/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Hvordan gemmer man det her ?
Fra : 123nu
Vist : 548 gange
10 point
Dato : 02-09-04 00:19

Har du nogen ide om hvordan jeg gemmer de her The Beatles - Video Section

http://home.att.net/~chuckayoub/the_beatles_video.html

ps Hvor mange lp'er har The Beatles udgivet ?
var der ikke noget med at der skulle være et sort album
sammen med det røde - blå & og hvide
eller er det bare mig der husker forkert og hvad var det nu det hed ?
mvh 123nu

Kommentar
Fra : IceCap

Dato : 02-09-04 00:37

Det er streaming video, og det mener jeg ikke der er nogen muligheder for at gemme. Desværre, jeg har ikke hørt om det.....

Efter hvad jeg kan finde her: http://www.beatles-discography.com/ har de udgivet 38 albums i England og 47 i USA. Herudover er der singler og EPs.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 02-09-04 01:23

Rigtige album vil jeg nu sige 12. Alle de andre er enten opsamling eller udgivet efter Beatles gik i opløsning!
Et sort album har jeg aldrig hørt om, men jeg er nu heller ikke den store Beatles kender! Har bare vokset op med dem!
Det røde og blå album du nævner er osse udgivet efter gruppen holdt op med at eksistere!

Accepteret svar
Fra : tedd

Modtaget 20 point
Dato : 02-09-04 01:28
Godkendelse af svar
Fra : 123nu

Dato : 02-09-04 10:35

Tak for svaret tedd.
kan ikke bedømme det endnu da jeg ikke har afprøvet det

      Hej Tedd
tak for din recorder (som jeg vil prøve i aften)

Jeg har disse
The Beatles - 1962-1966 - The Red Album
The Beatles - 1967-1970 - The Blue Album
The Beatles - 1968 - The White Album
men jeg mener der skulle være et sort album også
de 12 (rigtige album) som du skriver om har du navne på dem ?
Mvh 123nu
Tak til alle jer andre også

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 02-09-04 13:59

Hvis du går ind under Icecaps links og så ind under British albums, så er det de første 13 albums minus Collections of oldies

Kommentar
Fra : IceCap

Dato : 03-09-04 10:43

Virker den recorder der?

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 03-09-04 14:13

Ja det gør den. Havde glemt jeg havde installeret den, men den startede op samtidig med at jeg trykkede på beatles linket, og optog det!

Kommentar
Fra : 123nu

Dato : 03-09-04 21:59

Hej tedd.

Nu er mit engelsk ikke så godt, men er det ikke muligt bare at hive det ned (downloade det) uden at man skal sidde og høre på det i 1½ time eller mere
og så høre/se det bagefter ?

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 03-09-04 22:02

nej det er streaming, så du bliver nødt til at optage det på den måde! Men måske kan du minimere siden op optageren, så du kan lave noget andet i mens!

Kommentar
Fra : 123nu

Dato : 04-09-04 10:38

Hej tedd

og alle jer andre der er vel ingen der har DL dem og måske gad sende dem til mig ?
mvh 123nu