/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Black Eyed peas - "Let's get itstarted/r~
Fra : Playa2k3
Vist : 677 gange
50 point
Dato : 02-09-04 07:25

Hej, i Black eyed peas sangen paa boogie synger og hedder sangen "Let's get it Started", men paa samtlige numre jeg har synger de "Let's get retarded" Naar jeg soeger efter "Let's get it started" er der en masse som hedder netop dette, men lige saa snart jeg hoerer dem synger de Retarded... Er der 2 sange eller er der en af dem som er en censur version ?

Accepteret svar
Fra : gangster50

Modtaget 60 point
Dato : 02-09-04 07:47

på deres CD hedder den Lets Get Retarted .. de har lavet den om fordi at man ikke må sige sådan noget i radioen i usa.. hvis de sang "Lets Get *Biiip*" så ville det jo ikke lyde godt .. derfor ændrede de den .. Og folk ripper mest fra radioen, derfor er der flest Lets Get It Started

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 02-09-04 10:32

Nummeret hed "Let's get retarded" til at starte med og det er slang for at fyre det for vildt af, men da det også betragtes som et skælsord lavede de teksten om til: "Let's get it Started".

Snip Snap Snude nu er den historie ude...

Kommentar
Fra : gangster50

Dato : 02-09-04 17:21

ligesom det jeg sagde... tsk tsk tsk..

Godkendelse af svar
Fra : Playa2k3

Dato : 03-09-04 07:21

Tak for svaret gangster50.

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 03-09-04 10:58

Ganster50> Hvis din kommentar er ment til mit indlæg, er dit indlæg da det mest almindelig af dem. Det du skriver kan alle sku´da tænke sig til, hvor i mod min forklaring, som ér den rigtige, er uddybende med forklaring omkring slang-udtrykket, dét skriver du INTET om.
Men du fik lidt lette points og fred være med det.

Kommentar
Fra : Playa2k3

Dato : 03-09-04 13:04

taliskoko, jeg har intet mod din forklaring. Ganster50 havde det svar jeg ledte efter, og det var egentlig ogsaa det jeg havde taenkt foerst ang. en censur version, skulle bare have det bekraeftet. Jeg har engelsk paa niveau A, saa det er intet problem med titlen at all. Tak for begge svar.

Kommentar
Fra : gangster50

Dato : 03-09-04 14:47

men jeg fik alligevel point ..