/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Tillykke BjarneD
Fra : dova
Vist : 618 gange
50 point
Dato : 01-09-04 12:47

BjarneD

med præmien.

Håber jeg da ???
Det kommer jo an på om den dukker op!!!!!!!!!!!!

hilsen dova

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 01-09-04 13:19

Et STORT herfra.

Håber du kan bruge den, og at du får den.

ellebye

Accepteret svar
Fra : BjarneD

Modtaget 60 point
Dato : 01-09-04 13:20

Mange Tak!
Så blev det åbenbart min tur

Ja det lyder jo ikke lige frem som om Kandu administrationen er særlig ordholdende, men nu er det heller ikke verdens største problem for jeg ejer ikke een eneste DVD skive og har derfor ikke engang fået afprøvet DVD drevet i min puter og jeg har endda TV out og kabel der til.

Jeg mener for øvrigt stadig, at der burde trækkes lod mellem alle aktive brugere i den pågældende måned så ingen behøvede at stræbe efter at få mange point.

Dova du har nok næsten været undtagelsen fra reglen, men ellers er det os computerfreaks der ligger i top pointmæssigt og vel nok fordi der er rigtigt mange computerspørgsmål og det er da lidt uretfærdigt når man ser nogle hammerdygtige folk, som f. eks. A.C. Rosmon, der leverer flotte svar, men som har alt for få chancer i lodtrækningen.

Jeg er ikke utaknemmelig, men at vinde er ikke et mål i sig selv for mig og derfor kan jeg alligevel godt være glad for en gevinst.

Kommentar
Fra : mrhan

Dato : 01-09-04 13:26

congrats !!

VH
mrhan

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 01-09-04 13:27

BjarneD, du kommer altid med gode besvarelser, så den er fortjent.

//bentjuul

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 01-09-04 14:05

Mre TAK!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 01-09-04 14:37

Jeg kan da godt sige tillykke igen, selv om jeg allerede har gjort det i en anden tråd

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 01-09-04 14:45

..og jeg kan da godt takke en gang til

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 01-09-04 17:17

Tillykke BjarneD!

Dejligtefterårshilsen

Hanne

Kommentar
Fra : 369874123

Dato : 01-09-04 17:18

TILLYKKE
hvordan laver man de der sjove hoveder

Kommentar
Fra : 369874123

Dato : 01-09-04 17:20

nej nej
jeg har fundet ud af det

Kommentar
Fra : 369874123

Dato : 01-09-04 17:22

Citat
Dette er et citat

jeg har fundet ud af det
jeg er bare god til det der

Kommentar
Fra : 369874123

Dato : 01-09-04 17:22

Kommentar
Fra : 369874123

Dato : 01-09-04 17:23

Kode
[citat]
Dette er et citat
[/citat]

