/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Skagerrak.2003.Limited.Dvdrip.Xvid-Fez
Fra : Mille35
Vist : 443 gange
50 point
Dato : 01-09-04 08:22

Jeg brænder "lidt" engang imellem og det er gået fint.Nok pga.hjælp her fra....
men her de sidste dage er det gået galt ,der stor der ikke er plads nok på cdèn.. og det passer ikke. Feks. denne her Skagerrak.2003.Limited.Dvdrip.Xvid-Fez den er på 701 Mb ! Kan det være noget med formatet.Jeg har ikke Dwd Brænder.

Kommentar
Fra : Mille35

Dato : 01-09-04 08:27

P.s der står det er en AVI Video .Jeg bruger nero,og har sat den til at må bruge støre cdèr

Kommentar
Fra : PepsDK

Dato : 01-09-04 11:45

Så længe du vælger data cd + overburn så skulle du da ikke gerne have noget problem. (og plz. accepter at svar på din tidligere tråd)

Held og lykke.

Kommentar
Fra : Mille35

Dato : 01-09-04 12:00

Hej Peps

Du skrev Så har du en afspiller som understøtter divx/xvid, så behold din avi fil og lav en datacd :) det gør jeg osse men det funker ikke

Kommentar
Fra : Mille35

Dato : 01-09-04 12:10

Den skriver The following menu text parts werw too long,and have been clipped;title of the item

Kommentar
Fra : PepsDK

Dato : 01-09-04 12:18

sikker på det ikke bare er titlen den brokker sig over? hvad kalder du cd´en?

Kommentar
Fra : Mille35

Dato : 01-09-04 12:43

Ingen ting

Kommentar
Fra : mrhan

Dato : 01-09-04 13:10

Hejsa.....
Det er navnet på din fil NERO ikke kan lide..... prøv at rename til f.eks. skagerrak...

VH
mrhan

Kommentar
Fra : Mille35

Dato : 01-09-04 13:46

Altså lige inden jeg brænder ? eller skal jeg omdøbe inden jeg går ind i nero og skal til at brænde

Kommentar
Fra : PepsDK

Dato : 01-09-04 14:00

prøv at kalde den skagerrak inden du brænder.

Kommentar
Fra : frederikshavn

Dato : 02-09-04 01:16

prøv at opdt.dit nero,måske det hjælper
http://www.nero.com/en/index.html

Kommentar
Fra : Mille35

Dato : 03-09-04 10:17

Der er ingen nye opdateringer... jeg har 6.0

Accepteret svar
Fra : mrhan

Modtaget 50 point
Dato : 03-09-04 13:01

Hejsa.... rename nu den fil inde i den mappe hvor du har den liggende...... derefter starter du dit nero op... og brænder filen ud......

VH
mrhan

Godkendelse af svar
Fra : Mille35

Dato : 06-09-04 07:51

Tak for svaret mrhan.