/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
bedømme tip?
Fra : Chrillemand
Vist : 563 gange
24 point
Dato : 29-08-04 12:13

Hvordan bedømmer jeg tip?

Accepteret svar
Fra : c_lasse

Modtaget 34 point
Dato : 29-08-04 12:17

Du skal være en af de 5 heldige, som når at læse tippet som nogle af de første...

Kommentar
Fra : dova

Dato : 29-08-04 12:18

Det er noget man bliver "udtrukket " til.
Når der er et tip der ikke er stjerne ved endnu, kan du klikke ind på det. Så kan det være der står: Tillykke, du er en af de heldige o.s.v.

Kommentar
Fra : c_lasse

Dato : 29-08-04 12:19

Det kan forresten godt være, at tippet er blevet læst af 30, men det stadig ikke er bedømt færdigt! Det kan også være, at tippet bliver bedømt færdigt, når der kun er 10, der har læst det... Så det er rent held, hvis man får lov, men prøv at være hurtig!!

Kommentar
Fra : ans

Dato : 29-08-04 12:19

Hvis du ikke er heldig første gang med at blive en "af de udvalgte" så prøver du bare igen indtil tippet er færdigbedømt.
Det er ikke nødvendigt at være en af de første.

Kommentar
Fra : Chrillemand

Dato : 29-08-04 12:52

1. Dvs. enten bliver man udtrukket til det...hvordan? eller også skal man være en af de første?

2.Hvornår er det så færdigbedømt?
Når 5 har bedømt det?

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 29-08-04 12:54

Du behøver ikke være en af de første, men venter du længe nok vil andre have fået lov og så var det det.
..ellers ja.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 29-08-04 12:57

Jeg syntes da ellers du havde fået fine svar, men du kan selv læse her: http://www.kandu.dk/dk/pointrulez.asp

Godkendelse af svar
Fra : Chrillemand

Dato : 29-08-04 13:04

Tak for svaret c_lasse. Og tak for hjælpen alle sammen.

Hvordan bedømmer jeg så spørgsmål? Et såkaldt efterspurgt enme?

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 29-08-04 13:13

Et spørgsmål bliver et efterspurgt emne når flere har købt spørgsmålet efter det er lukket.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 29-08-04 13:25

Du kan ikke bedømme et spørgsmål en anden bruger har stillet.

Læs "Kom godt i gang" i venstre side under brugerservice.

Kommentar
Fra : Chrillemand

Dato : 29-08-04 19:16

nåh....... ok.... Jeg har kigget i "kom godt igang" men kunne umiddelbart ikke finde noget. Men tak BjarneD!

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 29-08-04 19:24

Nej, men hvis vi bliver ved med at lave indlæg her vil der måske være nogen der bliver nysgerrig og så køber de spørgsmålet og så vil du kunne se det som en HOT

Kommentar
Fra : Chrillemand

Dato : 29-08-04 19:33

Du vil bare have at vi sender indlæg til der her.......bare sådan uden videre...? :D

Kommentar
Fra : Chrillemand

Dato : 29-08-04 19:34

Nice........fed taktik

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 29-08-04 19:47

Ja så er spørgsmålet jo bare om emnet er spændende nok.

Kommentar
Fra : Chrillemand

Dato : 29-08-04 19:50

4-5 stykker har allerede købt spørgsmålet.........Hvornår bliver det Hot?

Kommentar
Fra : Chrillemand

Dato : 29-08-04 19:51

Jeg mener antal der køber det....!

Kommentar
Fra : Chrillemand

Dato : 30-08-04 15:31

Hvor mange skal købe det før det bliver Hot?