Kommentar
Fra : 369874123

Dato : 01-09-04 17:25

det her er jo enorm sjovt

Kommentar
Fra : 369874123

Dato : 01-09-04 17:25

jeg kunne side hele natten og lave dem
man kan også lave mange

Kommentar
Fra : 369874123

Dato : 01-09-04 17:26

så kan det ikke blive sjovere

Kommentar
Fra : 369874123

Dato : 01-09-04 17:27

hvorfor er der ikke andre end mig der syntes det er sjov

Kommentar
Fra : 369874123

Dato : 01-09-04 17:28

hi hi hi hi hi ha ha ha ha ho ho ho ho ho
Glad Kandu.dk

Meget Glad Kandu.dk

Hahahaha Kandu.dk

Misfornøjet Kandu.dk

Rasende Kandu.dk

Ked af det Kandu.dk

Surmuler Kandu.dk

Sur Kandu.dk

Snakker Kandu.dk

Rækker Tunge Kandu.dk

Blink Kandu.dk

Glad Kandu.dk

Meget Glad Kandu.dk

Hahahaha Kandu.dk

Misfornøjet Kandu.dk

Rasende Kandu.dk

Ked af det Kandu.dk

Surmuler Kandu.dk

Sur Kandu.dk

Snakker Kandu.dk

Rækker Tunge Kandu.dk

Blink Kandu.dk

Du er sørme skæg, hva? Fnollerpige

Hmmmm, ikk` godt! Fnollerpige

Nørd, i tvivl! Fnollerpige

Selvsikker Nørd! Fnollerpige

Aii, er det rigtigt? Fnollerpige

Ikke en Kinamands chance!!! Fnollerpige

Tak for hjælpen Fnollerpige

Waaauw Fnollerpige

Flov Fnollerpige

Kedligt Fnollerpige

Roliig, hjælpen er på vej! Fnollerpige

Stikker snotten i alting Fnollerpige

Klovn Fnollerpige

Du gør mig syg Fnollerpige

Djævel Gandalf

AV MarsAben

Sorteper Molokyle

Engel Snabelfisk

Tillykke Fnollerpige

Hør engang [hør] Fnollerpige

Ikke helt vågen Skingur

Roterende fis i kasketten Skingur

Sover allerede Skingur

Tyveknægt Skingur

Tømmermænd Skingur

Glædelig jul Skingur

Nytår Skingur

Kommentar
Fra : 369874123

Dato : 01-09-04 17:30

slip jeres løster løs

Kommentar
Fra : 369874123

Dato : 01-09-04 17:30

jaa man bliver bedre og bedre

Kommentar
Fra : 369874123

Dato : 01-09-04 17:31

ha ha destarter ikke på samme tid

Kommentar
Fra : 369874123

Dato : 01-09-04 17:33

jeg tror ikke det er godt for mig at være på kandu

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 01-09-04 17:34

Sidder lige og spekulerer på hvorfor mon Kandu serveren er overbelastet.
Vidensdatabase, bevar mig vel!

Kommentar
Fra : 369874123

Dato : 01-09-04 17:34

slip jeres løster løs pis!!! bliver nåd til at lave lektier. jeg har alt for meget for

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 01-09-04 17:36

Hvordan kan det være, at man ikke er overrasket over at det er en skoleelev der optræder, stave kan han slet ikke.

Kommentar
Fra : 369874123

Dato : 01-09-04 17:37

hvad er dit problem BjarneD????????????????????????
jeg forstår ikke.
skal jeg lærer dig at lave dem.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 01-09-04 17:37

Før dova bliver træt af denne tråd vil jeg lige sige

til BjarneD

Kommentar
Fra : 369874123

Dato : 01-09-04 17:38

jeg staver fint hvis jeg gider

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 01-09-04 17:38

Tak ans nu trækker jeg i hvert fald nødbremsen.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 01-09-04 17:39

Hej 369874123
Nu har du vist os hvor dygtig du er.
Gider du så ikke godt finde et andet sted at øve dig

Kommentar
Fra : 369874123

Dato : 01-09-04 17:41

kan i ikke lide mig

Kommentar
Fra : 369874123

Dato : 01-09-04 17:42

hvad er jeres problem??????????????
i skal bare sige til hvis jeg skal lærer jer det

Kommentar
Fra : 369874123

Dato : 01-09-04 17:43

jeg hjælper så godt jeg kan. helt gratis. i skal bare sige til

Kommentar
Fra : 369874123

Dato : 01-09-04 17:44

eller jeg vil gerne have noget point. de skader aldrig

Kommentar
Fra : dova

Dato : 01-09-04 17:45

Jo da, 369874123
men det er sgu da noget barnepjat du laver

Kommentar
Fra : 369874123

Dato : 01-09-04 17:47

barnepjat!!!!!
det er voksne der ikke kan have det sjovt.
ER DER NOGEN BØRN HER INDE PÅ KANDU SÅ KOM!!!!
DET ER SJOVT!
VIGTIGT: VOKSNE MÅ IKKE VÆRE MED

Kommentar
Fra : 369874123

Dato : 01-09-04 17:50

hvorfor er der ikke lavet en side hvor voksne ikke må være.
de skal altid komme med deres barnepjat fordi de ikke kan have det sjovt

Kommentar
Fra : 369874123

Dato : 01-09-04 17:51

prøv at sætte dig ned. slap af i 30 sec. så skal du bare grine i 2 min.
så bliver du enormt glad bagefter

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 01-09-04 17:52

Det er ikke barnepjat, han er syg i roen.

