/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
HJÆLP !!!! :-(
Fra : Zaxo
Vist : 491 gange
72 point
Dato : 07-07-02 19:40

Jeg har 2 små problemer. Det ene er at jeg meget gerne ville havde Recommendations i KaZaA i Billeder og Software og alle de andre ting, hvordan får jeg det????? Det andet er at i mIRC har jeg lavet en channel til min clan i CS. Jeg er Bot owner og chan owner, men en dag hvor jeg loggede på gad botten mig ikke OP Jeg fik heller ikke op på nogen af de andre Channels som jeg var på og plejer at få op. Det er ret træls, PLZ help me!!!!

MVH
Zaxo

pps. HJÆÆÆÆLP

Kommentar
Fra : heroine

Dato : 08-07-02 03:16

Hey zaxo,

Har du ændret noget med hensyn til dit internet?

Da en bot på IRC genkender dig vha. din hostmask, kan den ikke finde ud af det, hvis denne ændres. Dvs. du ændrer abonnement eller lignende.
Jeg går ud fra, at du sidder på Quakenet, her er alle lige blevet bedt om, at angive en e-mail adresse i forbindelse med deres login, da der ellers kan forekomme misbrug.
Har du gjort det?

Kommentar
Fra : Zaxo

Dato : 08-07-02 12:52

Ja der kom noget frem med min e-mail da jeg prøve at få hjælp af Q...... Kan sq ikke rigtig huske hva det skulle gøre godt, men jeg har ikke lavet/ændret noget med hensyn til mit internet.. Jeg ved ikke så meget om mIRC... Så du må gerne forklarer dig lidt nemmere hostmask...... HAr lidt svært ved at forsåt hva du mener, Håber du kan hjælpe mig

MVH
Zaxo :)

Accepteret svar
Fra : heroine

Modtaget 72 point
Dato : 08-07-02 15:00

Hey zaxo,
Din hostmask er som sagt din ID på eks. quakenet. Det er på denne måde Q kan kende dig, og se at du virklig er den du udgiver dig for at være.
Prøv og lav en whois på dig selv på mIRC: /whois zaxo

Du vil få noget lignende dette tilbage:
~Bitch@port29.ds1-ik.adsl.cybercity.dk

Dette er din hostmask.

Hostmasken består af dit username og din Internet Service Provider (ISP)
Bitch er mit brugernavn og port29.ds1-ik.adsl.cybercity.dk angiver min ISP.

Hvis der er ændret i noget af dette, kan Q ikke genkende dig.
Du siger dette ikke er tilfældet, men nu ved du jo så lidt om hostmasks etc.

Men ja, tag og angiv din e-mail adresse hos Q, for så vidt jeg husker, har de ellers meddelt, at de sletter de accounts der ikke har gjort dette. Ville jo være irriterende.

Men prøv og join #help
Her vil de helt sikkert være i stand til at hjælpe dig :D

//hero|ne

Godkendelse af svar
Fra : Zaxo

Dato : 27-11-02 19:37

Tak for svaret heroine.