/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Forsinkede emails???
Fra : elise
Vist : 548 gange
100 point
Dato : 28-08-04 06:51

For øjeblikket modtager jeg emails, som afsenderne har sendt for over 14 dage siden og flere har klaget over, at de HAR sendt til mig, men jeg har bare ikke modtaget deres mails, eller modtager dem med stor forsinkelse.
Vh Elise

Kommentar
Fra : peque

Dato : 28-08-04 08:48

Har du Tele2???? for så kommer de med en latterlig undskyldning om at de er ved at omlægge deres postserver og kan ikke få den til at virke optimalt bagefter!!! Har samme problem

Kommentar
Fra : peque

Dato : 28-08-04 08:51

Og det værste er at de ikke kan gøre noget ved det og når man ringer på deres kundeservice siger de bare undskyld men det virker bare ikke!!! Tja det du kan gøre er at brokke dig nok og håbe det bedste... ellers skift selskab. Jeg overvejer det kraftigt da jeg skal igang med en uddannelse over nettet og der duer det ikke at det ikke virker

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 28-08-04 09:46

Samme historie hos Tiscali,mangler mails som er sendt til mig for lang tid siden.
"vi arbejder med at afvikle den opståede kø" er svaret fra dem.
Hilsen Keldd.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 28-08-04 11:48

Skift til hotmail, den er rimelig stabil.
Du kan evt. køre begge mail samtidig.
Der er også den nye www.bluemail.dk ( www.netact.dk )
Jeg ved ikke hvor stabil den er, jeg er først lige begyndt at bruge den.

Kommentar
Fra : severino

Dato : 28-08-04 18:57

TDC har endnu ikke givet mig problemer (som er værd at tale om)

Men hvad med at se ind på udbyderens webmail, for at se om de ligger der, selv om postprogrammet ikke vil hente dem???

Kommentar
Fra : elise

Dato : 29-08-04 07:10

Jeg er altid inde på min webmail for at se mine mails, da jeg har modtaget temmelig mange mails med virus. Heldigvis kan man jo så slette dem på webmail, så man slipper for at få dem ned på sin egen pc.
Elise

Kommentar
Fra : elise

Dato : 29-08-04 07:11

.....til peque........Ja, udbyderen er Tele2!

Accepteret svar
Fra : peque

Modtaget 100 point
Dato : 29-08-04 07:38

Så fik jeg endelig hul igennem til en supporter igår aftes, som sagde uden at love alt for meget, at det skulle begynde at lyse op i den kommende uge... Det har omlagt deres postservere og har ville sætte et spam filter op, men har ikke kunnet fået det til at fungere! Det eneste som han sagde og ville garantere derinde var, at man får alle sine mail på et eller andet tidspunkt.... Så hold ud lidt endnu

Kommentar
Fra : severino

Dato : 29-08-04 15:12

Så må man da håbe at Tele 2 igen bliver hurtigere end det almindelige snegle postvæsen.

Godkendelse af svar
Fra : elise

Dato : 31-08-04 07:03

Tak for svaret peque. Rart at vide at andre også har haft problemer....håber det snart går i orden igen.
Elise