Kommentar
Fra : 369874123

Dato : 01-09-04 17:52

og alle problemer er væk.
virker altid. tag livet med et smil. det er måske det eneste liv du for

Kommentar
Fra : 369874123

Dato : 01-09-04 17:53

prøv at sætte dig ned. slap af i 30 sec. så skal du bare grine i 2 min.
så bliver du enormt glad bagefter

Kommentar
Fra : 369874123

Dato : 01-09-04 17:53

prøv at sætte dig ned. slap af i 30 sec. så skal du bare grine i 2 min.
så bliver du enormt glad bagefter

Kommentar
Fra : 369874123

Dato : 01-09-04 17:53

prøv at sætte dig ned. slap af i 30 sec. så skal du bare grine i 2 min.
så bliver du enormt glad bagefter

Kommentar
Fra : 369874123

Dato : 01-09-04 17:54

tag jer sammen.
jeg vil gerne lærer jer hvordan man for mest ud af livet. men må smutte nu.
ses

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 01-09-04 18:35

Det er da meget morsomt, meeeennnn.

Enough is enough!

Hanne

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 01-09-04 18:41

Jeg siger også tillykke, selvom BjarneD IKKE er 'My best friend'
Desuden kan vi vel blive enige om (noget der er sjældent forekommende), at skole elever ikke de eneste, som kan have besvær med at stave

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 01-09-04 18:57

BjarneD> Også et til lykke fra mig

Når det hele bliver lidt for meget her, kan du lægge en "skive" på og nyde livet

mvh
jakjoe

Godkendelse af svar
Fra : dova

Dato : 01-09-04 20:14

Tak for svaret BjarneD.

Og endnu engang

hilsen dova

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 01-09-04 20:32

Tak!
Tak til alle for jeres tillykke også til creamy.. selv om der altid følger noget bittersødt med.

Egentlig meget passende tidspunkt, at det blev min tur eftersom jeg havde fødselsdag for 4 dage siden

..og nu glæder jeg mig til at jakjoe holder kursen og ser efter at få fat i september måneds dims, ihærdigheden burde i hvert fald belønnes snarest.
Mange hilsner
Bjarne

Kommentar
Fra : dova

Dato : 01-09-04 20:46

Jamen så skal du da også have et lille forsinket med fødselsdagen

fra dova

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 01-09-04 20:54

Tak,tak!
Nu er jeg jo efterhånden ved at blive så gammel, at der ikke er noget at fejre.

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 01-09-04 20:58

BjarneD et X 2 skal du også have fra mig
med månedens dims og med fødselsdagen

// Toupie
(som syntes 369874123 er som et frisk pust......selv voksne skal huske at more sig )

Kommentar
Fra : 369874123

Dato : 01-09-04 21:14

[citat]
selv voksne skal huske at more sig
[citat]

det kan de ikke.
SE LÆNGERE OPPE!!
så snart nogen har det sjovt så er det "barnepjat"
kan det være mere kedeligt

Kommentar
Fra : 369874123

Dato : 01-09-04 21:16

det nederste re ikke et citat.
jeg har ikke lært det helt endnu

Kommentar
Fra : 369874123

Dato : 01-09-04 21:16

er

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 01-09-04 21:23

Der er meget du ikke har lært og meget du ikke vil kunne lære.

Kommentar
Fra : 369874123

Dato : 01-09-04 21:38

men jeg vil øve mig i morgen.
jeg skal nok lærer det
ha ha
du har et trist liv

Kommentar
Fra : 369874123

Dato : 01-09-04 21:41

håber ikke du kun har et

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 01-09-04 23:04

369874123, tro mig......voksne kan godt more sig men nogen mere end andre

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 01-09-04 23:25

Tak for lykønskningerne Toupie.

