/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
T-shirt med Cookie monster
Fra : 888
Vist : 1288 gange
200 point
Dato : 30-08-04 21:43

Har set t-shirts og tanktops med Cookie monster på markeder, men fik desværre ikke købt en. Er der nogen der kender en butik eller lign. der har dem?? De er hvide med Cookie monster foran, og på ryggen ser man ham bagfra

Kommentar
Fra : dova

Dato : 30-08-04 23:44

Hvis du på nettet søger efter cookie monster t-shirt kommer der en del sider hvor du kan købe forskellige udgaver

eks. www.80stees.com/products/Cookie_monster_ringer_t-shirt.asp

Kommentar
Fra : dova

Dato : 31-08-04 01:09

En anden mulighed, er at du prøver et af de weekend-markeder der er rundt omkring.
F.eks. det Blå Marked. Hvis ikke du lige ved om der er sådan et sted i nærheden, er der i Den Blå avis en spalte der hedder Markedskalenderen, hvor der er annoncer fra de forskellige steder rundt i landet.
Dem der har salgsboder der, er også de samme folk der tager rundt på kræmmermarkederne.

mvh dova