/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Poæng til tedd
Fra : arne.jakobsen
Vist : 459 gange
8 point
Dato : 29-08-04 19:58

Hej tedd. zyxxyx??? lovede at lægge vort gode tip ind. Han kunne imidlertid ikke huske det og fik skrevet noget vrøvl i stedet. Men han fik da 1 stjerne (formentligt 4-6 point). Selvom jeg ikke gad, syntes jeg alligevel at det var et godt tip, så nu har jeg skrevet det. Det gav 2 stjerner og 16 poæng. De halve er dine. (Selvom jeg ganske vist kom 1 min før dig.

Accepteret svar
Fra : tedd

Modtaget 18 point
Dato : 29-08-04 20:07

Ak ja der er jo nogle der kommer for tidligt!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 29-08-04 20:10

Hov hov.... Du kender reglerne : http://www.kandu.dk/dk/spg/48240

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 29-08-04 20:14

Er Admin nu snuppet igen Molo!

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 29-08-04 20:14

Hva siger du MOLO... Ska vi holde denne tråd åbent lidt endnu? Det link du henviser til ER jo lukket!!!

tedd -> JEG kom ikke for tidligt. Jeg kom lige til min Føsseda'

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 29-08-04 20:16

<MODERATOR>

Jep !!!

</MODERATOR>

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 29-08-04 20:27

Hvem siger du JEP til? tedd eller mig?

Godkendelse af svar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 29-08-04 21:09

Som lovet. Gav MOLO... op?

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 29-08-04 21:13

Hva´ hulen er nu det - deler man nu også point om et tip?!
ja ja, man lærer sq noget hver dag.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 29-08-04 21:15

JA Creamy når 2 mænd får den samme ide med 1 min's mellemrum, er det vel kun rimeligt. Eller hva'?

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 29-08-04 21:19

Creamy -> Se denne tråd: www.kandu.dk/dk/spg/48234

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 29-08-04 21:21

Jo jo, gør som I vil, jeg er kold som en kiks (ligeglad) har bare ikke set det praktiseret før

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 29-08-04 21:33

Creamy -> Når vi på den måde af xyzzyr??? bliver skyldt i skoende at VI er point-jægere og garanteret vil give os til a kæmpe om TIP-point, var det vel egentligt en meget elegant løsning. Sådanne plejer du da at sætte pris på! Ikke?

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 29-08-04 21:51

Næh, jeg er som sagt ligeglad og har for længst opgivet at forstå alle disse nytteløse pointdiskusioner (falder dog selv i fra tid til anden ).
For min skyld kunne disse point ligeså godt fjernes helt. Det giver ikke andet end ballade og dårlig stemninger.

Men dit spørgsmål (som slet ikke er et spørgsmål) er jo stillet i smalltalk ik´?! og alene af den grund må jeg vel godt blande mig, eller hva´?!

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 29-08-04 21:59

Selvfølgeligt må du da det. Og snakken om point-systemet har vi haft så mange gange. Jeg har osse udtalt mig desangående. Sidste gang jeg IKKE brugte et spørgsmål til at kommentere et TIP, men et TIP, fik jeg tærsk for det. Nu bruger jeg et spørgsmål hvor jeg selv betaler point'ene, skal jeg så osse ha' tærsk for DET? Det er squ svært at være menneske! SUK!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 29-08-04 22:01

Du da den eneste der diskuterer points Creamy! Nå ja og så Molo!!

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 29-08-04 22:03

Er der ved at komme lidt gang i den?
Dette nytte løse point sludder,må i altså godt lægge på hylden!!!
Hilsen
Keldd.
(Hej venner)

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 29-08-04 22:04

Du skal lære ikke at tage alting så personligt. Kig engang på mine indlæg og du vil indse, at jeg ikke giver dig tæsk
Jeg skrev derimod at jeg lærer noget nyt hver dag -
og at jeg er ligeglad med, hvordan I deler point

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 29-08-04 22:10

Hej Keldd
Det er sq løgn Tedd - jeg plejer som regel at komme med en kommentar 'æv bæv point' og opfordrer folk til at mødes et neutralt sted og give hinanden tæsk
Hvoran der gives point er jeg kold i røven overfor! men alle disse tråde, hvor folk er ved at rive hovedet af hinanden er dælme ved at fylde rigeligt herinde.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 29-08-04 22:11

OK. Creamy -> Det er så måske det gale ved mig, og måske også grunden til at jeg af og til bliver GAL/Vred. Og jeg ved godt at det ikke er DIG der tærsker mig, men andre har sandt for dyden også gjort det nok. Jeg kan godt tåle det, tærsker bare igen, men det er altså ulige meget rarere med disse smalltalks om alt og intet.

