/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
Verbalerotiske essays i ng - et overgreb~
Fra : Finte
Vist : 433 gange
117 point
Dato : 07-07-02 13:31

Kære nyhedsgruppe.

H.O.T. har stillet et yderst relevant BW- spørgsmål "til Henning".

Jeg - et kvindeligt medlem af nyhedsgruppen - er såmænd heller ikke upåvirket af BW`s flow.

Derfor finder jeg det på tide at få præciseret - uanset hvor ubehagelige metaforer det er nødvendigt at tage i anvendelse - hvad det i grunden er, nyhedsgruppen således udsættes for?

Finte

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 07-07-02 19:12

Hej Finte

Jeg forstår sådan set godt dit spørgsmål - om verbalerotiske essays bør accepteres i nyhedsgrupper - men jeg forstår ikke din motivation for at stille det. Hvem er "Henning" og hvem er "H.O.T.? - og hvad er det for et yderst relevant spørgsmål den ene har stillet til den anden?
Så du bliver nok nødt til at redegøre lidt nærmere for, hvad det i grunden er, du vil have svar på.

De bedste hilsner
Rellom

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 07-07-02 19:21

Uddyb som Rellom skriver dit spørgmål en del....

Accepteret svar
Fra : zonker

Modtaget 117 point
Dato : 15-07-02 18:10

Hvis spørgsmålet er besvaret, er du så sød at lukke det ?

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 07-08-02 09:14

"Finte" <Finte.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:MT349.5730$G3.786860@news010.worldonline.dk...
> Kære nyhedsgruppe.
>
> H.O.T. har stillet et yderst relevant BW- spørgsmål "til Henning".
>

> Undskyld mig, men hvornår har jeg stillet Henning et BW-spørgsmål????

Jeg søgte en forklaring på, hvad det er der foregår her........
Jeg har lige præcis undgået at sætte navn på personer herfra, og vil ikke
hænge nogen personer ud, men finde ud af, hvorfor gruppen er blevet, som den
er....Der er lige pludselig en masse personer herinde, der ytre sig om alt
andet end, hva´d gruppen står for, sådan som jeg ser det.....Men at
sammenligne det, med et BW-spørgsmål, det vil jeg ikke have hængede på
mig..............
Faktisk stillede jeg heller ikke spørgsmålet til Henning......
Jeg må nok sige, at jeg er blevet overrasket over, at der er nogen herinde,
som har misforstået mit indlæg så meget.....

Henrik

ps. mit indlæg kommer lige igen, for jeg søger stadigvæk svar.....

"Hvad i al verden foregår der nu her i gruppen?????

Er der ikke en eller anden der lige kan resumer, for mig og sikkert også for
andre, hvordan undviklingen i gruppen er endt sådan her???????"

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 07-08-02 09:42

H.O.T <h.rasmussen@telia.com> wrote:
> Jeg søgte en forklaring på, hvad det er der foregår her........

det kan jeg så forstå du ikke har fået forklaret endnu

> Jeg har lige præcis undgået at sætte navn på personer herfra, og vil
> ikke hænge nogen personer ud, men finde ud af, hvorfor gruppen er
> blevet, som den er....Der er lige pludselig en masse personer
> herinde, der ytre sig om alt andet end, hva´d gruppen står for, sådan
> som jeg ser det.....

det har du ret i.......
desværre er det der er sket det, som sker med jævne mellemrum her i
gruppen....
nogle få personer "opdager" lige pludselig at det er skægt at provokere og
prøve at lave rav i den så gruppen virker som om det er gået helt amok.....
det resulterer i en bunke off-topic indlæg og roden rundt imellem grupperne
som IMO er helt hen i vejret......
der er så nogle af os ( jeg selv inklusive) der prøver på at få fat i rammen
omkring dss igen.... det er svært og det kan i starten generere en masse
støj, men desværre har det vist sig at være nødvendigt på et eller andet
plan, da vi _igen_ er nødt til at tage op til overvejelse hvad gruppen er
beregnet til......

> Men at sammenligne det, med et BW-spørgsmål, det
> vil jeg ikke have hængede på mig..............

det synes jeg heller ikke det var...... det er bare svært at forklare hvad
der sker....

> Faktisk stillede jeg heller ikke spørgsmålet til Henning......
> Jeg må nok sige, at jeg er blevet overrasket over, at der er nogen
> herinde, som har misforstået mit indlæg så meget.....

det sker jo desværre fra tid til anden.... især i en tid hvor alt kan vendes
rundt og misforståes.....

det der sker nu er at deltagerne her i gruppen ( og her taler jeg om de
seriøse der ønsker at debattere seksualitet og samliv på det nivau der har
fungeret fint hidtil) må tage op til overvejelse om gruppen fungerer fint
som den er eller om der skal laves om i fundatsen eller endda moderator
på...

personligt er jeg imod begge dele, fordi jeg mener gruppen fungerede fint..

dette er som sagt noget der sker fra tid til anden.... som regel løber det
af sig selv ud i sandet og der falder den normale ro og accept over gruppen
igen....

jeg håber da du vil blive hængende så længe det varer

FUT dk.snak.snik

knus sabina

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 07-08-02 10:22

>
> jeg håber da du vil blive hængende så længe det varer
>
> FUT dk.snak.snik
>
> knus sabina
>
> Skal jeg nok, og takker mange gange....

Knus Henrik