/ Forside/ Teknologi / Hardware / Grafikkort / Spørgsmål
10  transor 1240
Overføre analog signal fra video til PC ~
Fra : import
Vist : 686 gange
20 point
Dato : 26-08-04 13:24

Vi vil gerne have overført vores gamle videooptagelser til dvd, hvordan får vi dem til pc og herfter brændt ned på en dvd ??

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 26-08-04 14:32

Køb nr.8 af computerbladet"PC planet"der er det hele klippet ud i pap og billeder,og så skal I bruge programmet"Movie Edit Silver" som ligger på CD`en der følger med bladet.
I skal selvfølgelig også have et tv-tunerkort.
Hilsen Keldd.

Kommentar
Fra : import

Dato : 26-08-04 15:26

Det lyder fint, men det er altså et gammelt analog kamera vi har ( vhs-c ). !!

Accepteret svar
Fra : Keldd

Modtaget 20 point
Dato : 26-08-04 16:26

Ja ja godt nok,ind i TV med signalet,fra Tv til Pc.Læs bladet,
så finder i ud af det.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : bradsted

Dato : 26-08-04 18:04

Se ind på www.videoredigering.dk, det firma forhandler alt i Pinnacles produkter, der finder du en løsning der passer dig bedst, det er kun et spørgsmål om hvor meget du vil investere i opgaven. Jeg har afprøvet flere af løsningerne.

Hilsen

Bradsted

Kommentar
Fra : fox_mulder

Dato : 27-08-04 08:25

Hejsa
som bradsted siger pinnacle har mange løsninger og er et godt og stabilt produkt.
har selv en pinnacle USBmoviebox til at konvertere vhs til vcd, svcd, dvd akt efter behov.
der følger redigeringsprogram med og boxen kan enda eksportere den redigerede filmtilbage på
vhs efter endt redigering....
held og lykke
hilsen fox

Godkendelse af svar
Fra : import

Dato : 27-08-04 08:45

Tak for svaret Keldd.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 27-08-04 09:42

Selvtak,held og lykke.
Hilsen
Keldd.