/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Kandu´s ur
Fra : CCjunior
Vist : 472 gange
1 point
Dato : 26-08-04 09:05

er det bare mig eller er Kandu´s ur begyndt at gå laaaangsommere og laaaaaaaangsomere..

Junior

Kommentar
Fra : legind

Dato : 26-08-04 09:16

hvor sidder det ur????

Kommentar
Fra : CCjunior

Dato : 26-08-04 09:17

hvergang du skriver et indlæg viser den klokken

Accepteret svar
Fra : molokyle

Modtaget 11 point
Dato : 26-08-04 09:20

Hmm... uret plejer da at gå for stærkt ( nu er kl. 9.15)

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-08-04 09:21

Præcis 5.min foran

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : CCjunior

Dato : 26-08-04 09:24

jaja..du ved hvad jeg mener hehe..
men plejer det at være galt..jeg har ikke lagt mærke til det før...

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 26-08-04 10:00

Jeps. Kandu's ur har gået forkert siden ruder konge var knægt.
Hilsen Jette

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 26-08-04 10:01

Yeps, det har været galt hele tiden. Har også været kommenteret før i en kandu-tråd.

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 26-08-04 10:03

Dette er skrevet klokken 09:58:30

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 26-08-04 11:05

Der er i hvert fald ingen fare for at serveren overhaler uret

Kommentar
Fra : ans

Dato : 26-08-04 11:09

Surt show i dag.
Modtog en e-mail kl 8.58 om dette indlæg. Først nu kan jeg komme til siden

Kandus ur har altid været foran.

Siden fredag den 13. august har det ikke været muligt for mig at se "vis alle emner" Jeg kan kun se noget af det, der begynder med A.

Kan I komme ind på "vis alle emner"?

Klokken er nu 11.04

Kommentar
Fra : CCjunior

Dato : 26-08-04 11:11

har ikke kunnet komme derind de sidste mange dage.. typisk.. de burde skifte til en bedre server..

Junior

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 26-08-04 11:37

nope--ingen "vis alle emner"

Kommentar
Fra : ans

Dato : 26-08-04 11:40

Jeg har sendt en mail til kandu, tror det var den 18. august, men har intet hørt

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 26-08-04 11:43

->ans
SÅ langsom er serveren nu heller ikke

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 26-08-04 11:57

Der er desværre sket en fejl. Prøv igen senere.
#
- .Net (401)
- 3D Studio (40)
A
- ADSL (3847) er den første

B
- BeOs (65) er den nederste
Sådan ser min ud.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 26-08-04 11:58

En omvej til alle emner:
Gå ind i : vis alle kategorier.
Der er tre hovedgrupper: Karriere, Interesser, Teknologi
Ved klik på et af dem, kommer alle emner under hver gruppe.
Lidt mere besværligt, men det kan lade sig gøre, for det er længe siden vis alle emner har virket.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 26-08-04 12:00

emesen

Sådan se min side også ud, og det lige siden fradag den 13. august.

Ja ja dova, men det skulle ikke være nødvendig at bruge omveje.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 26-08-04 12:01

glemte lige et t (nødvendigt)

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 26-08-04 12:03

og et komma ,

Kommentar
Fra : ans

Dato : 26-08-04 12:10

Ser lige flere fejl se=ser fradag=fredag

Kommentar
Fra : calista

Dato : 26-08-04 12:11

Heller ingen "alle emner" her.
Heller ikke "dine abonneringer"
Heller ikke nogle emiler.. Men det er jeg snart så vant til!!

KANDU.. sidste chance fra min side (uhada, nu bliver de rigtigt bange )
Jeg gider snart ikke lege med mere.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 26-08-04 12:17

Ja og Kndu fjerer også bagstaver og hyle ord.................Nemlig. - ikke osse An.

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 26-08-04 12:41

Når i skriver "alle emner", er det så "alle indlæg" i mener????? Ellers kan jeg nemlig slet ikke finde den. Hvis det er, kan jeg godt komme ind. I det hele taget kan jeg komme ind over det hele. Den eneste ulempe er, at hvis jeg overhovedet får en mail om noget, så kommer den flere timer efter tippet/kommentaren er lavet.
Hilsen Jette

Kommentar
Fra : ans

Dato : 26-08-04 12:47

Det er i venstre side "vis alle emner" du skal klikke på.