Jeg syntes nu at 369874123 virker som dårlig ånde. Hvad sjovt er der ved at ødelægge en tråd så man dårligt kan finde de seriøse indlæg som dit.
Hvis du syntes det er morsomt skal jeg gerne gentage "successen" i en tråd hvor du er aktiv, men så er det nok ikke sjovt. Jeg gætter på at du finder provokationen morsom.
Gud hvor må I kede jer.

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 01-09-04 23:36

BjarneD, selvtak selv om der følger noget bittersødt med

Tag ikke fejl, jeg syntes ikke det er sjovt at tråden bliver spammet - men at man i den grad kan more sig - hvilket 369874123 helt klart gør - fik mig til at tænke på, at vi alle skal huske at more os......det er en utrolig herlig energi 369874123 har

Men hvis du har lyst til at føre din "trussel" ud i livet of spamme alle mine tråde, så skal du da være velkommen - jeg har lige oprettet en ny, så du kan da starte der

// Toupie

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 01-09-04 23:46

Det har du aldrig set mig gøre og vil heller ikke komme til, men det var en billedlig sammenligning for at vise hvor åndssvagt det er.
Jeg syntes han er fræk og dum og at det er lidt uheldigt at opmuntre ham

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 01-09-04 23:59

BjarneD, det ved jeg du ikke kunne finde på

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 02-09-04 04:48

For lige at få tingene på det rene
Mit indlæg var skam ikke ment og skrevet som noget 'bittersødt', men til gengæld et faktum, der ikke kan rokkes ved

Kommentar
Fra : 369874123

Dato : 02-09-04 15:31

Toupie
har jeg forstået dette rigtigt??
du er voksen og mener også at man skal have det sjovt 95% af ens tid. så er du nemlig 1 ud af 4.000.000.000 eller hvor mange det er der er på denne jord.
de fleste kan more sig. men det gælder om at kunne more sig over så lidle en ting så muligt.
så bliver dage MEGET sjovere.
prøv at følge mit tip i 5 dage. 1 - 2 gange om dagen

TIP:
sæt dig ned. slap af i 10 - 30 sec. grin så i 2 min.
så bliver du enormt glad bagefter

se jeg kan stadig. men jeg skal øve mig lidt

Kommentar
Fra : 369874123

Dato : 02-09-04 15:38

BjarneD
irritere det dig at jeg har spammet i dette spørgsmål.
så har du en trist verden.
kan du da ikke blive glad over at andre omkring dig er glade.
så har du meget at lærer.
ikke fordi jeg tror du lærer det. men prøv.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 02-09-04 15:54

Jeg har det betydeligt sjovere end dig der er nødt til at spille mere barnlig end du reelt er.
Ser du jeg deltager her for at kunne hjælpe og lære og det er faktisk skideskægt når man ikke lige skal rode rundt imellem gode indlæg og rent pjat for at læse det der er interessant.
Nu er det svært at undgå at lægge mærke til dig og det er nok fordi du slet ikke har det sjovt, men bare er frygteligt opmærksomhedssøgende og det eneste du får er negativ respons. Surt for dig når du gør dig så store anstrengelser for at spille glad i stedet for bare at være det.

Kommentar
Fra : 369874123

Dato : 02-09-04 16:24

du aner ikke hvem jeg er. hvor gammel jeg er eller noget om mig.
så hvordan kan du udtale dig om det du lige har sagt.
jeg er blever træt af dig og vil aldrig kommentere noget fra dig!!
og hvis du tænker på hvad jeg bruger kandu til så er det til at få et hurtigt svar fra så nogen som dig der sidder og stener her flere timer om dagen. plus at det intet koster for mig udover de point jeg får når jeg går ind på siden

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 02-09-04 17:30

Så så, rolig nu 369874123
Tag dig ikke af Bjarne´s kommentar omkring din person. Selvfølgelig ved han ikke en dyt om dig.

