/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Kommentar til Tip
Fra : arne.jakobsen
Vist : 483 gange
100 point
Dato : 27-08-04 02:57

Foranlediget af et tip, der som sædvanligt IKKE er et tip Skal jeg da lige åbne denne tråd, så alle kan få lejlighed til at komme af med al deres: Vrede, Frustration, Had, Misundelse og så videre.

I kan se tippet her:

http://www.kandu.dk/dk/tip/8867

Følg den endelig HELT til dørs. Det ta'r tid, det ved jeg godt, men gør I det IKKE, misser I en hel masse oplysninger, og så er det ikke helt så sjovt at tale med jer,

Men som sædvanlig, Go' for it. I sure do!

Kommentar
Fra : ans

Dato : 27-08-04 03:02

arne.jakobsen

Tvivler lidt på den med misundelsen.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 27-08-04 03:07

ans -> Efter alt hvad du har sagt i aften, er DET så din eneste kommentar? NU ER døren jo åben?

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 27-08-04 03:19

Hvad vil du egenlig bruge den her tråd til Arne? Det er mit indtryk at du alligevel ikke hører efter?

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 27-08-04 03:43

Kære tedd. I den anden tråd har jeg stillet dig mange spørgsmål som du endnu ikke har svaret på. Så HVEM er det nu lige der ikke hører efter? Læs den anden tråd igen, og kom så med de svar jeg bad om for længe siden?

Hvad jeg vil bruge tråden til? Det står jo øverst! Ka' du ik' læse ted?

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 27-08-04 03:49

Jeg går udfra du henviser til denne tråd? http://www.kandu.dk/dk/spg/48063

Hvad skal man egenligt svare en mand, der kalder ens kommentar en horribel påstand, og ikke vil anerkende den officielle amerikanske statistik på området?

Kommentar
Fra : ans

Dato : 27-08-04 03:49

arne.jakobsen

Du har ikke kun een gang skrevet om, hvordan brugerne skal opføre sig, men flere gange. Du lever bare ikke selv op til det.

Jeg kan da godt gengive mine citater, som jeg tidligere på aftenen har skrevet i andre tråde, her, hvis det er det, som du ønsker.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 27-08-04 03:52
Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 27-08-04 03:55

tedd - > Hvad skal man kalde en mand der ANERKENDER den officielle amerikanske forklaring? Andet end Dybt naiv?

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 27-08-04 03:56

Og hvad skal en bemærkning som
Citat
Ka' du ik' læse ted?

bruges til? Er det ikke en temmelig patroniserende bemærkning?

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 27-08-04 03:58

Kan du ikke lige forklare mig, hvorfor man ikke skulle stole på en statistik over omskårne drengebørn?

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 27-08-04 04:01

Nej ans., det er IKKE nødvendigt. Jeg blev faktisk så glad for dine bemærkninger at jeg var tæt på at svare dig, men så kom der pludseligt noget andet, der skulle svares på. Jeg vil ikke dermed sige at jeg er 100% enig med dig, men et langt stykke er jeg, og det var faktisk rart at få det på DEN måde. Men lad nu være med at sladre.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 27-08-04 04:10

Jo Tedd, det kan jeg godt. Den statistik du har, er lavet af et Amerikansk et-eller-andet. Og AL amerikansk Statistik er NØJAGTIG som de der har betalt statistikken vil ha' den til at se ud.!!! DERFOR kan du ikke bruge Amerikanske Statistikker til en "Hujende fis". DET er den største forskel på det Demokratiske Europa og USA. Ikke at jeg dermed siger at Europa er perfekt eller uberørt af korruption, MEN demokratiet blev FØDT i EUROPA. Og selv om det perfekte demokrati stadig ikke findes, er der da INGEN tvivl om at det ikke findes i USA:!!!?