Emesen

Dt r ofte mnge bostaver, dr manler.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 26-08-04 12:49

Det er ude i menuen til venstre hvor der står alle emner, Jette.

Men jeg har også prøvet at kommentarer til forskellige spørgsmål simpelthen er forsvundet, selv efter de har kunnet læses blandt de andre kommentarer.
Og så har jeg ikke fået min præmie endnu ØV-ØV.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 26-08-04 12:52

Først seneste 25
Og så i venstre side
Under Visning
Der ligger "vis alle emner"
Eller bare denne: http://www.kandu.dk/dk/alfafront.asp

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 26-08-04 12:57

Dova - jeg kan måske printe alle disse Kandu-fejl ud, for jeg var både heldig og vinde og så heldig at den kom ret hurtigt.
Molokyle fik også sin printer ret hurtigt.
Men det kan være Kandu har været med til at lave printeren - for der mangler tit et par ord og bogstaver.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 26-08-04 13:01

Molo fik sin printer efter 5 uger, og han har ikke pakket den ud endnu.
Jeg fik mit tastatur den 18.7.2004, lodtrækningen var den 1.7.2004, så det var hurtigt.
Der er bare det, at tasterne ikke altid vil, som jeg vil.

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 26-08-04 13:19

Ok, jeg har fundet det. Og jeg kan heller ikke komme ind i "vis alle emner".
Ans, sådan et tastatur har jeg også. Det er godt nok noget ged, hva'? Men det er heller ikke mit. Mit tog noget af en kop kaffe, så det har "ferie". Det var eller efterhånden godt opdraget. Det tog bare bogstaverne omvendt.
Hilsen Jette

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 26-08-04 13:36

Fejlen på Ans tastatur er en typisk fejl 40 - det er en fejl mange tastaturer har.
Mit eget tastatur lider af fejl 45.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-08-04 13:36

Jeg stillede for nogen tid siden et spørgsmål som den alm. profil 'hm...' og kommenterede med profilen 'molokyle'. I overskriften på spørgsmålet indgik de to HTML tag's <applet> og <object>. Dette resulterede at min visning af enkeltstående abonneringer for 'molokyle' gik i stå ved dette spørgsmål. Der blev blot vist en stor grå tom applet kasse med rødt kryds i øverste venstre hjørne. Jeg tjekkede kilden og fik :

Kode
APPLET tag missing CODE parameter.

java.lang.NullPointerException: name

at sun.applet.AppletClassLoader.getResourceAsStream(Unknown Source)

at sun.applet.AppletPanel$4.run(Unknown Source)

at java.security.AccessController.doPrivileged(Native Method)

at sun.applet.AppletPanel.createApplet(Unknown Source)

at sun.plugin.AppletViewer.createApplet(Unknown Source)

at sun.applet.AppletPanel.runLoader(Unknown Source)

at sun.applet.AppletPanel.run(Unknown Source)

at java.lang.Thread.run(Unknown Source)

Jeg kunne først se min abonneringer igen da jeg havde fjernet fluebenet til spørgsmålet.

Et irriterende parserproblem, som også giver sig udslag i fejl i kildekoder : http://www.kandu.dk/dk/spg/45388

Dette burde Kandu teamet sgu også snart gøre noget ved. Man kan jo ikke hjælpe andre brugere med kodeproblemer, når kandu.dk ikke kan gengive denne korrekt

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-08-04 13:44

CCjunior -> Det er kun få måneder siden kandu.dk efter eget udsagn fik ny server. Problemet ligger i parseren, samt i håndteringen af databasen og/eller mail-dispatcheren. Altså en software fejl !!!

