/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Underligt spørgsmål
Fra : tbayj
Vist : 622 gange
100 point
Dato : 28-08-04 15:24

Jeg er igang med installere Xp pro på min com. Men inden har jeg kørt HOme edition. Men når jeg sætter den nye cd i , spørger den om den skal installere Home? Underligt.....
Kan man slette partitionen så den er HELT ren?
Jeg kan heller ikke få den op at køre. Den viser den installations skærm hver gang jeg tænder?

Kommentar
Fra : o_k

Dato : 28-08-04 15:41

Hey den skriver home i starten, men det er xp pro. Så bare bliv ved med at installere.
Jeg var ud for det samme.

Kommentar
Fra : tbayj

Dato : 28-08-04 16:00

Okay, men den skriver at jeg skal putte Home cd én i?

Accepteret svar
Fra : ghosty

Modtaget 110 point
Dato : 28-08-04 16:25

Hej tbayj. Prøv at følge linket her. Den "nye" windows installation vil overskrive den anden du har liggende i forbindelse med formateringen. Held og lykke.
http://riversen.dk/?side=instruktion.php

Kommentar
Fra : tbayj

Dato : 28-08-04 18:25

Tak det vil jeg prøve at se

Godkendelse af svar
Fra : tbayj

Dato : 29-08-04 13:02

Tak for jeres svar. Det var en god side..meget brugervenlige videoer..