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 27-08-04 04:34

Og hvorfor vil "dem" der har betalt for statistikken ha det til at se ud som et flertal af amerikanske mænd/drenge er omskårne? Hvad er det for en guddommelig viden du holder hemmeligt Arne? Og hvor i Europa blev demokratiet født? Frankrig i 1789? Eller blev demokratiet født i USA i 1776? Og hvad med pressen i USA Arne? Tror du ikke de ville afsløre circumcisegate?? Lige som de afslørede Nixon? Og hvad er USA så, når det ikke er et demokrati? Diktatur eller noget helt andet?
Jeg kom ikke ind i dette spørgsmål for at komme af med min "Vrede, Frustration, Had, Misundelse og så videre" men mere min undren over din totale fornægtelse af fakta!
Ønsker heller ikke at deltage i en heksejagt på dig, så jeg trækker mig ud! Osse fordi jeg tror det bliver svært at nærme os hinanden, og jeg ønsker ikke deltage i ørkesløse diskusioner!
Som Jules siger i Pulp Fiction:
"ain't the same ballpark, it ain't the same league, it ain't even the same fuckin' sport."

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 27-08-04 04:36

Så--æh--øh, dine amerikanske statistikker kan du stikke skråt op i rø... BIIIB, nåh nej det må man jo ike sige i GUDS eget land!

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 27-08-04 04:50

Med hensyn til din 04:34. Så er det da ret logiskt. At DU ikke kan se det, kommer da noget bag på mig. Selvfølgeligt fordi der findes en MEGET stor jødisk gruppe i USA, og de har en meget stor magt, og har altid haft det. Det er den eneste grund til at USA står bag Jødernes land i mellem-østen. Kennedyerne er jøder, o.m.a.

Accepteret svar
Fra : ans

Modtaget 100 point
Dato : 27-08-04 04:51

arne.jakobsen

For ikke at ødelægge mere i dette spørgsmål http://www.kandu.dk/dk/spg/48022

svarer jeg dig her.

Citat
: arne.jakobsen Dato : 27-08-04 04:28

Nej ans. Det mener jeg ikke. Og jeg vil gerne forklare forskellen. Jeg oplever ofte at såvel Jeg som andre allerede Har været inde og givet nogle gode og dækkende svar på spørgsmålet, og så må spørgeren jo selv bestemme. Jeg har oven i købet oplevet at så velmeriterede folk som emesen og BjarneD har været inde og sagt at Arne´s svar var OK, men at de da lige kunne tilføje noget ekstra. Selv EFTER dette kommer dova ind med en kommentar der i bedste fald kan kategoriseres som "EKKO", MEN i modsætning til de andre der tidligere har været inde på tråden, anerkender hun intet, hun gentager de tidligere råd, og fortælller så hvor nogle af de andre har lavet små-fejl.
Kunne hun dog bare finde ud af "KUN" at blande sig i ting, der var ÅBNE, så var det da helt fint. MEN !!!

OG jeg siger det igen: Det er ikke personligt, KUN fagligt.

Jeg kan godt følge dig en del af vejen. Det er ret irriterende at have svaret på et spørgsmål og en anden bruger så laver opfølgning på de tidligere svar. Giver så et svar, der er sammensat af flere svar, som så bliver accepteret.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 27-08-04 05:03

ans, jeg synes nu ikke jeg bruger at sammensætte flere svar. Når jeg lægger en kommentar er det enten for at anerkende et allerede givet svar, eller min egen forestilling om hvad der er rigtig.
Nogen gange kan der så selvfølgelig forekomme, at 2 temmelig enslydende svar, tikker ind på nogenlunde samme tid.
Og hvis man er lidt længe om at få skrevet, når der ofte at komme en stak kommentarer i mellemtiden, som altså ikke er at læse før man har været ude af siden, og så ind på den igen.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 27-08-04 05:15

dova

Jeg har ikke nævnt navne. Den tid jeg har været på kandu, har jeg været ude for det flere gange.
Jeg prøver altid selv at give et svar ud fra min bedste overbevisning. Det er ikke altid at andre brugere gør det, men svarer, som spørgeren forventer det, og er svaret så noget værd? Efter min mening er det ikke noget værd.

Nå, nu skal jeg vække min søn, han skal på arbejde.

Arne, du må være noget specielt, det er første gang jeg ikke har fået min nattesøvn

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 27-08-04 05:52

Tak for snakken ans. Burde egentligt også takke dova og ..alle de andre. Meeen nøjes med dig. Og DU ved hvorfor!

