/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Slette et gammelt ubesvaret spørgsmål?
Fra : sorenw
Vist : 379 gange
50 point
Dato : 29-08-04 20:07

Hej.

Jeg har en del gamle ubesvarede spørgsmål liggende. Er det muligt at slette dem?

/Søren

Accepteret svar
Fra : tedd

Modtaget 60 point
Dato : 29-08-04 20:10

Kun hvis der ingen kommentarer er skrevet i dem!

Kommentar
Fra : xyzzygy

Dato : 29-08-04 20:12

ikke umiddelbart. men du kan aftale med en at i gir hinanden det bestemte antal point, og på den måde bli spørgsmålet lukket gratis, har selv et sådant udestående, se biologirapport.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 29-08-04 20:18

Nej, det er ikke muligt at slette dem og jeg synes det er en dårlig ide xyzzygy kommer med
For så kan man jo ikke regne med formålet med siden her, at folk skal kunne bruge det til at finde svar på ting.
For på den måde bliver et spørgsmål bare lukket på forkerte grundlag, og ikke med det rigtige svar.

mvh dova

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 29-08-04 20:18

Jeg tror ikke en sådan aftale ville blive populær blandt de fleste brugere på Kandu, xyzzygy!
Hvis man ikke har fået svar, kan man forhøje point med 20, så får alle der abonnerer på katagorien email om det! Så kunne det jo være, der kom en løsning på spørgsmålet! Eller hvis man selv har fundet svaret, så kan man belønne den der kom nærmest med points!

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 29-08-04 20:19

tedd har helt ret. Hvis de ER ubesvarede, D.v.s. at de også er U-kommenterede kan du slette dem ved at åbne dem og så vælge Slet. ER de derimod kommenteret, kan du kun slette dem ved at lukke dem, og det gør du ved at acceptere en af kommentarerne som svar.

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 29-08-04 20:38

sorenw............http://www.kandu.dk/dk/search.asp?area=7&groupid=-1

Hvad har du ellers liggende ?

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 29-08-04 20:40

Nå det kan man ikke
Men søg på sorenw i alle emner og du finder 2 besvarede spørgsmål, og ikke andet.

Jeg undrer mig over dit spørgsmål.

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 29-08-04 20:43

Måske har han en dobbeltprofil?

Kommentar
Fra : ans

Dato : 29-08-04 20:49

sorenw

Giv et link til de spørgsmål, som du har stillet her på kandu.

Kommentar
Fra : xyzzygy

Dato : 29-08-04 20:51

hmm, det var jo bare hvis han ville af med dem, ikke.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 29-08-04 20:52

jakjoe

De 2 besvarede spørgsmål er ikke spørgsmål, som sorenw har stillet, men hans kommentar er blevet accepteret som svar.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 29-08-04 20:57

FY SKAM DIG sorenw. Dette spørgsmål inklusive, har du ialt tre spørgsmål liggende og de to første har du fået svar på. Et er at du muligvis ikke synes at nogen af svarene er GODE nok, men når ikke du får flere har du kun den ovenfor nævnte mulighed, at øge point-antallet for at få flere/andre svar eller også at lukke spørgsmålet ved at acceptere en kommentar som svar. HUSK: De point du har udlovet ER allerede trukket på din konto og du kan KUN få dem tilbage ved at lukke spørgsmålet. Der sker nemlig det at hvis nogen får lyst til at se svaret på dit spørgsmål, skal vedkommende KØBE det og det koster 10% af de udlovede point. Dem får DU. Men så længe du ALDRIG lukker dit spørgsmål, er dine ledige point tabt for evigt. Som jakjoe siger kan man KUN undre sig over dit spørgsmål?

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 29-08-04 21:01

ans -> Det kan jeg godt se nu, Men hvilke spørgsmål er det SÅ sorenw har stående åbent, de kan ihvertfald ikke findes via en alm. søgning?

Kommentar
Fra : ans

Dato : 29-08-04 21:04

Aner det ikke!

Det er også derfor jeg beder om et link til ubesvarede spørgsmål fra sorenw.
Tvivler på at spørgsmålene er stillet på kandu.

