/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
LINGS TIL VOICE WEBCSM CHat
Fra : ALBERTTRODS
Vist : 804 gange
50 point
Dato : 27-08-04 16:53

Nogen der kender til webcam chats som kan puttes på hjemmesider.Og eventuelt programmer sider som www.camfrog.com www.paltalk.com www.cantos-corner.dk

Hilsen Alberttrods

Kommentar
Fra : severino

Dato : 27-08-04 22:28

Hvad med at skrive direkte til Canto. - Han er en hyggelig og hjælpsom fyr. Det kan jeg sige fordi jeg kender ham fra nogle private sammenkomster. Så skriv og spørg ham direkte!

Kommentar
Fra : ALBERTTRODS

Dato : 28-08-04 11:04

Hej Severino
Ja det har du da helt ret i,jeg kender ham også.Men problemet var om nogen kendte andre programmer som denne.
Og camchat steder:Det er fordi jeg tester kvaliteten af disse programmer,og vil gerne finde den bedste.
Hilsen Alberttrods

Kommentar
Fra : ALBERTTRODS

Dato : 28-08-04 14:40

Hejsa har været inde hos canto-han var meget intereseret i at vide hvem du er og hvor du kender ham fra.ville du e.vt fortælle detkan du bare skrive til serverino@cantos-corner.dk

Accepteret svar
Fra : severino

Modtaget 50 point
Dato : 28-08-04 18:59

Du kan bare sige til ham at det er "Appelsinens far"

Godkendelse af svar
Fra : ALBERTTRODS

Dato : 28-08-04 19:38

Tak for svaret severino.