/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
"Underground Car" streamer??
Fra : Toupie
Vist : 665 gange
50 point
Dato : 30-08-04 22:52

Da jeg kørte hjem fra arbejde i dag, så jeg en streamer i bagruden på en bil.....-->>Underground car<<--....sådan en vil jeg rigtigt gerne have på min bil

Nogen der ved hvor de kan købes???

// Toupie

Accepteret svar
Fra : o0ChriSSeR0o

Modtaget 60 point
Dato : 30-08-04 23:21

Hmm... hvis det er denne her du har set så har jeg vist fundet svar på dit spørgsmål...

http://www.ugc.dk/topic.asp?TOPIC_ID=93&FORUM_ID=3&CAT_ID=4&Forum_Title=Nyheder&Topic_Title=Nyt+navn+og+ny+streamer

håber da det var den...

Godkendelse af svar
Fra : Toupie

Dato : 30-08-04 23:26

Tak for svaret o0ChriSSeR0o.

Det var lige DEN tusind tusind TAK - den MÅ jeg bare eje

Kommentar
Fra : o0ChriSSeR0o

Dato : 30-08-04 23:29

det var da godt jeg ku hjælpe...

håber den kommer til at klæde din bil...

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 30-08-04 23:31

Den bliver bare perfekt frygter nu bare, at jeg bliver sammenlignet med dem fra sitet

Kommentar
Fra : o0ChriSSeR0o

Dato : 30-08-04 23:37

hehe... ellers så sæt dig ned og tegn din egen... find en der kan lave streamere og så har du din helt egen...

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 30-08-04 23:39

Ja det var også en ide ...vil så nødigt stoppes af politiet for at være en "bølle" når man køre rundt i en bil der ellers hedder "Madam Blå"

Kommentar
Fra : o0ChriSSeR0o

Dato : 30-08-04 23:42

*G* okay.. fint navn... min hedder Lucifer... hehe...
har først li fået meldt mig til som superbruger nu, så jeg er li lidt gnaven over jeg ikk engang har fået de 50 point jeg ellers ku få for svaret... arghh æv...
men nu fandt du da i hvert fald ud af hvor du kan skaffe den...

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 30-08-04 23:44

Lucifer??? hmm.....den er da vist så en aaanelse mere vild end min en rigtig lille djævel he he

Det med de 50 point skal du da ikke tænke på jeg opretter da bare et nyt spørgsmål til dig så...

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 30-08-04 23:49
Kommentar
Fra : dabj

Dato : 30-08-04 23:57

Lucifer-----så kan min svigersøn sgu godt skrotte sin nye streamer "The Devil"
sender ham lige et link til denne streng

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 30-08-04 23:58

Kommentar
Fra : o0ChriSSeR0o

Dato : 31-08-04 00:07

det skal lige siges at min bil ikk er særlig vild... jeg har da gjort lidt ved den, men slet ikk nok... grunden til navnet er det det er, er fordi farven hedder red lucifer pearl...... så den kom til at hedde den lille røde lucifer... og nu er det bar blevet til lucifer...

Kommentar
Fra : ans

Dato : 31-08-04 00:13

På et tidspunkt stod der på min streamer "Møgkællinger har det bare sjovere"

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 31-08-04 00:15

Ans og det er jo ikke helt lyv he he - vi møgkællingere har det bare sjovere

Kommentar
Fra : ans

Dato : 31-08-04 00:17

Nemlig, og så kan vi køre en bil bedre end mænd.

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 31-08-04 00:18

Ihvertfald mere spændende

Kommentar
Fra : o0ChriSSeR0o

Dato : 31-08-04 00:24

jeg har fået fat i en hvor der står "streetracing is not a crime", men kan ikk rigtig finde ud af om jeg vil sætte den på eller ej...
og vil ikk være med på at kvinder generelt kører bedre end mænd... men vi er da nogen der gør! det kommer an på hvor godt man kender sin bil og hvor meget man har føling med den og passer på den*G*

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 31-08-04 00:27

Hvis man tror man kører bedre end andre, er man en dårlig bilist

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 31-08-04 00:28

Passer på den??? Er det meningen man skal passe på sin bil?.....så tror pokker min mekaniker er efter mig hele tiden

Kommentar
Fra : ans

Dato : 31-08-04 00:30

Mænd tror altid, at de er de bedste.

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 31-08-04 00:31

Ans, det syntes jeg også er ok .......hvad er der ellers tilbage for dem?

Kommentar
Fra : o0ChriSSeR0o

Dato : 31-08-04 00:32

tedd > okay... så vælger jeg at sige at jeg -ved- jeg kører bedre end nogle andre på denne jord... og det kan jo ikk være løgn... for der er jo altid folk som slet ikk har lært at køre bil endnu...*G*

men ellers nej... man kan ikke sige til hvem somhelst " jeg kører bedre end dig", for det er jo bare et sekunds uopmærksomhed der kan gøre en til en dårlig billist...

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 31-08-04 00:32

Gener ans!! gener

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 31-08-04 00:33

Sov godt alle

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 31-08-04 00:37

ILM Toupie! Og happy streamer!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 31-08-04 00:39

Det tror jeg da osse du gør o0ChriSSeR0o, det er bare en bemærkning man typisk hører, uden at folk har noget reelt at ha det i!

Kommentar
Fra : ans

Dato : 31-08-04 00:39

godt Toupie