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 29-08-04 21:09

Altså, jeg har da også en hel del ubesvarede (læs: ikke lukkede) spørgsmål under min profil....men det er ikke mine spørgsmål

Kommentar
Fra : ans

Dato : 29-08-04 21:14

Ja Toupie, den tror jeg på

sorenw har kun deltaget i 2 spørgsmål på kandu, begge spørgsmål er lukket.
Jeg tvivler lidt på hvad sorenw tænker på mht. ubesvarede spørgsmål.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 29-08-04 21:16

Ja puuuha Sorenw
At du virkelig vover at stille så åndssvagt et spørgsmål.
Mærkeligt at nogen alligevel gider lægge et svar som flere andre allerede har skrevet
[hør] var der nogen der sagde ekko eller kopi??
hilsen dova

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 29-08-04 21:19

Ans, der kan næsten kun være 2 muligheder

1) Det er hans enkelt-abn. under hans profil (der slettes ved at gå ind i tråden, fjerne fluebenet og trykke på "send")

2) Han har en dobbeltprofil, der har en masse åbne spørgsmål (slettes på samme måde som profilen sorenw skulle)

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 29-08-04 21:20

Vi er mange der ikke forstår hvorfor sorenw stiller dette spørgsmål.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 29-08-04 22:22

sorenw

Jeg tror ikke du er så uvidende, som du vil give udtryk for, du har været bruger siden

Citat
Første login 27.02.2002

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 29-08-04 22:51

Tror nu osse han mener de ubesvarede spørgsmål han abonnerer på! Dem har jeg osse masser af

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 29-08-04 22:57

tedd> Han har jo ikke deltaget i ret meget.
2 lukkede spørgsmål, som han har fået points for, og så dette spørgsmål, ialt 3 stk.

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 29-08-04 23:08

Derfor kan han da godt følge med i en masse spørgsmål jakjoe! Hvis du bare trykker på send Indlæg, bliver du ikke registreret!

Kommentar
Fra : ans

Dato : 29-08-04 23:09

tedd

Hvis jeg søger på dit navn, så er der 300 henvisninger.
Hvis jeg søger på soerenw er der 3 henvisninger incl. dette spørgsmål.

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 29-08-04 23:10

Okay okay, du får ret, og jeg fred

Kommentar
Fra : ans

Dato : 29-08-04 23:12

Hvis det er problemet at "han" bare har trykket på send indlæg, så kan han bare fjerne fluebenet i diverse spørgsmål, så forsvinder det også fra ens historik.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 29-08-04 23:12

Hej Søren
Kan du ikke prøve at forklare HVAD du mener med ubesvarede spørgsmål du har liggende.
Er det nogen du selv har stillet
Er det nogen du har sendt kommentarer til
Eller hvordan???
Hvis det er de enkeltabonneringer der står i din profil, kan du ikke slette dem, jeg har i hvert fald ikke fundet ud af hvordan man gør.

Og forresten, alle I der har tjekket sorenw under "alle emner"

Så er det altså ikke nær alle de spørgsmål man deltager i, der kommer med der.
Hvad grunden er ved jeg ikke, men for mit vedkommende, snakker vi om rigtig mange spørgsmål, som kun findes ved at søge under hver kategori.

hilsen dova

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 29-08-04 23:14

Ja det har Toupie jo osse sagt for længe siden

Kommentar
Fra : ans

Dato : 29-08-04 23:25

tedd

Det er jeg klar over

dova

Det er jeg ikke i tvivl om
Citat
Så er det altså ikke nær alle de spørgsmål man deltager i, der kommer med der.
Hvad grunden er ved jeg ikke, men for mit vedkommende, snakker vi om rigtig mange spørgsmål, som kun findes ved at søge under hver kategori.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 29-08-04 23:28

Ans
Det jeg mener, er bare, at så kan sorenw jo sådan set sagtens have deltaget i mere end de tre spørgsmål der fremkommer ved at søge på den måde.
mvh dova

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 29-08-04 23:29

dova> Der kan åbenbart kun vises de 300 sidste spørgsmål du har deltaget i.
Jeg synes mit ser rigtigt ud.

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 29-08-04 23:31

Nå så det derfor jeg kun fik 300 henvisninger i Ans's søgning!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 29-08-04 23:32

Det blir mere og mere speget!!!

Kommentar
Fra : dova

Dato : 29-08-04 23:33

Nej ikke bare de sidste 300,
også spørgsmål der kun er fra i går.

