/ Forside/ Interesser / Helbred / Andet helbred / Spørgsmål
10  transor 1971
Glasfibernegle
Fra : MissXX
Vist : 753 gange
200 point
Dato : 26-08-04 16:20

Jeg ønsker at få efterset mine glasfibernegle, men ved ikke hvor på vestsjælland man kan få gjort det. Ved nogen det her? Og ved nogen hvordan man får sådanne negle af igen?

Accepteret svar
Fra : Fnollerpige

Modtaget 210 point
Dato : 26-08-04 16:49

Hej...

Ikke at jeg ved det store om glasfibernegle men fandt det her - det er i Næstved http://www.care-clinique.dk/htm/neglepleje800.htm og deraf fremgår det da at de ordner og efterser glasfiberbegle, i tillæg til det kan de garanteret osse svare på hvordan man tager dem af ...

Karina
se iøvrigt her osse: http://www.degulesider.dk/vbw/firma/fb.do?compTrade=Kosmetologer&compAddress=&compZip=&compCity=&compRegionID=r10&compPhone=&Image5.x=41&Image5.y=14

Kommentar
Fra : Sis27

Dato : 11-09-04 06:45

Hej missxx.

Ved ikke hvor du kommer fra på sjælland, men der ligger jo en masse i KBH. Og de er de billigste, men der ligger også en i kalundborg. 59 51 60 50. Ellers så gå ind på www.google.dk og søg efter kunstige negle sjælland

Kommentar
Fra : edlefsen

Dato : 21-09-04 22:41

Du kan få den af med ren acetone.....men brug lidt fugtighedscreme til hænderne bagefter, da acetone udtørre lidt

Godkendelse af svar
Fra : MissXX

Dato : 30-09-04 09:40

Tak for svaret Fnollerpige.

Vil lige sige at de kom IKKE af ved brug af acetone. Jeg rev dem af til sidst, da jeg havde siddet med acetone i over en time.

Men tak for Jeres svar.