/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Manuel MMS opsætning Telia
Fra : balli23
Vist : 2719 gange
200 point
Dato : 29-08-04 22:22

Hejsa

Skal lige høre om der er nogen der har en guide til at sætte min T610 op....
Jeg har prøvet at få tilsendt en mms opsætning inde fra telia`s hjemmeside, men det virker ikke... Der står bare at der er net eller kommunikations fejl...
Har søgt her inde på wwwkandu.dk har fundet noget men kan ikke bruge det da det ikke er til T610....
Mit abonnement er Telia...

På forhånd TAK

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 29-08-04 22:54
Kommentar
Fra : balli23

Dato : 29-08-04 22:58

Nej desværre "jakjoe" ellers tak for linket

Kommentar
Fra : CarstenGP

Dato : 30-08-04 00:42
Kommentar
Fra : CarstenGP

Dato : 30-08-04 00:43

ups... det var da vist næsten samme link.... eller hvad?

Kommentar
Fra : CarstenGP

Dato : 30-08-04 00:44

Der er vist også noget med softwaren der skal være opdateret...
Jeg har hørt flere der har brokket sig over det...

Kommentar
Fra : balli23

Dato : 30-08-04 07:25

Ja jeg har prøvet inde fra sonyericsson hjemmeside....

Okey "CarstenGP" så jeg er ikke den eneste der har problemet???

Kommentar
Fra : Zypres

Dato : 30-08-04 12:35

Jeg tror ikk der er så meget i vejen med opsætningen inde fra Telias hjemmeside. Det er bare sådan at når man har Telia og vil sende mms så skal man ikke kun bruge en opsætning man skal også ringe til Telia kundeservice og få dem til at aktivere ens mms konto og den der ringer skal være den der har skrevet under på kontrakten ellers vil de ikke gøre det. Det er totalt åndsvagt men deet er åbenbart ikke gået op for Telia endnu. Håber det hjalp ;-}

Kommentar
Fra : balli23

Dato : 30-08-04 13:55

Har ringet ind til Telia og fået af vide at der er problemer med noget oppe i Finland og det er det der giver problemer med MMS.....

Kommentar
Fra : balli23

Dato : 30-08-04 14:18

Har fundet ud af det selv....
Til dem der har samme problem som mig....

Gælder til en T610

Gå ind og slette alle de konti du eventuelt har fået tilsendt/har:

Gå ind i:
Meddelelser -> Billede -> Indstillinger -> WAP-profil -> Opret ny

I NNavn skal du skrive Telia mms Tryk ok

Tilslut vha:

Tryk Rediger Vælg Telia mms, Tryk Vælg

IP-adresse: Indtast 193.209.134.131 Tryk ok -> Gem
Gå 1 gang tilbage Vælg Meddel.server, skriv http://mms.telia.dk og tryk ok

Hold tilbageknappen inde i få sekunder og prøv så at sende og modtage mms....

Måske lidt forvirende, men håber i kan bruge det til noget...

MVH Balli23