/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Ny trappe fra stue til kælder
Fra : gusmusen20
Vist : 1286 gange
100 point
Dato : 01-09-04 14:21

Da vi har købt hus hvor man skal udendørs for at komme i kælderen er jeg meget interesseret i en trappe der skal ligge under den eksisterende til førstesalen i stuen.

Derfor vil jeg høre om der er nogen der har et bud på en samlet pris for både trappe og montering/"hul i gulvet".

Den pris jeg er mest interesseret i er nok hvad arbejdslønnen ca. vil ligge på.

Håber I kan hjælpe

Ps. Jeg bor i Hvidovre.

Accepteret svar
Fra : Benjamin.Hansen

Modtaget 100 point
Dato : 01-09-04 18:20

Det er ikke til at svare på efter de oplysninger du giver.
- Hvad skal trappen være lavet af ? (beton, træ, )
- Hvordan skla den se ud? vindel eller helt ret eller vinkel...
- Hvad er gulvet lavet af og skal det understøttes / forstærkes mm...
- Hvordan er det at komme til mm.
Så du skal fide ud af hvad det præcist er du ønsker - og tage kontakt til relevant håndværker tømmer mure smed...
Hvis du er smart tager du fat i et stort firma der kan de hele. Der kan de håndværk du ønsker benyttet.
Du kan også søge på altavista, google, krak efter firmaer der laver trapper så du kan få et billed på dine ønsker.
mvh
Benjamin

Kommentar
Fra : maly01

Dato : 03-09-04 10:46

Jeg tror godt at jeg kan hjælpe dig. Men det kræver nok lige at jeg får lov til at se opgaven først. Kontakt mig venligst på cobia23@ping.dk.
Mvh. Mads.

Godkendelse af svar
Fra : gusmusen20

Dato : 01-11-04 11:10

Tak for svaret Benjamin.Hansen.