Og SÅ mange deltager jeg alligevel ikke i

dova

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 29-08-04 23:35

dova> ??? dem fra i går !! Er det ikke de 300 sidste spørgsmål ?

Er det mig der er forvirret, eller er du forvirret

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : dova

Dato : 29-08-04 23:38

Prøv at tjek den her www.kandu.dk/dk/spg/48119
Det er fra d 28/8 og omhandler EU-prøveplader.

Og bagefter kan du søge under alle emner med mit navn, og spørgsmålet er ikke med der.
Og det er bare lige et enkelt eksempel

dova

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 29-08-04 23:48

dova> Jeg ved hvorfor det ikke kommer med ..... du skriver om en motorcykel i rubrikken biler

Indrømmet, du har sku styr på det !! Det var et dårligt eksempel du kom med
Det er sikkert på samme måde som en kommentar jeg skrev til et spørgsmål, det blev afsendt og alt var ok.
Da jeg nogle timer senere så på spørgsmålet var min kommentar forsvundet....mystisk, ik´ ?
Alt er ikke som vi tror !!

Vi må afvente en god forklaring fra <sorenw>

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : dova

Dato : 29-08-04 23:51

Jamen det med at kommentarerne forsvinder har jeg også prøvet nogen gange.

Og det var endda ikke nogen af de så "censuren" kunne ske at have fjernet dem

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 29-08-04 23:56

dova> "censuren" ?? Så ville du ikke få noget igennem

(godt jeg sidder på afstand af din rækkevidde )

Næ, det er nu ikke så slemt sagt som det er ment....ups, omvendt

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : sorenw

Dato : 30-08-04 19:06

Hej alle.

Jeg har åbenbart ikke forklaret mig ordentligt

Det jeg mener er: Jeg har stillet nogle spørgsmål vedr. CDONTS/CDO i grupperne "VB scripts", "ASP", "MS Windows" og "E-mail" (en slags cross-posting - dog ikke urimelig efter min egen mening).

Der er ikke kommet brugbare svar, så jeg har selv undersøgt sagen nøje og har brugt lang tid på det. Det viser sig at lige netop det problem, jeg har spurgt om, ikke kan løses med den givne teknik.

Jeg ville, for at være flink slette spørgsmålene, så der ikke lå mange åbne spørgsmål, som er umulige at besvare, og flød. Men man kan ubenbart ikke stille spørgsmål vedr. den slags aktiviteter uden at blive beskyldt for at være dum, snyder og hvad ved jeg

Ikke helt venlig hilsen fra Søren,

der hverken har dobbelt profil eller er fedtet med points, hvis der bliver svaret seriøst på mine spørgsmål

Godkendelse af svar
Fra : sorenw

Dato : 30-08-04 19:08

Tak for svaret tedd.

Et præcist svar på et, synes jeg, simpelt spørgsmål, uden alverdens beskyldninger og ævl.

/Søren

Kommentar
Fra : ans

Dato : 30-08-04 19:27

Du kan slette

http://www.kandu.dk/dk/spg/44004

http://www.kandu.dk/dk/spg/44003

da ingen har svaret og du får dine point retur. De andre kan du vælge at acceptere eller lade stå åbne.

Hilsen ans

Kommentar
Fra : dova

Dato : 30-08-04 19:29

Hej sorenw
Håber du bemærkede, at jeg ikke syntes du var dum eller snyder eller andet grimt, men tværtimod gjorde opmærksom på, at det ikke var alle spørgsmål man havde deltaget i, der kom med ved at søge på profilen under alle emner.
Med venlig hilsen dova

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 30-08-04 19:54

sorenw> Jeg søgte på alle emner og fandt 3 spørgsmål hvor du var deltager, og derfor undrede jeg mig over det spørsmål som du oprettede her.

Jer er blevet belært/har opdaget, at det åbenbart ikke er muligt for kandu.dk at komme med det rigtige svar på en sådan søgning.

Jeg skal beklage at mit indlæg har kunnet tolkes som noget med "snyd" eller andet "mystisk".
Du har nu svaret, og jeg har set, at det er jo ikke løgn hvad du skriver

dova> Når jeg nu er i gang med undskyldningerne, så håber jeg at du læste min sene kommentar med humor, for sådan var det ment.

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : dova

Dato : 30-08-04 20:09

Selvfølgelig jakjoe Ingen problemer der

mvh dova