/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Virus i Win32 Help!!
Fra : diet
Vist : 534 gange
5 point
Dato : 30-08-04 14:19

Jeg har virus i min Win32sys mappe som jeg ikke kan komme af med! jeg har prøvet panda online virus scan som jeg før har været meget tilfreds med, men hver gang jeg scanner med panda nu så finder den flere og flere virusser for hver gang jeg scanner. Er der nogen der kan fortælle hvad jeg skal gøre for at slippe for det virus. Er der et program der kan dræbe de vira jeg har siddende i min computer?

På forhånd Tak

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 30-08-04 14:21

Prøv via 112 på http://www.112.dk

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 30-08-04 14:22

tsk, tsk... Jeg mente http://www.virus112.com/dk/

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 30-08-04 14:24

Du kan også prøve via http://www.spywarefri.dk/index.htm eller stille spørgsmål i deres forum (de er hurtige til at hjælpe)

Kommentar
Fra : diet

Dato : 30-08-04 14:33

file: wga2.tmp
Virus: W32/Parite.B@mm (ex..) kan ikke disinfecteres på http://www.virus112.com/dk/.

ER der andre bud?

Kommentar
Fra : diet

Dato : 30-08-04 14:36

Incident Status Location

Virus:W32/Parite.B Disinfected Operating system
Virus:W32/Parite.B Disinfected C:\WINNT\system32\cliconfg.exe
Virus:W32/Parite.B Disinfected C:\WINNT\system32\wisptis.exe
Virus:W32/Parite.B Disinfected C:\WINNT\system32\keystone.exe
Virus:W32/Parite.B Disinfected C:\WINNT\system32\nvappbar.exe
Virus:W32/Parite.B Disinfected C:\WINNT\system32\nvdspsch.exe
Virus:W32/Parite.B Disinfected C:\WINNT\system32\updcrl.exe
Virus:W32/Parite.B Disinfected C:\WINNT\system32\posix.exe
Virus:W32/Parite.B Disinfected C:\WINNT\system32\CIMSVR.EXE
Virus:W32/Parite.B Disinfected C:\WINNT\system32\ftpqfe.exe
Virus:W32/Parite.B Disinfected C:\WINNT\system32\gpresult.exe
Virus:W32/Parite.B Disinfected C:\WINNT\system32\msiregmv.exe
Virus:W32/Parite.B Disinfected C:\WINNT\system32\msmqprop.exe
Virus:W32/Parite.B Disinfected C:\WINNT\system32\perfvd.exe
Virus:W32/Parite.B Disinfected C:\WINNT\system32\sp4iis.exe
Virus:W32/Parite.B Disinfected C:\WINNT\system32\spiisupd.exe
Virus:W32/Parite.B Disinfected C:\WINNT\system32\sptsupd.exe
Virus:W32/Parite.B Disinfected C:\WINNT\system32\spupdsvc.exe
Virus:W32/Parite.B Disinfected C:\WINNT\system32\spupdw2k.exe
Virus:W32/Parite.B Disinfected C:\WINNT\system32\IMLMHlp.EXE
Virus:W32/Parite.B Disinfected C:\WINNT\system32\IMLMVid.EXE
Virus:W32/Parite.B Disinfected C:\WINNT\system32\logagent.exe
Virus:W32/Parite.B Disinfected C:\WINNT\system32\AthUnIns.exe
Virus:W32/Parite.B Disinfected C:\Documents and Settings\Lokaleindstillinger \Temp\wga2.tmp

Det var alle virader blev fundet på min computer men kører jeg scanner igennem igen så er de der igen igen.

Den siger eller disinfected!!! :(

Accepteret svar
Fra : frostys

Modtaget 15 point
Dato : 30-08-04 14:39

1. først skal du vælge system gengadannelse fra, ellers kan du ikke slette vira'en genstart derefter i fejlsikret med netværk og kør virus scan der, evt fra symantec eller panda.

1- højre klik denne computer - egenskaber - systemgendannelse - deaktiver denne.

HUSK at sætte den til igen når du er færdig

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 30-08-04 14:44

En med samme problem på http://www.eksperten.dk/spm/362332
men lyt bare til frostys... det lyder fornuftigt

Kommentar
Fra : diet

Dato : 30-08-04 14:47

kan ikke finde systemgendannelse???

Kommentar
Fra : frostys

Dato : 30-08-04 14:53

Højreklik på icon denne computer - vælg egenskaber - der er så et fane blad som hedder systemgendannelse.

Kommentar
Fra : diet

Dato : 30-08-04 14:56

Gid den var der jeg har kun : Generelt, netværksident., hardware, brugerprofiler,Avanceret og ingen systemgendannelse:(

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 30-08-04 15:19

Jeg ville stadig gå ind i forummet på http://www.spywarefri.dk/forum/
og husk lige at oplyse din Windows version

Kommentar
Fra : frostys

Dato : 30-08-04 15:44

lyder som win 2k systemgendannelse er "kun" i win me og xp, du skal stadig prøve at scanne i fejlsikret, da fil så ikke er i brug

Kommentar
Fra : Coliniiii

Dato : 30-08-04 16:52

Tryk på win tasten sammen med pause knappen og vælge fanen systemgendannelse, flueben i deaktiver systemgendannelse på alle drev.husk at fjerne flueben, når du er færdig da alle tidliger gendannelse punkter er slettet!!

hilsen C....

Kommentar
Fra : plb

Dato : 30-08-04 21:27

jeg havde samme problem en gang..
jeg scanede med spybot og så satte jeg ellers bare norton i sving!
spybot -> http://www.arlet.dk/
Avast er også en fin og gratis virusscaner
Avast -> http://download2.avast.com/iavs4pro/setupeng.exe

mvh P/lb

Kommentar
Fra : diet

Dato : 30-08-04 22:31

jeg har Windows 2000 pro og kan desvære stadig ikke finde systemgendannelse fanen!

Kommentar
Fra : plb

Dato : 31-08-04 15:50

diet har du prøvet min metode?
jeg køre også win2k pro...

mvh P/lb

Godkendelse af svar
Fra : diet

Dato : 31-08-04 21:41

Tak for svaret frostys.