Så op med hagen du - og find så dit gode humør frem igen
og tro endelig ikke, at alle herinde er så seriøse, at de kun er tilmeldt kandu for at rette på andres useriøsitet, barnligheder og manglende viden.
Mange indeholder faktisk meget mere end som så. Nogle har bare lidt svært ved at erkende, at vi mennesker er forskellige - og at nogle faktisk både kan være seriøse samt indeholde humor og livsglæde - og endda tør udtrykke det DEJLIGT IK´?!

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 02-09-04 18:14

Du kan ikke lade være creamy.
Hvis du ikke kan se, at fjolset bare blev ramt af sit eget skyts og du med da du forsvarer ham.
Hvad ved I om mig ikke en dyt. Det I gør er at gøre jer klogere end andre, mig inklusive og derved skilter I med jeres egocentriske navlebeskuelse i bestræbelse på at gøre jer selv bedre end andre og hvad er I?
Lige præcis det I beskylder andre for.
Er I så glade, nej I er et par mavesure individer der prøver at bilde andre ind, at I er glade og alle andre er sure, men det er den omvendte verden, men jeg skal da gerne give jer opmærksomhed når I såpdan hyler op for at få det, og creamu hvis du nu skal til at være nedrig så husk hvad jeg tidligere har gjort opmærksom på.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 02-09-04 18:55

Hov, der er vist én der føler sig ramt her*S*

Faktisk var mit indlæg slet IKKE skrevet til dig Bjarne, men til 369874123
At jeg så ikke er enig med dig, betyder jo ikke, at du har mere ret til at udtrykke dig end jeg har - husk venligst på det!
Kom ikke her og knægte vi andre vores ytringsfrihed, vel?!

Eneste kommentar til dine 'sure prutter' herover er;

At frygte glæden her i livet er at frygte selve livet, og dem der frygter livet står allerede med det ene ben i graven.
citeret af ( Bertrand Russel )

Og jo, jeg er faktisk et glad og positivt menneske Bjarne Du kan skrive, at du mener det modsatte nok så mange gange - dine ord og gætterier bliver ikke mere rigtige af den grund.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 02-09-04 19:00

Hovsa!
Citat
Tag dig ikke af Bjarne´s kommentar omkring din person. Selvfølgelig ved han ikke en dyt om dig.

Nå det var ikke til mig.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 02-09-04 19:03

Nu er det jo heller ikke mig der gør mig til dommer over andres livsglæde, men talfidusen som du så fint støtter. Hvem der er ramt er nok spørgsmålet. Når man påstår, at man selv er glad og alle andre er sure så kunne det omvendte være tilfældet og lige meget hvordan du drejer den så ændres intet.

Skal vi så se at få lukket.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 02-09-04 19:25

Nej, det var IKKE til dig Bjarne. Det var et forsøg på, at gøre vores ven glad igen, men som ventet forstår du det ikke og vælger i stedet at tage det ilde op og angribe, fordi man ikke er enig med dig

Men hva´fa.... ved jeg - jeg er jo bare en dum gås der har fået ALLE mine point i kategorien smalltalk ik´ ligesom du i denne tråd karakteriserer 369874123 til at være en barnlig opmærksomhedssøgende skoleelev der ikke kan stave - 'dårlig ånde' - 'syg i roen' osv, osv.....
Men ved du hvad Bjarne?! - Hvis alternativet er at være som du - skal jeg ikke klage over din dom

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 03-09-04 11:05

Hejsa 369874123
Ja jeg er godtnok voksen og jeg smiler/griner en stor del af dagen, meeeeeen jeg er skam også ligeså seriøs og ansvarlig når det påkræves - du véd, hver ting til sin tid

Men du har da helt ret i, at dagen bliver væsentlig sjovere når man OGSÅ kan more sig over de små ting og kan tage livet med et smil

(Dog kan jeg også godt forstå dem der bliver irriteret over spamtråde hvis det er en tråd de gerne vil følge med i - men ellers kan man heldigvis bare fjerne fluebenet)

Hav en rigtig herlig dag

// Toupie