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 27-08-04 07:38

Godmorgen

Arne.Jakobsen hvor er jeg GLAD for at se denne tråd.
Det er ikke Vrede, det er ikke Had, og det er slet ikke Misundelse der har fået mig til at skrive det Tip. Men både " Frustration,og så videre." kan bruges som forklaring.
Du er lige så elegant sprunget over tråde hvor brugerne snakker om din opførsel, a la "hvis jeg holder mig for ørene så høre jeg ikke de driller" Men vi driller IKKE, det der bliver skrevet om dig, bliver skrevet i ramme alvor, og det er noget som du burde tage alvorligt.

Jeg skrev dette tip for at få din opmærksomhed, for hvis det ene ikke virkede, så gjorde det andet måske ....Jeg fik din opmærksomhed men jeg kan desværre se på de kommentarer her i tråden, at du stadig ikke kan se "lyset". Vil du eller Kan du ikke forstå det vi skriver??

// Toupie

PS: til dem der får muligheden for, at bedømme mit Tip - bare giv det 0 stjerner, det er ikke mere værd og jeg har opnået det jeg ville.

Kommentar
Fra : eddie_skov

Dato : 27-08-04 10:46

Jeg har længe påpeget at en skovflåt var mere venskabelig end arne.jakobsen / return.

Godkendelse af svar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 27-08-04 13:08

Tak for svaret ans.

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 27-08-04 13:57

Hov Hov Arne.Jakobsen, du glemte da helt at svare på mit spørgsmål

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 27-08-04 14:05

DAW Toupie. Hvis du vil være sød at gi' mig et link til det omtalte TIP, skal jeg da gerne svare på det.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 27-08-04 14:15

Jeg synes også du var lidt hurtig til at lukke. Så jeg bliver nødt til at skrive dette selv om det ikke er din stil at man skriver i lukkede spørgsmål.
Vrede, frustration, ja, muligvis, men bestemt ikke misundelse og had.
Men indtil nu, hævder du at have gendrevet samtlige kommentarer vi er kommet med.
Der tager du fejl:
Du har affejet vores kommentarer som ukorrekte, uinteressante, løgnagtige og usaglige, til fordel for din egen opfattelse af hvor dygtig og fejlfri du er.

Når du befinder dig i en tråd, er du bidsk og knurrende, ligesom en fodergerrig hund der breder sig over fadet, af frygt for at nogen skal stjæle fra den. Og du bider lige så gerne i hånden på den der vil fodre dig, som dem du mener vil stjæle noget fra dig.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 27-08-04 14:15

Nåååååh, DET tip.For det første synes jeg ikke det er et TIP, for det andet er selve eksistensen af denne tråd jo et svar på dit TIP. Og jo, jeg kan såvel høre og læse som LYTTE. Og jeg HAR forstået at nogle synes at jeg er FOR MEGET.
Men jeg syntes altså at der var brug for nogle ordentlige SPARK i bolledejen. Og at dømme efter min nuværende "popularitet", ser det ud til at jeg ramte lige præcis der hvor jeg ville!

M.h.t. Min personlighed, er der kun ganske få jer bollesparksramte, der har haft tilstrækkelig menneskelig indsigt til at få øje på den. Men DET var OGSÅ forudset.

Venlig hilsen RETURN better known as Arne

Kommentar
Fra : Judleman

Dato : 27-08-04 17:35

arne jakobsen - designeren?

Jeg gad da ikke have en stol fra en sådan person.

Måske man skulle svede sit testamente af hør?
nok ikke, men hva' fa'en.

Hvis arne mener at US statistik ikke virker, og er betalt og korrupt, så henvis dog lige til nogle websites, der fortæller hvorfor du har en sådan holdning - ellers tror folk jo bare du er gal - eller det der er værre: Mææææærkelig. UU-uu-hh!

