/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
personlig email
Fra : liseaa
Vist : 370 gange
35 point
Dato : 29-08-04 17:43

Hvis et medlem spørger om et meget personligt spørgsmål, hvordan kan jeg så kommunikere med vedkommende via email udenom resten af deltagerne???
mvh. la

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 29-08-04 17:44

Via den personlige e-mail adresse.

Kommentar
Fra : xyzzygy

Dato : 29-08-04 17:44

ja hvis du kan få dem til at opgive deres mail.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 29-08-04 17:51

Du kunne jo også meddele DIN email-adresse og så bede vedkommende kontakte dig. MEN så kan ALLE jo læse den i al fremtid. MEddel istedet at han/hun skal checke din profil. Gå så ind og ret din profil ved at indlægge din email-adr. Når vedkommende svarer at det er set, kan du igen fjerne din email-adresse fra profilen, og den vil ikke længere være tilgængelig for NOGEN. De der følger med i den oprindelige tråd vil selvfølgeligt kunne aflure den så længe den står der, men det er stadig en lille gruppe i forhold til alternativet.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 29-08-04 17:52

Du kan lige ændre din profil et kort øjeblik, og så skrive din email adresse der! Hvis du vil ha den til at stå permant i din profil så skriv snabel a istedet for @, så risikerer du ikke at spamrobotterne snuser din email adresse op.!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 29-08-04 17:54

Godt gået Arne

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 29-08-04 17:55

OK tedd. 2 sjæle én tanke, men det der med snabel a, er da en skidego ide!

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 29-08-04 17:56

Husk blot at styrken i dette forum er at de spørgsmål og svar der kommer frem er til alles fri benyttelse, det er sådan vidensdeling foregår

Kommentar
Fra : xyzzygy

Dato : 29-08-04 17:56

nu vil i vel kæmpe om det som et tip?

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 29-08-04 17:59

Selvfølgelig Better...: Men derfor KAN der jo godt være enkelte ting man gerne vil holde indenfor en snæver kreds?

Tedd -> Gider du skrive tippet, så slipper jeg

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 29-08-04 18:01

Næh, gør du bare det Arne, du er jo yngre end mig, altså herinde

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 29-08-04 18:05

Jamen JEG GIDER ikke tedd. Tror du ikke at vi ka få xyzzygy til at gøre det for os? Han lader jo til at være lidt hungrende efter poænger! Ihvertfald har han da voldsomt travl med at kommentere vi andres!

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 29-08-04 18:11

Ka´i så holde op.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 29-08-04 18:15

OK. Opretter lige en tråd til emnet! Vel vil jeg da ej. Sagen er uddebatteret:

Undskyld liseaa, at vi kom til at forløbe os og misbruge din tråd.

Håber du alligevel fik svar på dit spørgsmål!

Kommentar
Fra : xyzzygy

Dato : 29-08-04 18:26

så skriver jeg sq tippet.

Kommentar
Fra : xyzzygy

Dato : 29-08-04 18:26

så skriver jeg sq tippet.

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 29-08-04 18:29

Jeg vil dog ikke råde dig at bruge en personlig mailadresse, men en swip-mailadresse, eksempelvis, kan man få en ved TV2 xxx@ping.dk hvor du selv bestemmer xxx.

ellebye

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 29-08-04 18:30

xyzzygy -> TAk for det. Noget helt andet er: Ryster du meget på hænderne? Hver anden gang du sender en kommentar, kommer den 2 gange! Du ska' ik' svare her i denne tråd!

Kommentar
Fra : xyzzygy

Dato : 29-08-04 18:35

jo. det er fordi det lagger lidt. og så dobbeltklikker jeg, og så kommer det to gange.

Kommentar
Fra : liseaa

Dato : 30-08-04 13:53

hej tedd!
Den er ikke rigtig feset ind, den med at stave snabel a. Jeg vil jo stadig være "åben" hvad end der står??? eller??
V.h. La.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 30-08-04 16:22

skriv snabel a som det står her @ hedder jo osse snabel a men robotterne går kun efter tegnet @

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 30-08-04 16:24

Så en mailadresse kan skrives som minmail < snabel a >udbyder.dk i stedet for minmail@udbyder.dk

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 13-09-04 21:22

En anden mulighed:
Opret en hotmail til lejligheden og glem alt om den bagefter, for den forsvinder efter 3 måneder.
Hotmail kan benyttes via webmail og du kan så der give din rigtige e-mail adresse,
til vedkommende via denne mail.
Ingen andre ser ser din rigtige mail.