/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Er der ingen der har sagt tillykke til B~
Fra : Keldd
Vist : 359 gange
500 point
Dato : 01-09-04 22:00

Jeg kan ikke finde nogen steder,hvor der bliver sagt tillykke til BjarneD.
Men nu skal du ikke være ked af det BjarneD,her er 500 point,når du melder dig.
No Bullshit
Hilsen
Keldd.

Accepteret svar
Fra : dova

Modtaget 510 point
Dato : 01-09-04 22:04

Ha, det har jeg da haft et spørgsmål om med mere end 50 kommentarer. Så det er du gået glip af.
Det blev så bare placeret i Kandu kategorien
Og han blev skam også ønsket tillykke med føs´daen for 4 dage siden

Hilsen dova

Kommentar
Fra : debilo

Dato : 01-09-04 22:06

http://www.kandu.dk/dk/spg/48417
Jamen Keldd, du ved da godt at de der mange point er som en rød klud, der vil starte en lavine af spørgsmål om alt og ingenting, til rigtigt mange point.
Nu var Dova så flink at oplyse dig lidt og husk at skrive hej Dova når du accepterer hendes indlæg

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 01-09-04 22:07

Jeg er ude på at komme af med nogen point,så Bjarne kan bare komme.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 01-09-04 22:08

Er der nogen der har vundet noget ?

...andet end hæder, ære og respekt

Tillykke BjarneD !

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : debilo

Dato : 01-09-04 22:08

Min øresnegl meddeler, at han ikke kommer

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 01-09-04 22:11

Tja han er her jo sådan set allerede Keldd

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 01-09-04 23:06

Keldd, jeg har da også ønsket ham tillykke med både dimsen og fødselsdagen men han har ikke engang sagt tak

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 01-09-04 23:11

Så skred Kandu i svinget igen,nå,jeg er først sent kommet på og dova havde lukket sit spørgsmål,
så derfor havde jeg ikke set noget,men hvor har han mon gemt sig??
Jeg er ikke god til gåder tedd,fortæl noget.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 01-09-04 23:14

Toupie:
Han skal have en god undskyldning,ellers vanker der.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 01-09-04 23:14

Er du helt debillos Keld?

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 01-09-04 23:16

Keldd, fra dig eller mig???? jeg er ikke så god til de der "vanker"

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 01-09-04 23:19

Kan vi ikke få afskaffet de fjollede dobbeltprofiler,Bjarne skam dig.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 01-09-04 23:22

Toupie:
Ser ud til vi må tage os af ham henad vejen.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : debilo

Dato : 01-09-04 23:31

En helt snydfri profil som kom til verden ved en tilfældighed og som er god til at undgå pjatpoint er ikke at foragte

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 01-09-04 23:32

Ha ha Bjarne,så bliver det som du har bedt om.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : debilo

Dato : 01-09-04 23:33

Debilo skal hilse og sige tak for alle lykønskninger, lidt forsinket på grund af et af de større bøvs fra Kandu :-8

Kommentar
Fra : debilo

Dato : 01-09-04 23:34

Tak, det er lidt besværligt det her.

Godkendelse af svar
Fra : Keldd

Dato : 01-09-04 23:35

Tak for svaret dova.(når bare pointene bliver i familien ha ha,godnat skat)
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 01-09-04 23:38

Se Keldd så let kunne det have været at snyde dig, men sådan noget gør tørvetrillere som mig jo ikke

Tak Molo, Tak Toupie, Tak Keldd.

Tak debilo

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 01-09-04 23:41

Respekt til Bjarne fra Keld.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 02-09-04 07:58

?????????????????????????????????????????

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 02-09-04 09:36

Kom nu dova,læs det hele een gang til.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 02-09-04 11:15

Ja, jeg fik point, hvorfor nu det?????????
Og hvem er debilo og hvem er BjarneD eller er det den samme????
Dette og meget mere får De svar på i næste uges udgave af...........

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 02-09-04 17:00

En spændende følgeton ser ud til at blive introduceret af dova i næste uge,
og den måbende læserskare kan næsten ikke vente.
Dette folkens,er ikke mindre end en sensation,dette er virkelig sensationspresse i højeste gear.
Gå ikke glip af de sidste nye afsløringer m.m.
Hilsen
Keldd.