Kommentar
Fra : Judleman

Dato : 27-08-04 17:42

Kandu - nu et svineriforum, hvor folk kan sidde bag deres skærme og lukke uartigheder ud.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 27-08-04 17:53

Undskyld RETURN, hvem du så er at jeg har misbrugt dit "Navn", men da "Skvadderhovedet" for nogle dage siden fejlagtigt troede at du og jeg var én og samme person, besluttede jeg at spille lidt med. Jeg har forsøgt at melde mig ind som RETURN men det kunne ikke lade sig gøre, DU havde det allerede. Så jeg er nødt til (og det er jeg ikke en SKID (Det må man nemlig sige og skrive i DK) ked af),fortsat at hedde arne.jakobsen

Og til Julemanden -> Jeg er da ligeglad med hvad du gider, men HAVDE du en stol, designet af min dygtige navnebror, var den nok 15 - 20.000 kr. værd, så måske GAD du nok alligevel?

Kommentar
Fra : ans

Dato : 27-08-04 17:55

Judleman

Hvis jeg nu havde en stol designet af Arne Jakobsen, så kunne jeg mageligt sidde der og fundere over, hvordan man vejer en blåhval.

Kommentar
Fra : Judleman

Dato : 27-08-04 17:56

hehe, den var god igen ;)

Kommentar
Fra : Judleman

Dato : 27-08-04 18:06

for resten - har over hovedet ikke brug for penge, kan nemlig LEVE af at vejer blåhvaler, som er strandet. Derfor: stol er unødvendig. Også fordi jeg er lavet af mug, som ikke har brug for andet end rugbrød at være på.

kan for resten ikke lide design, hverken af arne jakobsen eller arne.jakobsen, hvis han da rummer kreativitet.
Kinesisk ordsprog:
Hvorfor lugte af pubæ når man kan hedder arne.jakobsen? Sagen er nok at man lugter af pubæ fordi man hedder anre.jakobsen.

Hvem nævnte pubæ? hvorfor nævner jeg det? Fordi noget skal jeg da kaste efter denne møg irriterende bruger.

køb hesten og put den op i en kran af bølgefedt.

Kommentar

Fra : Judleman    Dato : 27-08-04 17:42

Kandu - nu et svineriforum, hvor folk kan sidde bag deres skærme og lukke uartigheder ud.

det passer skam!

Hilsen manden der judler, selvom det staves med "o"

Kommentar
Fra : Judleman

Dato : 27-08-04 18:08

for resten - har over hovedet ikke brug for penge, kan nemlig LEVE af at veje blåhvaler, som er strandet. Derfor: stol er unødvendig. Også fordi jeg er lavet af mug, som ikke har brug for andet end rugbrød at være på.

kan for resten ikke lide design, hverken af arne jakobsen eller arne.jakobsen, hvis han da rummer kreativitet.
Kinesisk ordsprog:
Hvorfor lugte af pubæ når man kan hedde arne.jakobsen? Sagen er nok at man lugter af pubæ fordi man hedder anre.jakobsen.

Hvem nævnte pubæ? hvorfor nævner jeg det? Fordi noget skal jeg da kaste efter denne møg irriterende bruger.

køb hesten og put den op i en kran af bølgefedt.

Kommentar

Fra : Judleman    Dato : 27-08-04 17:42

Kandu - nu et svineriforum, hvor folk kan sidde bag deres skærme og lukke uartigheder ud.

det passer skam!

Hilsen manden der judler, selvom det staves med "o"

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 27-08-04 18:10

Julemand -> Du fatter ikke ironien i ans's bemærkning, du ka' ik' finde ud af at lave en Smiley, og så hedder det ikke "den var god igen" for det var 1'st gang den kom. Altså "Den var god". Og når du vælger et så tåbeligt navn som Judleman, er du da selv skyld i at folk HUSKER dig som JULEMAND! Jeg skulle lige til at skrive "Tænk dig om", men det er jo helt åbentlyst det du ikke kan!

Kommentar
Fra : Judleman

Dato : 27-08-04 18:19

muhaha

ans har før henvist til mit indlæg om blåhvaler på en vittig måde.......så måske din viden ikke er altomfattende?

Jeg må indrømme at jeg bare lukker lort ud. Men i det mindste, går jeg ikke lige så meget op i detaljer som du, min kære arne. Og HVIS jeg endelig gør det, så er jeg ikke SÅ uforsigtig med mine spydige bemærkninger.

