/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
+ og - dvd-skiver
Fra : janchri
Vist : 514 gange
100 point
Dato : 29-08-04 08:48

Hvad er forskellen på + og - dvd skiver.Og hvad skal man bruge til dvd film + eller -?

Accepteret svar
Fra : Better_Performance

Modtaget 110 point
Dato : 29-08-04 08:59

Der er tale om to firskellige standarder, og du skal bruge en skive som du ved din afspiller kan læse, derer ingen forskel på kvalitet eller ydelse som sådan, men nogle maskiner kan kun læse det ene format, og andre kan læse begge

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 29-08-04 09:55
Kommentar
Fra : dbl

Dato : 29-08-04 13:03

Man kan vel sammenligne det lidt med VHS, og BETA

Mvh.
d.Buus
www.dbuus.dk

Kommentar
Fra : Karl_Smart

Dato : 29-08-04 15:08

Men ifølge www.gromit.dk/dvd står der jo at der er forskel på læsbarheden.. Hvordan det?

Godkendelse af svar
Fra : janchri

Dato : 29-08-04 15:34

Tak for svaret Better_Performance.

Kommentar
Fra : TLT

Dato : 10-09-04 13:21

kan der også være forskel på mon ens brænder kan brænde på den begge