/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Slægtsforskning / Spørgsmål
10  Varla 8031
Fra Vejlby Skov på Fyn
Fra : Dittesen
Vist : 412 gange
100 point
Dato : 29-08-04 21:42

Jeg har fået nogle oplysninger om mine aner på min mors side, som jeg er interesseret i at vide mere om.

Min mormor hed Karen Margrethe Nielsine Jørgensen (født Christensen)og kom fra Vejlby Skov området på Fyn.

Hendes mor hed Juliane Kirstine Christensen (efter første mand), Jørgensen (efter anden mand) (født Madsen) og var født i 1880.
Hun havde en søster, der enten hed enten Ane eller Marie Andersen.

Julianes mor hed:Christiane Madsen (født Steffesen) og var født i Røjle Skov men kom senere til Vejlby Skov.

Er der nogle, som kender denne familie og eventuelt kan føre mine aner længere tilbage, eller som kan give nogle flere oplysninger om disse kvinder?

V.h.

Dittesen

Kommentar
Fra : senta

Dato : 29-08-04 22:38

Her er en adresse hvor du kan søge i kirkebøger og folketællinger fra Fyn.
http://www.virgo-fyn.dk/

Senta