Din vrede kommentar til min kommentar, viser desuden at du lade dig gå på af en 14-årig.

så: muhaha igen. - hvilket betyder: haha.

Kommentar
Fra : Judleman

Dato : 27-08-04 18:22

Har jeg sagt at det går mig på at folk kalder mig julemand?

I så fald: ikke noget. det har jeg ikke sagt, og heller ikke antydet, arne.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 27-08-04 18:22

arne.jakobsen

Judleman fatter ironien i mit svar. Det er ikke første gang, jeg kommer med en bemærkning til Judleman.
Det hele begyndte i denne tråd http://www.kandu.dk/dk/spg/17958

Kommentar
Fra : Judleman

Dato : 27-08-04 18:24

desuden: tåbelige navne

HVEM er det Liiiiiiiiige der hedder ARNE.JAKOBSEN ????

Taber. så det sagt, og så vi to ;)

- Og jo, jeg KAN lave smiley'er, men synes de normale er bedre.

Hvad siger du til dit forsvar? Du må da have lidt mere at smide i hovedet på mig?

Kommentar
Fra : Judleman

Dato : 27-08-04 18:25

må lige være mere præcis: er kun irriteret over arne, ikke andre.

Kommentar
Fra : FarleHamse

Dato : 27-08-04 18:41

Synes nok nogen skulle tage og slappe lidt af, judleman.

hvad har arne egentlig gjort for at fortjene sådan en omgang bræk?
Nu må du lige køle hovedet af med en ispose.

Hilsen

Christian

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 27-08-04 18:43

Hej Arne.Jakobsen

Øhh....nu er jeg nok en anelse forvirret, men det er nok over din forvirring jeg har stillet dig et spørgsmål i min første kommentar i denne tråd, og det er det jeg beder dig om at svare på!! Jeg er da lidt ked af, at du ikke læser mine kommentarer ordentligt for så forsvinder essensen jo

Altså: ingen spørgsmål i Tip, men i denne tråd.....
Citat
Vil du eller Kan du ikke forstå det vi skriver??

men læs nu hele min kommentar, inden du besvarer spørgsmålet, så du får meningen med.

// Toupie

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 27-08-04 18:43

OK. HAR læst tråden, kan bare ikke rigtigt se hvad den har med DENNE tråd at gøre? (Sjov tråd i øvrigt, men spørgsmålet i sig selv er jo et bevis på, at Julemanden skulle nøjes med at dele gaver ud!)

Kommentar
Fra : Judleman

Dato : 27-08-04 18:52

Jeg siger du er en bæ, arne, hvad si'r du?

Jeg siger du ikke har mere at smide i hovedet på mig, hvad si'r du?

Jeg siger det hele lugter langt væk......af at arne ikke rigtig kan overbevise mig om, at han faktisk også er 14 år gammel.......to tabere, to 14-årige, der kan lide at svine hinanden til.

sådan, Mr. Designwhannabe.

Gad vide om jeg bliver smidt af kandu for det her......håber jeg ikke, jeg er jo ganske retfærdig.

- Farlemanden, luk så, du har ikke noget at sige her.

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 27-08-04 18:57

Arne.Jakobsen, det er jo din egen tråd

Min kommentar er vel meget vel placeret, da du oprettede et spørgsmål om mit Tip....og jeg kommenterede hvorfor jeg lavede det! Længere er den vel ikke, medmindre det var en undvige manøvre for at undgå at svare

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 27-08-04 19:03

Touoie -> Både Kan & Vil forstå. Og jeg ved godt at jeg KAN virke knubbet ind i mellem, men som jeg også har sagt tidligere, syntes jeg at der skulle sparkes lidt i Bolledejen. Det har jeg gjort. Og lige nu er kandu'erne delt i 2 lejre: nemlig Hader Arne eller Arne er (også) OK. Jeg synes at det egentligt siger mere om Kandu'erne end om et helt nyt medlem!

