/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Et lillebitte stk. tagpap
Fra : kipumi
Vist : 1023 gange
50 point
Dato : 29-08-04 17:20

Er der nogen der ved, hvor man kan købe et lille stykke tyndt tagpap (tror nok det hedder vindpap) det skal ikke være det tykke.
Jeg skal bare bruge et lille stykke til mit hjemmelavede fuglehus, og kan ikke bruge 25 meter i en hel rulle, men måske 1/2 m2.

Accepteret svar
Fra : xyzzygy

Modtaget 60 point
Dato : 29-08-04 17:24

det er nok umuligt at købe den mængde i jem&fix, tag ud til en tømrer/tagdækker og spørg efter en stykke.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 29-08-04 17:25

Jeg vil foreslå, at du finder et tømrerfirma i nærheden, og spørger om ikke du kan få lov til at købe et lille stykke af hans "25 meter rulle"

dova

Kommentar
Fra : xyzzygy

Dato : 29-08-04 17:27

2 ens meninger på et minut, men sorry Dova, jeg kom først.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 29-08-04 17:29

Kommentar
Fra : xyzzygy

Dato : 29-08-04 17:34

du har osse point nok dova, jeg er jo ny,

Kommentar
Fra : 25

Dato : 29-08-04 17:35

ja, eller kik på genbrugsstationen!

Kommentar
Fra : xyzzygy

Dato : 29-08-04 17:38

det kaldes at klunte, og er da osse forbudt, tror ikke de sælger af det.

Godkendelse af svar
Fra : kipumi

Dato : 29-08-04 17:39

Tak for svaret xyzzygy.
Jeg vil straks prøve, om dit svar kan bruges i morgen. Men der skal også lige være en lille hilsen til DOVA, der jo kom lidt for sent, kan jeg læse mig til. Tak .

Kommentar
Fra : dova

Dato : 29-08-04 17:43

selv tak kipumi

Kommentar
Fra : xyzzygy

Dato : 29-08-04 17:47

ja, hvis du nu tager en pils med (men gem den bag ryggen, det er ikke alle håndværkere der drikker) kan du nok få det gratis. he he

Kommentar
Fra : 25

Dato : 29-08-04 17:52

xyzzygy det kaldes KLUNSE, men man kan godt få lov at købe af det nogle steder. men du har sikkert svar nok nu. pøj pøj

Kommentar
Fra : kipumi

Dato : 29-08-04 22:13

Hvor er I bare søde allesammen :)

Kommentar
Fra : kipumi

Dato : 30-08-04 16:25

Tusind tak for det gode råd om tagpap. Jeg har fået et fint stykke i dag, ganske gratis, hos en tømrer.