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 26-08-04 14:05

Min gi'r nøjagtigt samme svar/fejl som emesen's.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-08-04 14:16

Prøv lige mit sidste tip i HTML : http://www.kandu.dk/dk/tip/8862

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 26-08-04 14:31

tippet virker ikke

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-08-04 14:31

Undskyld ! Glemte lige at dette er Kandu.dk kategorien og ikke Smalltalk

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-08-04 14:34

emesen -> Du bruger vel stadig IE 5.5 ??? Det virker kun i IE 6 !!!

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 26-08-04 14:36

Sludder - det virker - se selv bedømmelse.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 26-08-04 14:36

emesen -> det forstår jeg ikke. Jeg kan få det til at fungere og det er "lidt" smart!

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 26-08-04 14:37

Og så er det ikke 5.5 ...................men 5.0

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 26-08-04 14:41

Men nu bruger jeg jo også IE 6 I øvrigt tror jeg ikke Junior har noget imod at vi chatter her, han har jo fået sit svar!

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 26-08-04 14:54

arne.jakobsen - ang. bedømmelse af tip.
Jeg fik muligheden 2. gang men det blev ikke medregnet.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 26-08-04 14:59

emesen -> Nej det forklarede Creamy. Så det er jo blot en mindre fejl mellem så mange store.

Men lige straks syntes jeg da at det var meget sjovt. Hvorfor opdaterer du ikke til IE 6 8:(

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 26-08-04 15:02

Undskyld jeg mente

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 26-08-04 15:04

Jammen det har jeg også i XP - men det er mest win 2000 med IE5 jeg benytter.
Så kan man også tjekke FrontPage sider (hys - sig det ikke til molokyle)

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 26-08-04 15:11

emesen -> Vil det sige at du ikke ka' chekke FrontPage-sider med Win-XP? For så kan jeg jo godt demontere min FP.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 26-08-04 15:15

Jo det kan man da - men for at være sikker på om det der sættes ind i FP virker - det kan jo være andet end det FP selv genererer - så har jeg bibeholdt IE5.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 26-08-04 15:17

Så vidt jeg lige husker fra en af mine tråde for nogle dage siden, udspandt der sig en snak mellem Keld og Bjarne om at lave Smiley'es. Noget med tif-filer. Jeg har en tif fil med mit personlige logo, en lille svampetosset fyr. Kan den laves til en smiley? Og hvordan?

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 26-08-04 15:21

Jeg er blank på området.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-08-04 15:22

Jeg er lige hjemme hos mig selv at vende, så skal jeg hjem til Frk.Uro og hjælpe hende med at sætte et nyt stereoanlæg op og koble det til hendes computer. I ved : Kvinder og teknik

..og så giver hun endda en middag

Tak for den fine bedømmelse af mit tip

Vi ses måske senere...

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 26-08-04 15:28

molo -> Det lyder da rigtigt hyggeligt. Med hensyn til om en tråd er SmallTalk, er jeg stadig af den mening at ethvert spørgsmål til 1 poæng pr. definition ER SmallTalk!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-08-04 15:28

arne.jakobsen -> Læs mere om at lave smiley's her : http://www.kandu.dk/dk/spg/29751

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : dova

Dato : 26-08-04 15:34

Altså, hvis antal af point nu skal til at bestemme emnet i et stillet spørgsmål, er vi da ved at løbe helt af sporet.
Hovedreglen må da være, at smalltalk-spørgsmålstilles i den dertil beregnede kategori, uanset point-størrelse.
Vi er da stadig nogen herinde, der tager det ligeså seriøst at prøve at besvare et spørgsmål til små point som et til store.
Men at en spørger så i visse tilfælde ikke har noget imod lidt smalltalk i sit spørgsmål, er jo bare i orden, uanset antal point.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 26-08-04 15:40

Molokyle > godt tips - jeg faldt over det samme for 14 dages tid siden, men jeg tror det var på experten og har brugt det på en hjemmeside med hovedsalig tekst
www.capricornus.dk/platanhusene og der er mange forskellige effekter, men jeg har kun brugt hvor det fader ind/ud.

