/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Andre interesser / Spørgsmål
10  KarlOveJe.. 2007
Genbrug / Velgørenhed
Fra : Better_Performance
Vist : 606 gange
20 point
Dato : 27-08-04 09:37

Jeg har i forbindelse med at min kæreste og jeg er flyttet sammen skrabet en masse køkkenudstyr sammen som vi har to af, og derfor ikke skal bruge.

Jeg ville jo gerne have at det blev formøblet på en fornuftig måde, og tænkte først på Røde Kors eller lignenende, men såvidt jeg kan se er de kun interesserede i møbler og tøj.

Er der mon en bruger her der kender til en organisation der afhenter den slags effekter i Københavnsområdet, eller er der måske ligefrem nogen der kender en der skal til at flytte hjemmefra for første gang og har brug for et "startsæt"?

Jeg har en hel flyttekasse med et stort set komplet køkken (undtagen gryder og pander) der kan afhentes gatis i Hellerup

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 27-08-04 13:23

Ja, jeg har altså lagt et svar her én gang men det er forsvundet, så her er det igen:

Da jeg var i samme situation, ringede jeg til de lokale spejdere, de kan sagtens bruge sådan noget. De kom også og hentede kassen OG var meget taknemmelige!

Og Better... der er også mange spejdere i DIT område.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 27-08-04 14:00

Kofoeds Skole tager også imod det. De giver det til deres elever

http://www.kofoedsskole.dk/omkofoedsskole/støtskolensarbejde!

Kirkens Genbrug kan bruge stort set alt. Noget bliver solgt på loppemarked, andet bliver givet til den/de, som kan få brug for det.

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 28-08-04 00:11

Kirkens Genbrug vil også gerne hjælpe dig http://www.danmission.dk/index.php?id=3924&genbrugsbutik_item_id=10
eller hvad med Lions Club Hellerup http://www.lionshellerup.dk/LCH3_genbrug.htm

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 28-08-04 00:19

ans> Hov, du havde også lige den med Kirkens Genbrug, det havde jeg ikke lige set...men jeg har et link Sorry !

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : ans

Dato : 28-08-04 13:21

jakjoe> Har set at du har et link til Kirkens Genbrug. For mit vedkommende blev det til sidst dovenskab. Havde prøvet 5 gange tidligere at få et indlæg i dette spørgsmål, men kandu ville noget andet.

Jeg har tidligere brugt Kirkens Genbrug. Overskuddet fra deres loppemarked bliver brugt på deres "varmestuer".

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 30-09-04 19:19

Hej Better_Performance. Nu skal du huske at lukke spørgsmålet. Det gør du ved at trykke på "Accepter som svar", der står til højre over den kommentar du synes har været dig til størst hjælp. Du får så lejlighed til at sende en bemærkning til svareren. Spørgsmålet lukkes og de af dig udlovede point bliver udløst. Venlig hilsen Arne Jakobsen

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 30-09-04 19:24

arne

Jeg ved udmærket hvordan man lukker et spørgsmål, men det er ikke besvaret endnu

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 30-09-04 19:29

OK Better. Sorry

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 29-12-04 17:19

Better

Når du ikke har fået svaret endnu, hvad grund er der så til ikke at lukke spørgsmålet? De udlovede point er jo alligevel tabt for dig for evigt. Arne