/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
båd og motor
Fra : kattegat
Vist : 404 gange
100 point
Dato : 27-08-04 23:42

hej kandu. jeg har skrevet til jer før. Men måske det forkerte sted. jeg har 1 spørgmål er der mulghed for at lave en extra nyhedsgruppe der hedder båd og motor? Det er jeg over bevist om at der er behov for. sådan at folk kunne hjælpe hinanden med spørgsmål om evt sejlene, motoren, apteringen, navigation, instrumenter, osv osv . mvh kattegat

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 27-08-04 23:53

Der findes emnet fritidssejlads http://www.kandu.dk/dk/emne/20215 kan det ikke dække det du efterlyser ?

Hvis du har forslag til nye emner så skriv evt. til service@kandu.dk .

Jeg ved ikke om det kunne tænkes, at der blev svaret her fra kandu.dk´s side, her i spørgsmålet.
Ja, det kan du så håbe på.

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 28-08-04 00:46

Jeg syntes det er en rigtig god ide, men du får nok ikke svar fra Kandu!
VH Palle Hansen