/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
overskuds point
Fra : xyzzygy
Vist : 383 gange
1 point
Dato : 29-08-04 18:55

jeg har 501 point og det er 1 for meget, så det går til der første der læser denne tråd.

Accepteret svar
Fra : sidal26

Modtaget 11 point
Dato : 29-08-04 18:59

mig

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 29-08-04 18:59

MIG?

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 29-08-04 19:00

Fik du i øvrigt lavet det TIP?

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 29-08-04 19:01

Køber du aldrig spørgsmål? Det skal man jo osse bruge points til

Kommentar
Fra : xyzzygy

Dato : 29-08-04 19:02

her sidal26

og ja arne, men det er vist ikke godt.

Godkendelse af svar
Fra : xyzzygy

Dato : 29-08-04 19:03

Tak for svaret sidal26.

Kommentar
Fra : eddie_skov

Dato : 29-08-04 19:48

looooooooooooool arne / return troede du var skredet ;)

Eddie/
nu med lig i lasten

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 29-08-04 19:48

[hør ]...Øøeeehh... Der er altså nogle regler her på Kandu.dk der bør følges

1.) Hvis man har for mange point, skal de STRAKS doneres til molokyle's slunkne PK (= Påæng Kasse)
2.) Har man overhovedet nogle point at dele ud af, (*) skal disse selvfølgelig ligeledes gives til molokyle
3.) Påængernø må under INGEN omstændigheder gives til; hverken tedd eller Zerg911 !!!
*.) Små bidrag modtages med glæde Store med begærlighed

</BEVAR CHRISTIANIA>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 29-08-04 19:50

Kommentar
Fra : xyzzygy

Dato : 29-08-04 19:51

så så, molokyle. du er jp på top 50 listen allerede. men det er måske når man kommer der op man blir point (påæng) liderlig?

Kommentar
Fra : xyzzygy

Dato : 29-08-04 19:53

jo tedd. jeg har osse lige købt et par stykker til 1 point omhandlende arne. det er engntlig fusk med de 1 point tråde. når den bliver købt får man jo 100 % tilbage. de burde være gratis.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 29-08-04 20:00

...nu er det jo ikke MIG der har lavet reglerne

..og jep; alle spørgsmål burde være gratis ...undtagen mine

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 29-08-04 20:22

Man burde også kunne forhøje påæng for spørgsmål man allerede har fået svar på. Således man ku' få flere påænger tilbage end man har brugt ...hvis det nu er et rigtigt godt spørgsmål man har stillet !!! [nyår]

>/MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : upyoursmate

Dato : 29-08-04 20:35

Jeg mangler point! Hvem gir??

Upyoursmate