//bentjuul

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 26-08-04 15:46

dova -> Så du ikke mit Store Grin? OG selvfølgeligt svarer man da på et stillet spørgsmål uanset antallet af poæng. Men når JEG stiller et spørgsmål til kun 1 point, mener jeg også at jeg dermed signalerer at det i virkeligheden ikke så meget er MIG der har brug for svaret, men ligeså meget alle andre der har brug for en talk om emnet. Og hvis Emnet ER Kandu, så er kandu også det rigtige sted at stille spørgsmålet. Jeg ved godt at du ikke abonnerer, men der er sikkert mange der abonnerer på Kandu og ikke på SmallTalk. Sidstnævnte er jo mest for folk der har lyst til at chatte, og et Kandu spørgsmål når derfor flere end et SmallTalk-spørgsmål. Men hvor skulle du vide det fra når du IKKE abonnerer på noget?

Kommentar
Fra : dova

Dato : 26-08-04 16:05

Ja, hvis emnet er Kandu, er det det rigtige sted, men uanset DIN selvbestaltede definition med det enkelte point, kan du jo ikke bare gå ud fra at alle har samme opfattelse.Og folk stiller da normalt ikke et seriøst spørgsmål for at det skal opfattes som smalltalk.Og det er vel heller ikke antal point der definerer seriøsiteten i et spørgsmål. Hvis alle begyndte at lave deres egne regler, hvor ville det så ikke ende.
Og med hensyn til at abonnere på noget eller ikke, synes jeg nu, at det meget er de samme mennesker man "ser" i begge emner. Og fordi nogen tilfældigvis ikke lige abonnerer på det ene eller det andet tror jeg nu, at de fleste alligevel følger med i de forskellige emner her på siden. Så det har vist ikke noget med viden at gøre.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 26-08-04 16:11

Hold da kæft hvor du efterhånden har en grim tendens til at blive sur/diskuterelysten så snart du ser mit navn!

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 26-08-04 16:18

Nå, det er her i gemmer jer,var lige inde og kigge på den her:
http://www.kandu.dk/dk/spg/29751 Fatter ikke en m2,det må da være for de indviede.Måske jeg kan få et kursus i molo´s kælder??
Jeg har da et par idéer til nogle smilys,men det der med animerede gif filer, det mangler jeg lidt forudsætninger for
at kunne læse mig til.
Hilsen
Keldd.
Heej dova

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 26-08-04 16:36

Ja, ja Keld, nu er det jo heller ikke altid et must at en smiley er animeret, man kunne vel begynde med en der IKKE er.
Har stadig ikke modtaget de lovede emiler fra dig.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 26-08-04 16:41

dova -> I øvrigt! Hvis Junior havde været voldsomt uenig med mig, havde han såmænd nok lukket tråden for længe siden!

Kommentar
Fra : dova

Dato : 26-08-04 16:42

Hej Keldd

arne > med hensyn til at blive diskussionslysten, har det ikke bare noget med dit navn at gøre, jeg diskuterer med hvem det måtte være, der enten generer mig, eller kommer med noget jeg ikke mener skal have lov til at stå uimodsagt.

Kommentar
Fra : Kraus70

Dato : 26-08-04 16:47

dova er en selvbestaltet løgner. hun abonnerer på alt hvad der er at abonnere på, og maser sig ind alle vegne
hun tror hun ved ALT, og hvis ikke det er tilfældet bliver hun ved og ved og ved
til folk er ved at brække sig og giver hende ret, mest for at få fred for hendes ulidelig "her kommer jeg, og jeg er bare så god"

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 26-08-04 16:49

dova -> nåh ikke BARE, men dog! Det var da en indrømmelse. Når jeg af og til har kommenteret DINE kommentarer til MINE svar, og såmænd også skældt dig ud for dem, skyldes det at du, synes jeg, lidt for ofte går ind i en tråd og blot gentager de gode svar der allerede ER givet, og så blot retter et komma hist og her. DET kalder jeg diskuterelysten. Jeg har tidligere kaldt det point-jagt, men er blevet klogere. Det ER kun diskuterelyst!