Hej Keldd! Og nu skal jeg nok la' være med at nævne S.....! HAr du været inde på nogle interessante tråde i aften?

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 29-08-04 22:19

Hvem er det nu lige der kommer ind og river hoveder af i en fredelig tråd? Fortæl hellere hvordan din lørdag gik Creamy babe Fik du den revet af eller huh?

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 29-08-04 22:20

Arne: Næh jeg sidder og læser en bog (I ved så`n en af papir),
Kandu er god nok,men er meget god at få på afstand nogen gange.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 29-08-04 22:21

Afskaf pointsystemet og muligheden for dobbeltprofiler -
og kandu vil 'dø' i løbet af no time

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 29-08-04 22:25

Tja creamy,kan være du har ret,så hårdt som der er nogen der går op i det.
Hilsen
Keldd

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 29-08-04 22:27

Der er NU noget jeg ikke helt forstår! (Som om det var 1'st gang!) Men det er længe siden jeg lukkede denne tråd ved at gi' tedd poængerne. VI har kunnet tale sammen længe siden da. men er det begyndt at REGNE ind på min konto med ReturPoint! Allerede da jeg fik det 1'st af slagsen troede jeg at nnu var DENNE tråd HELT slut. Derfor oprettede jeg en ny. Giv mig lige en forklaring når vi mødes på den!

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 29-08-04 22:28

Gu vil jeg da ej berette om min lørdag
men kan dog sige så meget, at Molo forbliver i min profil i denne omgang...hehe

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 29-08-04 22:30

Jeg har købt tråden to gange

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 29-08-04 22:32

Jeg havde jo sagt jeg ikke var hjemme Creamy Nå men du har da stadig Molo, hvis det er en trøst

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 29-08-04 22:33

Nåh ja Creamy, den er jo også SÅ billig. Men den er altså blevet købt 5 gange, så du er ikke den eneste!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 29-08-04 22:34

Du kan altid gå ind i hvilken som helst "lukket" tråd Arne! Som der står over dette vindue! "Dette spørgsmål er blevet besvaret af xxx, men du har stadigvæk mulighed for at skrive et indlæg.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 29-08-04 22:35

Når det så er skrevet står det godt nok under

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 29-08-04 22:36

JA. tedd. Jeg kan fordi det er min tråd, Jeg mener også at den person der har besvaret har samme mulighed, men alle andre skal da betale point for det ikke sandt?

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 29-08-04 22:37

Jo efter en time, og den blir så gratis efter 3 Mdr.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 29-08-04 22:39

Hvor er du streng Tedd. Er Molo da så slem?! (kender du ham)
Og du er jo aldriiiig hjemme i Århus, vel?!

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 29-08-04 22:42

Æv bæv - det er snart mandag
Sov godt drenge.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 29-08-04 22:43

Det var bare gas Creamy! Så vidt jeg kan bedømme er han da en finer fyr! Hans amar dialekt trækker dog noget fra!

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 29-08-04 23:18

Haj igæn Tæd, Jeg kåm lie til tænk over, og du har fået 18 SuperPoint for vores tip, jeg har fået 16, og så har dene tråd koster mig 3 ledige poænt. Og det var bar mig der hade bøvlet med og skrive tipet. og jeg var hurtigere næmli. Jaj deler ikk mæ dej mere noget med dæj næ jæ gø ej. Det ær ufærdigt ja det er skisme så. DUMME tæd.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 29-08-04 23:23

Det sgu et større regnestykke!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 29-08-04 23:26

Hvis jeg så giver dig 2 points og du lader vær med at svare indenfor en time? Hmm??

Eller er det 8 + 10 - (18-16) X 2?

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 29-08-04 23:28

Å min egn frøkn sir os sæl at jeg ær en STO mand så bar bas po. DUmm TÆD .-||

Kommentar
Fra : dova

Dato : 29-08-04 23:31

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 29-08-04 23:42

Å så jælber de ik og kal po Hm... Æller va han hejer! Du skyler minst 2 poæng, ja du gø så.