/ Forside/ Interesser / Fritid / Lystfiskeri / Spørgsmål
10  arne.jako.. 660
Til ghosty
Fra : holniels
Vist : 740 gange
100 point
Dato : 26-08-04 20:47

Det var vel formuleret,ku ikke gjort det bedre selv

Kommentar
Fra : dova

Dato : 26-08-04 22:22

Sådan!!

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 26-08-04 22:49

Holniels, Ghosty er alm. bruger og vil derfor ikke få glæde af disse point....tror måske også han modtager point under et andet nick

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 26-08-04 23:00

Det er jo trist,likte hans uttryksform

Accepteret svar
Fra : ghosty

Modtaget 100 point
Dato : 26-08-04 23:28

Jamen venner. Hvad er mon hans formål med at være herinde. Prøv at checke hans profil og hans mange tåbelige og ubetydelig bemærkninger. Men konkrete henvisninger eller svar? Dem skal man vist lede efter. Ser ud til at han har ambitioner i høj retning herinde i kandu, men så skal han da vist ændre stil.
Poingene er ikke vigtige for mig, kun at brugerne herinde kan få glæde af hinanden.

Tak for jeres opbakning.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 26-08-04 23:59

Ja, og andre brugere der åbenbart bliver anset som konkurrenter (ellers fatter jeg ikke meningen), bliver tilsvinet på det groveste, det kan jeg om nogen tale med om, men jeg overvejer også yderligere skridt i sagen, idet jeg mener at mange af "udfaldende" nærmer sig usaglig personlig forfølgelse.
Men godt at andre ikke er bange for at sige sin mening ghosty.

Kommentar
Fra : ghosty

Dato : 27-08-04 00:18

Dova> Jeg bakker dig gerne op, fordi jeg hverken kan eller vil acceptere at brugerne bliver svinet til. Hvordan får vi gjort kandus brugere opmærksom på at vi har et selvglad individ som ofte håner andre herinde? Er der en central kategori hvor man kan lægge alverdens emner ind? Ellers kan jeg se at han bevæger sig en del i EDB-afdelingen. Kunne det være en idè at lægge en kopi af de links i denne kategori, links som klart påviser hvilken type vi her har med at gøre? (dem er der en del af kan jeg se) Håber ikke han skræmmer for mange væk.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 27-08-04 00:54

Nogen der gider overtage her?
http://www.kandu.dk/dk/spg/48063

Kommentar
Fra : ghosty

Dato : 27-08-04 01:15

Tedd> ja igen et bevis på at kandu hurtigst muligt må se at slette det arme og meget hjælpeløse individ arne.jakobsens profil. Jeg havde været inde og se tråden inden jeg blev RASENDE, for når manden ikke kan sætte sin egne grænser er vi jo nogen som bliver nød til at forsøge at påvirke ham til at opføre sig ordentlig. Derfor min reaktion tidligere i aften.
Den bedste måde er måske at påvirke tråden han dukker op i med en advarsel til spørgeren?

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 27-08-04 01:18

Ghosty, det er altså set værrere før, med andre brugere ....og bare rolig, folk kan sagtens selv bedømme....det er også set før

Kommentar
Fra : ghosty

Dato : 27-08-04 01:26

Toupie. Det er da muligt - og ja brugerne kan da nemt selv bedømme. Helt enig, men det er der altså en arne.jakobsen der ikke mener. Prøv at lægge mærke til de mange irettesættelser han kommer med (ovenikøbet som ny bruger) Kunne da forstå det såfremt han var admin.
Jeg synes sku bare det er meget synd for dem der går ud over og som måske bare lukker kandu med en dårlig smag i munden. Det kan ikke være meningen. Så vi er nogen som bør forsøge at påvirke situationen. Håber da du er med, såfremt du selv er af samme mening.

Jeg opretter en tråd her:http://www.kandu.dk/dk/spg/48067

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 27-08-04 01:34

Ghosty
Jeg har lagt mærke til det, ligesom mange andre..... Jeg er enig i at det er blevet "for meget" unødig indblanding og løftede pegefingre - og selvom jeg krummer tæer indimellem, går jeg ikke ind for heksejagt
Hvis brugerne bare ignorerer kommentarene så kommer det nok helt af sig selv...
Kvalificerede svar kan vi altid bruge og dem kan Arne.Jakobsen også komme med

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 27-08-04 02:33

Ghosty, men det er ikke ensbetydende med at jeg bare vil accepterer tingenes tilstand

Kommentar
Fra : ghosty

Dato : 27-08-04 08:45

Toupie> vi er enig, og som du måske også lagde mærke til i min tilbagemelding til arne.jakobsen så skrev jeg faktisk at jeg ikke havde noget imod hans tilstedeværelse men på en for kandus brugere acceptable og ikke mindst respekteret måde.
Jeg synes bestemt at det virker som om at det er AJ som driver heksejagt på brugerne herinde. Der ER grænser for hvad man skal finde sig i, og jeg finder mig ikke i at han begynder at rakke ned på mine svar til brugerne. Som vi så i tråden accepterede wezzler netop mit svar hvilket jo klart siger noget om hvad SPØRGEREN mente var det mest brugbare svar/link han fik.
Jeg må da ærlig indrømme at jeg ud fra denne her debat har fået lyst til at oprette en portal som i princippet kunne fungere som kandu, men hvor man blev registreret bruger.

Godkendelse af svar
Fra : holniels

Dato : 27-08-04 15:21

Tak for svaret ghosty.