ikke rigtig! Hvad med en 2,3 ’er i stedet for?
Hvornår (årgange) ændrede Saab modeller?
Hvad skal jeg specielt se efter på en brugt Saab?
Jeg skal nok lige nævne, at bilen skal være i 30.000 kr. klassen, og sådan årgangsmæssigt nok ligge i tidsrummet 1986 – 1993.
Ellers andet?

Hilsen minila

P.s. er der nogle som ligger inde med nogle billeder fra en evt. istandsættelse af sådan en bil, er jeg også interesseret.

Accepteret svar
Fra : Teil

Modtaget 100 point
Dato : 02-09-04 13:05

En Saab 9000 til 30.000, der er ikke meget bil tilbage for de penge.
Jeg ville glemme den bil eller skaffe flere penge.

Kommentar
Fra : geu

Dato : 02-09-04 21:03

Så ville jeg lade vær... Og gøre som Teil

Kommentar
Fra : bmw25

Dato : 04-09-04 23:50

Hej.
Du får sikkert ikke meget Saab 9000 for 30k - var lige inde og kigge på bilbasen. Men hva med at finde en med en pæn stand rustmæssigt, evt importeret.
Så er vognen i orden men motoren er halvdød til den pris. Så kan du så starte derfra stille og roligt hvis du planlægger at have den i flere år?

Godkendelse af svar
Fra : minila

Dato : 25-01-05 23:14

Tak for svaret Teil.