/ Forside/ Interesser / Fritid / Motorcykler / Spørgsmål
10  3773 1345
BMW løs bremseskive
Fra : Schwartzbach
Vist : 740 gange
30 point
Dato : 30-08-04 20:15

Hej.

Jeg har en BMW 1200 og den har på baghjulet en bremseskive som larmer når jeg kommer kørende. Det lyder forfærdeligt. Den sidder løst men er ikke til sådan lige at få sat fast. Er der nogen der har nogen go´e forslag

MvH Schwartzbach

Kommentar
Fra : mikkelgj1

Dato : 30-08-04 20:23

det eneste jeg vil gøre er godt nok at få den stramt i en hvis fart :D

Accepteret svar
Fra : pallenoc

Modtaget 40 point
Dato : 30-08-04 21:55

Ja hvis du ikke selv kan få problemet løst, så få det ordnet på et prof-værksted...og HELLERE IGÅR END IMORGEN!!!

De bedste hilsner
Palle Jensen

Kommentar
Fra : hjkofoed

Dato : 30-08-04 21:58

Hvad tror du, der sker første ang du fuldbremser???

FÅ OMGÅENDE FAT I EN VÆRKSTEDSHÅNDBOG (evt Haynes) OG SÆT DEN SKIVE FAST FØR DET GÅR GALT.

Kan du ikke, så send den på værksted.

Kommentar
Fra : edison

Dato : 04-09-04 19:30

Hej du.
Som de andre skriver. FULD STOP. Kør ikke vidre. Det kan være hjul lejerne der væk. Køre du bare vidre kan det blive meget dyrt. Ødelagt fælg, Aksel mm. For ikke at glemme et rigtigt grimt styrt. AVVV.

Godkendelse af svar
Fra : Schwartzbach

Dato : 17-12-05 19:00

Tak for svaret pallenoc.