/ Forside/ Interesser / Dyr / Katte / Spørgsmål
10  HelleBirg.. 1440
killing søges i 7500 området
Fra : bjerregaard
Vist : 569 gange
20 point
Dato : 08-07-02 23:31

hej NG

Vi mistede desværre vores ene lille øjesten i fredags, han blev påkørt af en bil (som kørte alt for stærkt) vi hastede afsted til dyrelægen, som ikke så anden udvej end at lade ham sove stille ind...;-( Puha hvor er det bare hårdt!
Og nu er det også slut med at være udekat her i huset, indtil kommunen får sat de fart begrænsere op.... GRRRR!!!
Men der er nok en der savner Terkel enu mere end os, og det er lille Smilla (18 uger) hun savner så forfærdeligt meget en at lege med.
Derfor spørgsmålet; Hvor finder jeg en killing der er ca 16-20 uger gammel, i 7500 området. Jeg er interesseret i en alm. huskat, det skal helst være en han. De tilbud der er i ugeavisen virker ikke særligt tiltalende, jeg vil jo gerne købe en sund og rask kat som har fået orme og loppekur....
Er der nogle af jer katte venner, som enten selv har eller kender nogen som "brænder inde" med en stor killing, så skriv og jeg vil straks foreligge mulighederne for Smilla og snakke lidt med min bedre halvdel.

Mvh Eva

Accepteret svar
Fra : dortedyg

Modtaget 20 point
Dato : 13-07-02 18:00

Hejza

Hvis du vil betale for en killing så kontakt Kattens Værn eller Dyrenes Beskyttelse. De sælger killinger i alle størrelser, som er vaccineret og har fået ormekur. De har sunde og raske killinger og så støtter du også en god sag. De kræver dog at du lader katten neutralisere når den er et halvt år gammel, men tilgengæld betaler de halvdelen eller hele regning fra dyrlægen!

Lige et tillægsråd. Hvis den skasl være indekat så køb et katteTOILET i stedet for en kattebakke. Det er det klogeste jeg har gjort til dato. Det er nemt og lugtfrit.

/Dorte

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 07-08-02 10:50

"bjerregaard" skrev

> Er der nogle af jer katte venner, som enten selv har eller kender nogen
> som "brænder inde" med en stor killing, så skriv og jeg vil straks
> foreligge mulighederne for Smilla og snakke lidt med min bedre halvdel.

Hej Eva.

Jeg tror nok at Mette Svangren her fra gruppen stadig har to hankillinger,
der mangler et nyt hjem (Rosinen og Patch?).
-Hun bor iml. Stouby og Juelsminde. Killingerne er født af herreløse
hunkatte, men Mette har taget sig rigtigt godt af de små (og desuden sørget
for at få de to mødre steriliseret), men mangler som sagt stadig at finde
hjem til et par stykker.

Du kan se meget mere her:
http://svangut.dk/killinger/billeder.htm

Mange hilsner
Katrine

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 07-08-02 22:03

Hej

Jeg har killinger, men de er først flytteklare om 8½ uge.
Begge forældre haves, det er huskatte og de bliver passet med alt incl. 1.
vaccination før de flytter.
Kontakt mig hvis I er interesseret i at følge dem.

Prøvede at sende direkte til jer, men fik mailen retur.

Stine

PS : jeg bor I Sørvad.

bjerregaard <bjerregaard.news@kandu.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:7U349.5751$G3.786595@news010.worldonline.dk...
> hej NG
>
> Vi mistede desværre vores ene lille øjesten i fredags, han blev påkørt
> af en bil (som kørte alt for stærkt) vi hastede afsted til dyrelægen,
> som ikke så anden udvej end at lade ham sove stille ind...;-( Puha hvor
> er det bare hårdt!
> Og nu er det også slut med at være udekat her i huset, indtil kommunen
> får sat de fart begrænsere op.... GRRRR!!!
> Men der er nok en der savner Terkel enu mere end os, og det er lille
> Smilla (18 uger) hun savner så forfærdeligt meget en at lege med.
> Derfor spørgsmålet; Hvor finder jeg en killing der er ca 16-20 uger
> gammel, i 7500 området. Jeg er interesseret i en alm. huskat, det skal
> helst være en han. De tilbud der er i ugeavisen virker ikke særligt
> tiltalende, jeg vil jo gerne købe en sund og rask kat som har fået orme
> og loppekur....
> Er der nogle af jer katte venner, som enten selv har eller kender nogen
> som "brænder inde" med en stor killing, så skriv og jeg vil straks
> foreligge mulighederne for Smilla og snakke lidt med min bedre halvdel.
>
> Mvh Eva
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 10-08-02 12:04

Hejsa. Jeg bor godt nok ikke i 7500 området men har en han killing på 14
uger. Hvad med den????? Se mere under hvem vil have mig?
kh Karin
"Stine Frandsen" <santippe@knus.dk> skrev i en meddelelse
news:ais1js$kib$1@sunsite.dk...
> Hej
>
> Jeg har killinger, men de er først flytteklare om 8½ uge.
> Begge forældre haves, det er huskatte og de bliver passet med alt incl. 1.
> vaccination før de flytter.
> Kontakt mig hvis I er interesseret i at følge dem.
>
> Prøvede at sende direkte til jer, men fik mailen retur.
>
> Stine
>
> PS : jeg bor I Sørvad.
>
> bjerregaard <bjerregaard.news@kandu.dk> skrev i en
> nyhedsmeddelelse:7U349.5751$G3.786595@news010.worldonline.dk...
> > hej NG
> >
> > Vi mistede desværre vores ene lille øjesten i fredags, han blev påkørt
> > af en bil (som kørte alt for stærkt) vi hastede afsted til dyrelægen,
> > som ikke så anden udvej end at lade ham sove stille ind...;-( Puha hvor
> > er det bare hårdt!
> > Og nu er det også slut med at være udekat her i huset, indtil kommunen
> > får sat de fart begrænsere op.... GRRRR!!!
> > Men der er nok en der savner Terkel enu mere end os, og det er lille
> > Smilla (18 uger) hun savner så forfærdeligt meget en at lege med.
> > Derfor spørgsmålet; Hvor finder jeg en killing der er ca 16-20 uger
> > gammel, i 7500 området. Jeg er interesseret i en alm. huskat, det skal
> > helst være en han. De tilbud der er i ugeavisen virker ikke særligt
> > tiltalende, jeg vil jo gerne købe en sund og rask kat som har fået orme
> > og loppekur....
> > Er der nogle af jer katte venner, som enten selv har eller kender nogen
> > som "brænder inde" med en stor killing, så skriv og jeg vil straks
> > foreligge mulighederne for Smilla og snakke lidt med min bedre halvdel.
> >
> > Mvh Eva
> >
> > --
> > Leveret af:
> > http://www.kandu.dk/
> > "Vejen til en hurtig løsning"
> >
>