Og hvis nogen GIDER at sætte sig ind i de forskellige spørgsmål? Hvlket ikke ret mange gør, vil de også forstå de rette sammenhænge. Men det er jo altid nemmere blot at læse en andens mening, og så blot koble sig på den.

Jeg har oplevet kommentarer fra folk der end ikke vidste hvad spørgsmålet VAR?

Bland andet derfor mine spark i Bolledejen! Og de har aldrig været SURE. Jeg er i bund og grund et glad menneske.

Kommentar
Fra : Judleman

Dato : 27-08-04 19:04

ha! - arne

Kommentar
Fra : Judleman

Dato : 27-08-04 19:10

et glad menneske, der lader sig voldsomt irritere af et barn som mig

og nej, ikke to lejre: tre lejre!

et: hader arne, x antal medlemmer

to: synes arne også er ok, x antal medlemmer

tre: synes arne er sjov at drille, ét medlem, i hvert fald. JUDLEMAN!!!

gamle brugere rocks! (jeg er skam gammelt medlem)

slutter herfra i 5 sekunder.

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 27-08-04 19:10

Arne.Jakobsen, jeg har mine meninger, de er ikke taget fra andre!!! Og nej, Kandu er ikke delt i 2 på den måde du mener - der er dem der gider tage kampen op, der er dem der er ligeglade og så er der dem der bare ikke vil blande sig...

Hvis din "opførsel" kun har været for "at sparke til bolledej" og du mener du har gjort det nu, så glæder jeg mig til at se en "normal" opførsel fra din side af .......og den skal være overordentlig velkommen

Kommentar
Fra : Judleman

Dato : 27-08-04 19:22

enig med Toupie (også sidste to linier).....må jeg være det? kunne være jeg var upopulær hos andre også......

hilsener fra

Judleman

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 27-08-04 19:25

Judleman, det tror jeg godt du må

Kommentar
Fra : Judleman

Dato : 27-08-04 19:33

godt godt.......så må vi se om arne er mand nok til at modtage min uforbeholdne undskylding.

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 27-08-04 19:39

Judleman, det kommer nok an på om det er Arne.Bolledej eller Arne.Jakobsen der svarer

Sorry Arne.Jakobsen men jeg ku altså ikk dy mig

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 27-08-04 19:47

Sorry AlleSammen: Lige nu virker lortet bare ikke: "Accepter som svar" ER der ikke. Tråden er derfor åben til evig tid.

Julemand -> Selvfølgelig kan jeg da det! Hvis DU osse ka' er den her: *****

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 27-08-04 19:50

Arne.Jakobsen ....for dælen da har du taget svampe?? du har da lukket tråden for længst og accepteret Ans svar

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 27-08-04 19:53

Tror nu mere han er på et eller andet amerikansk statistik

Kommentar
Fra : FarleHamse

Dato : 27-08-04 19:58

tror det er en kombination: amerikansk svampe statistik

sidder mig og undrer mig over: *****

nok noget inforstået noget

hvad er det?

Kommentar
Fra : FarleHamse

Dato : 27-08-04 19:59

hvad var det for sætning?

sidder mig?

jeg har taget svampe.

Kommentar
Fra : FarleHamse

Dato : 27-08-04 20:03

lige meget, du skal ikke svare........rager jo ikke mig....

(har også en date)

hehe

Hilsen

Christian

Kommentar
Fra : FarleHamse

Dato : 27-08-04 20:04

(gav ikke mening hvis jeg ikke tilføjer: så jeg må hellere af sted)

Hilsen

Christian

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 27-08-04 20:06

Tror det betyder 5 stjerner. Held og lykke med din date

Kommentar
Fra : Judleman

Dato : 27-08-04 20:13

Jo det kan jeg da.

Peace og harmoni to the poeple of Kandu.dk

desuden:

"Hele konceptet bag kandu.dk er, at du får løst dine problemer hurtigst muligt."

siger de da selv........;D

Kommentar
Fra : Judleman

Dato : 27-08-04 20:14

people, damn it. fik ellers 10 i engelsk i dag.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 27-08-04 20:18

JA, gu har jeg da lukket den for længst, min forvirring skyldes blot at en lukket tråd kunne blive ved med at være SÅ snakkesalig! og og