/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Ringetone som gammel telefon
Fra : liolio
Vist : 466 gange
20 point
Dato : 29-08-04 10:14

Hvor finder jeg en ringetone til min Samsung E700 der lyder som en gammel telefon?

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 29-08-04 10:28

Søg her på Kandu. Spørgsmålet har været her før og blev besvaret.

Kommentar
Fra : liolio

Dato : 29-08-04 10:38

Det har jeg forsøgt men svaret er ikke til at finde.
En anden person har her fået dette spørgsmål besvaret, men svaret er sendt til ham som e-mail og jeg kan derfor ikke se svaret her på siden.

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 29-08-04 10:46

Jeg har den som en midi fil, kan du bruge den.?

Kommentar
Fra : liolio

Dato : 29-08-04 10:54

Hej Taliskoko
Jeg er desværre ikke i stand til at svare på dit spørgsmål da jeg ikke ved hvordan ringetonerne funker.
Jeg havde håbet på at finde et sted hvor denne ringetone kunne sendes til min telefon som sms og at det derefter
var helt simpelt at få det til at virke.

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 29-08-04 11:05

http://www.betterperformance.dk/downloads/ringtone.htm

Og her er linket som jeg sendte som mail

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 29-08-04 11:10

Kanon BP.

Kommentar
Fra : liolio

Dato : 29-08-04 11:17

Tak for linket.
Hvordan får jeg lyden fra din hjemmeside over i min telefon?
Stort problem da jeg desværre ikke er supernørd.

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 29-08-04 11:22

Der kan jeg ikke hjælpe, der må du nok kigge i telefonens manual, du skal jo have sendt lydfilen via kabel eller lignende, og der findes vist ogaå en masse andre løsninger, skriv evt. til den bruger der stillede spørgsmålet tidligere og hør hvordan han/hun gjorde det. Jeg leverer bare lyden

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 29-08-04 12:47

Prøv at søg på google "lav egen ringetone" eller "egen ringetone" eller lignede, så dukker der noget op.

www.google.dk

Kommentar
Fra : pjuller

Dato : 29-08-04 13:27

Min Ericsson har sådan en, så prøv på deres hjemmeside.

Kommentar
Fra : liolio

Dato : 29-08-04 15:33

Tak til alle
Jeg har fået tilsendt ringetonen som fil.
Nu skal jeg bare have konverteret den fra mp3 til mmf

Kommentar
Fra : Oicoc

Dato : 30-08-04 02:58

er der ikke nogle andre der har noget ligende?? Evt. en der lyder lige som den på SE P800??

Kommentar
Fra : Oicoc

Dato : 30-08-04 03:05

ligemeget... har fundet en masse...

Kig her: http://www.songdognetwork.com/SFXdemo.htm

Gamle ringetone ud over det hele... :D