/ Forside/ Karriere / Erhverv / Jura / Spørgsmål
10  jakjoe 2566
mobil tjenester???
Fra : ThomasEp
Vist : 385 gange
50 point
Dato : 01-09-04 21:25

Jeg har fået 4 beskeder fra det der Jamba.dk om jeg kan hente logoer, ringetoner mm. Det koster åbenbart 30 kr. For bare den tekst hvor der står at man kan få logoer, ringetoner osv.. jeg fik 3 beskeder søndag og 1 i morges kl. 04:51 nu er vi så oppe på 120 kr. for INGENTING, bare tekst og ikke andet. Jeg har aldrig bestilt den pakke som det nu hedder, men jeg fik da en besked fra dem at de havde oprettet en mail adresse til mig, hvorfor ved jeg ikke.. Det er ligeledes med min kæreste og venner! Mystisk.
Hvad kan man gøre i sådan en situation? Jeg vil da gerne have mine penge igen jo!!!

Mvh Thomas

Kommentar
Fra : Ladamm

Dato : 01-09-04 23:07

Du har ret til at få dine penge igen.. Man kan aldrig forpligte sig ved passivitet.. Jeg er bange for at du sikkert bliver nødt til at ringe eller skrive til Jamba.dk og forhøre dig om det og er de ikke til at ha med at gøre må man jo være hårde ved dem... Men det kan godt være at det kræver noget arbejde..

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 02-09-04 09:21

Hvis du ikke har en aftale med Jamba kan du roligt glemme regningerne.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 02-09-04 09:25

Kiggede på www.jamba.dk
Underlig side som ikke giver mulighed for yderligere
aktivitet fra brugeren.

Kommentar
Fra : binky

Dato : 02-09-04 10:00

I et tilfælde som dit ville jeg nok forvente en eller anden form for ordrebekræftelse, når firmaet åbenbart hæfter mere og mere på. Lad være med at betale regningen. Det virker som telefonspam.

mvh
binky