Kommentar
Fra : dova

Dato : 26-08-04 16:55

Nå Kraus70 eller hvem du nu er

Der var nok en der ikke kunne tåle et lille skvæt af sin egen medicin i spørgsmålet: BjarneD
Og for det første tror jeg ikke at du er intelligent nok til at tillade dig at kalde mig en løgner,
Og for det andet har du sgu ikke særlig stor tiltro til de øvrige Kandu-medlemmer hvis du tror de er så vattede, at de giver mig ret i noget som helst for at få fred.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 26-08-04 16:58

Jamen herregud arne, jeg kan også lige finde et par eksempler hvor du går ind og siger noget i en tråd , der allerede er sagt i forvejen

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 26-08-04 17:02

dova -> En sådan udtalelse SKRIGER på bevisførelse! Og har jeg gjort det, har jeg altid accepteret og nævnt de foregående kommentarer. MIN kommentar er så blot en uddybning eller en anerkendelse!

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 26-08-04 17:06

dova -> og hvem er DU at du har lov til at bringe en kandu'er i miskredit, og mene at han er en dobbelt-profil, blot fordi han er ved at sig over dig, og tør at sige det åbent!

Kommentar
Fra : Kraus70

Dato : 26-08-04 17:07

hørt arne
gentagelser, gentagelser og gentagelser af et allerede foreliggende svar. Det er præcis dova's stil. hvem sagde pointliderlig ?

Kommentar
Fra : calista

Dato : 26-08-04 17:15

Med risiko for at få hevet hovedet af: Prøv dog lige at slappe af!! Hvad er jeres problem?? Lad dog dova være, generer hendes navn jer, så lad være med at læse de tråde, hun svarer på!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 26-08-04 17:22

Hvad er klokken?

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 26-08-04 17:24

jep 4 til 5 min foran på Kandu! Men bagud når det gælder min præmie fra maj måned

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 26-08-04 17:28

Kraus70 -> Selvom jeg deler din mening om dova, kan jeg IKKE acceptere et udtryk som det du kommer med, vil ikke engang nedlade mig til at skrive det. Du ved hvad jeg mener. Kan vi ikke diskutere UDEN at bruge skældsord, så er det UD.................!

calista -> Det er på ingen måde hendes navn, mere den måde hun ER på i de tråde som hun slet ikke skulle ha' været at finde på, fordi de kommentarer hun ofte kommer med allerede er kommet fra ANDRE, og hendes KUN er navlepilleri!

Men hun vil jo SÅ gerne ha' sit navn frem, eller HVAD kan grunden ellers være. Til de der ikke rigtigt ved hvad de skal mene i denne sag, kan jeg da kun anbefale at checke dova's historik! De ER lang og det TA'R tid, men så bli'r man altså også MEGET klogere, på både Dit & Dat. Hun har nemlig IKKE kun blandet sig utidigt, men også givet rigtigt mange GODE svar!

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 26-08-04 17:29

Hej teed.
Er der nogen der er nødlandet over på heden???
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 26-08-04 17:32

Det skulle da lige være den UFO jeg så sidste nat, Keld

Kommentar
Fra : dova

Dato : 26-08-04 17:32

arne
jeg leder stadig efter "beviser" som du kalder det.
Og med hensyn til Kraus70, er jeg nu ikke så sikker på det er en "han"
Men vedkommendes karriere her på Kandu indtil, videre beløber sig såmænd kun til tilsvininger af andre brugere
www.kandu.dk/dk/spg/44996 Der var det Molokyle der måtte stå for skud
www.kandu.dk/dk/spg/45011 Det var så møntet på Ulle1905
www.kandu.dk/dk/spg/47788 Det var så The_expert og BjarneD

Og så dette spørgsmål hvor det altså er mig det går ud over, blot kedeligt, at en bruger som arne.jakobsen der i øvrigt, på trods af vore uenigheder, lader til at være et rimeligt intelligent memmeske, nedlader sig til at hoppe med på sådan noget usagligt udokumenteret pis.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 26-08-04 17:32

Yes Tedd, men så længe Junior IKKE lukker tråden, må han jo synes at den udvikler sig så han har lyst til at holde den åben!

