/ Forside/ Interesser / Helbred / Slankekure / Spørgsmål
10  briani 560
quick derma patch plastre
Fra : steenolsen
Vist : 733 gange
50 point
Dato : 30-08-04 10:15

hej.

Er der nogen, der har efaring med plastre, som gør, at man øger sin forbrænding, og taber omkring 1 kg om ugen?

Kommentar
Fra : granslam

Dato : 30-08-04 10:27

hej steenolsen du tror da vel ikke på at du kan tage et plaster på og tabe dig ca 1kg om uge jeg tvivler ihvertfald på at det kan lade sig gøre men tag kontakt til din læge og hør hvad han/hun siger til det

mvh Granslam

Kommentar
Fra : henningborchert

Dato : 30-08-04 10:37

Hej Steenolsen

Desværre så findes der ingen hurtige genveje til at tabe sig, men fortvivl ikke for der findes faktisk en hurtig direkte vej, der går udenom enhver form for syntetiske produkter.

Du skal først og fremmest spise dig mæt hver gang du spiser, og så skal det bare være i de rigtige varer.

Kig evt. ind på http://slankigen.webbyen.dk hvor vi netop har startet et GRATIS internetbasret slankehold

mvh

Henning

Kommentar
Fra : malou0503

Dato : 30-08-04 12:19

Hej steenolsen!

Spar pengene til plastrene. Det er et af de mange midler jeg har prøvet inden jeg fandt ud af, at det også var fup og fidus.

Jeg satte som hver aften et plaster på den ene hofte og troede fast på, at denne gang ville det lykkedes på den nemme måde. Men nej, endnu en gang var det kun mine penge jeg tabte.....

mvh malou