/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Clemenstruel
Fra : upyoursmate
Vist : 1868 gange
280 point
Dato : 28-08-04 13:16

Er der nogen der enten har teksten, eller ved hvor den er til dette nummer af Ufo???

Mvh.

Kommentar
Fra : xyzzygy

Dato : 28-08-04 13:38

kan slet ikke finde en sang der hedder Clemenstruel, er du sikker på det er rigtigt stavet?

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 28-08-04 13:48

Kender ikke nummeret.....men har fundet dette om UFO

http://www.songvista.net/cgi-bin/suchen.cgi?titel=&interpret=ufo&typ=0&timeout=0&start=Suchen

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 29-08-04 09:36

En søgning i Hele Biblioteksdatabasen efter såvel Clemenstruel som Klemenstruel, giver NUL resultater. Fortæl noget mere om sangen evt. andre sætninger fra teksten. Findes teksten SOM tekst kan man også finde den udfra enkelte sætninger. Det du har oplyst indtil nu giver intet.

Kommentar
Fra : upyoursmate

Dato : 29-08-04 12:04

Jeg har naturligvis selv søgt efter den på Google, også ud fra sætninger...

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 29-08-04 12:12

OK så. Jeg har også prøvet på www.lyricsdomain.com. Heller intet. Prøv med forskellige stavemåder på DEN site.

Venlig hilsen Arne

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 05-09-04 11:46
Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 05-09-04 11:52

Den side Bjarne Linker til indeholder ALLE Ufo's udgivne numre i alfabetisk rækkefølge. Der er HELLER intet nr. med den titel, hverken med C eller K?

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 30-09-04 19:20

Hej upyoursmate. Nu skal du huske at lukke spørgsmålet. Det gør du ved at trykke på "Accepter som svar", der står til højre over den kommentar du synes har været dig til størst hjælp. Du får så lejlighed til at sende en bemærkning til svareren. Spørgsmålet lukkes og de af dig udlovede point bliver udløst. Venlig hilsen Arne Jakobsen

Kommentar
Fra : xyzzygy

Dato : 30-09-04 19:30

hov hov arne, du har jo forladt kandu men er glad for at he dig tilbage.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 30-09-04 19:34

Siggy -> Det er kun den fornuftige del af mig der er tilbage. Jeg deltager ikke i SmallTalks, men prøver blot at hjælpe hvor hjælp ønskes. Og så taler vi ikke mere om det!

Accepteret svar
Fra : HamDenVilde

Modtaget 280 point
Dato : 04-10-04 02:27

Det er et diss til Clemens som han selv lagde op til download på UvsY hjemmeside, han har dog selv valgt at tage disset ned og begrave bøffen.
Teksten kan ikke findes nogle steder.

Godkendelse af svar
Fra : upyoursmate

Dato : 31-10-04 00:16

Tak for svaret HamDenVilde.