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 26-08-04 17:47

dova og alle andre -> Jeg udbad mig eksempler og så kom dova med 3 forskellige links der skulle dokumentere hendes påstand om mig. Jeg gik selvfølgeligt ind på det første. Til min store overraskelse var det en tråd fra FØR jeg overhovedet opdagede at der var noget der hed kandu.dk. Ved nærlæsning af tråden viser det sig da også at JEG ikke har haft ét eneste indlæg/kommentar i den tråd. ALTSÅ endnu et DYBT useriøst indlæg fra dova. Kan det så undre at jeg ikke har gidet bruge tid på at checke de næste 2 links. Det andet link vedrører en Ulle1905, har aldrig hørt eller set det før. Det kan da godt være er der er noget "skældud" i tråden med the_expert (også kendt som skvadderhovede) og BjarneD. Men ALLE bitre mandler serveret i DEN tråd deles altså af mange, mange andre.

Ikke flere kommentarer til dova i denne omgang. Enhver der gider bruge MEGET tid på at nærlæse hendes historik, vil vide hvorfor.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 26-08-04 17:56

teed
Det var mig der styrede den.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 26-08-04 17:58

dova og Alle andre -> Nu forstår jeg. De nævnte link's var for at bevise Kraus70's hadske indlæg. Og da må jeg sige:
Ja, det ser ikke for godt ud. Ser frem til kritikken / Beviserne for MINE lovovertrædelser.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 26-08-04 18:02

Gu gjorde du ej Keld, du ved jo ikke hvor Jydeland ligger.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 26-08-04 18:05

Her på Kandu er beviser ikke nok Arne! Der skal postulater til!

Hmm? Var det dig med plasticlæderjakken og fullface hjelm Keeld?

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 26-08-04 18:07

dova -> Læs min 17:28 og så prøv at forholde dig til DET, i stedet for blot at kravle tilbage i skyttegraven!

Kommentar
Fra : ans

Dato : 26-08-04 18:07

Hold da kæft en kovending dette spørgsmål har taget. Har været væk fra com. i tre timer, 47 indlæg til dette spørgsmål.

CCjunior

Kandus ur er stadig fem minutter foran

Kommentar
Fra : dova

Dato : 26-08-04 18:14

Ja nemlig arne jacobsen
Det første du greb til, var at nedgøre og tilsvine endnu et af mine indlæg inden du egentlig havde læst hvad der stod.
Og dem der gider, kan prøve at finde alle de spørgsmål både arne og jeg deltager i, og resultatet vil være, enten latterliggørelse, beskyldning om kopiering eller direkte tilsvining af mine kommentarer. Og i adskillige tilfælde, nøjagtig som her bliver min profil og historik blandet ind i det.
Men jeg kan sgu sagtens bære det, og er egentlig af den opfattelse, at det siger mere om arnes natur end om mig.

Indtil nu har jeg fundet et spørgsmål hvor dit svar er det samme som det jeg giver, men det gad jeg nu ikke kommentere dengang, og det er heller ikke hvergang det er mine kommentarer der er "gengivet"
www.kandu.dk/dk/spg/47364
Men jeg vender tilbage når jeg har fundet de andre jeg faldt over, det er bare lidt besværligt at gå så mange igennem og købe svarene for at se kommentarerne. Men grundløse beskyldninger kommer jeg ikke med.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 26-08-04 18:18

Ted & Keld -> Jeg må desværre indrømme, at jeg på trods af at jeg kun bor 15 KM nord for Harrild Hede, IKKE har været nede og checke det.

Keld -> Er du ikke glad for nu at have fået lært hvad en HEDE er?

