/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Tuning til stalker
Fra : stalkerboy
Vist : 396 gange
20 point
Dato : 09-07-02 01:41

Hej!!
Hvor langt skal jeg have kørt, før jeg kan begynde, at pille begrænsningerne??
(har en stalker)

Accepteret svar
Fra : Melander

Modtaget 20 point
Dato : 09-07-02 08:38

Hejsa Stalkerboy

Du skal helst have kørt ca. 500 km, for at motor lige er kørt til, men ellers tror jeg det er ligemeget, da mange forhandlere piller begrænserne ud, allerede fra ny af.

Prøv ligeledes at se på denne side, der står meget godt guf om tuning.

http://www.45scooter.dk

mvh Melander

Kommentar
Fra : stalkerboy

Dato : 09-07-02 13:15

til Melander.
Tak for dit svar!
Kender du et sted, hvor man kan læse sig til hvordan man piller begrænsningerne på en stalker. (har nemlig lige fået min stalker såå.. ikke så god til scootere endnu).
Ved du selv hvad jeg skal pille, for at få den til at køre omkring de 60-70???
hilsen Stalkerboy

Kommentar
Fra : Melander

Dato : 09-07-02 13:24

Hejsa Stalkerboy

Jeps, jeg fandt lige en side, som nok passer bedre til dig. der står næsten alt, og så er den kun for Stalker.

http://www.stalkerzone.dk/

mvh Melander

Kommentar
Fra : Melander

Dato : 09-07-02 13:25

Håber det hjælper dig

Kommentar
Fra : stalkerboy

Dato : 09-07-02 16:54

Til Melander.
Tak!
Ved du, om man kan låne en bog om tun???

Kommentar
Fra : Melander

Dato : 09-07-02 17:36

hej Stalkerboy

nope, men prøv på biblioteket, det kan være at de har en bog om det.

mvh. Melander

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 07-08-02 14:52

"stalkerboy" <stalkerboy.news@kandu.dk> wrote in message
news:8U349.5754$G3.786775@news010.worldonline.dk...
> Hej!!
> Hvor langt skal jeg have kørt, før jeg kan begynde, at pille
> begrænsningerne??

Det kan du sakkens gøre med det samme..min Katana kørte en tur fra
forhandlern og hjem ca. 7km. og efter en 1/2 time var den uden plombering.
og har kørt siden uden problemer.

mvh. Thomas