Tedd -> UFO betyder Unexpected Fucking Opportunities.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 26-08-04 18:23

tedd
Jeg fik at vide fra moder skibet jeg skulle flyve forbi i Wabspeed.
Vi havde ikke noget at gøre dernede.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 26-08-04 19:37

Keldd - det kan ikke nytte, at forsøge sig i Jylland for at hente mails, postvognen er nemlig punkteret. Hvis du kan få Kandu-uret til at gå rigtigt, så skaffer jeg dine mails

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 26-08-04 20:07

eme
jeg har heller ikke fået dit indlæg her,må ind og kigge manuelt.
Men det er nu Tiscali der her problemer.
Og så er jeg ikke urmager skulle jeg hilse at sige (har du gemt mine mail`s?Så hit med dem)
Hilsen
Keldd

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 26-08-04 20:23

De lignede spam, og blev ved med at komme.
Automatisk videresendt.....................til øøøøøøøøøøøøøh spamsted.gr
Er du sikker på at broerne er lukket ordentligt så der ikke ligger en fibersprængning et sted.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 26-08-04 20:32

eme
skulle du ikke snart nå en flyver?Der er vist en pilotstrejke
på vej.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 26-08-04 20:32

eme
skulle du ikke snart nå en flyver?Der er vist en pilotstrejke
på vej.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 26-08-04 20:40

Intet problem - jeg sætter mig bare ved roret, og konen dirigerer - det er lige så nemt som at køre bil.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 26-08-04 20:48

Emesen

Det lyder som om du er gift med en "Hyacint"

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 26-08-04 21:04

Nej nej - den sættes straks på autopilot, og så får jeg en smøg sammen med stewardesserne.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-08-04 22:00
Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 26-08-04 22:04

eme: Det er vist et par dage siden du har været i luften,
du bliver smidt ud,uden faldskærm,hvis du har en pakke cigaretter
i lommen.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-08-04 22:08

emesen's frue er ingen spærreballon ?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-08-04 22:11

...nåeh nej. Ikke hvis han får lov at snakke med strivert-esserne

[hør] Hvisker.... emesen kender slet ikke nogen fremmede damer. Det er blot nogle profiler han kender fra nettet !

(Har han selv fortalt )

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ans

Dato : 27-08-04 00:38

CCjunior
Jeg håber at du kan ignorere følgende:

> arne.jakobsen

Her er et

Citat
Glem ikke ans at det var mig der startede tråden og satte retningslinierne for den. Så jeg ved godt hvad tråden drejer sig om!

citatet er fra dette spørgsmål
http://www.kandu.dk/dk/spg/47717

Jeg mener, at du i mange tråde glemmer, at det ikke er dig, der har startet tråden.
Du har ved flere lejligheder gjort en seriøs tråd til smalltalk.

Dette tip er da noget af et skod tip
http://www.kandu.dk/dk/tip/8852

Du burde da i stedet have oprettet et spørgsmål, så brugeren havde haft mulighed for at forsvare sig. At bruge tip til at genere en anden bruger hører da ikke hjemme blandt "intelligente" brugere.

Du nedvurderer CCjunior ved at bruge denne tråd til smalltalk, da det "kun" er sat til 1 point.

Dette spørgsmål http://www.kandu.dk/dk/spg/48063 har du ligeledes gjort til en smalltalk på dine premisser.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 27-08-04 01:06

Hør nu her ans. Det er jo ikke mig der gør en tråd til en SmallTalk. Der er sket det, at den af og til er BLEVET det og så har jeg tilladt mig at sige at JEG mente at den var det. I Ingen af tilfældende har nogen modsagt mig. Derfor har den så fortsat været en SmallTalk. Men husk én ting! Det er den altså kun indtil Spørgsmåls-ejeren siger SLUT.

Og som det ofte er med citater, er også det du viser ovenfor "plukket ud af en helhed", skal man forstå den, skal man ikke bare se dit citat, men HELE tråden.

Med hensyn til mit såkaldte SkodTip: Jamen jeg kommer squ da med et tip, og gider at beskrive hvad og hvorfor. Og med hensyn til brugeren/Tip-stilleren, så HAR han meddelt sig og faktisk undskyldt sig med at hvis der kunne komme SÅ åndsvage tips om fisk, så kunne han squ osse. Find selv ud af hvem der kom med de Ånddssvage tips om fisk!

Kommentar
Fra : ans

Dato : 27-08-04 01:13

Hvem, der kom med tip om fisk, er jeg klar over, men dem generede du ikke.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 27-08-04 01:17

Og NEJ ans. Citatet var IKKE fra den tråd! Husker godt at jeg har skrevet det citerede men ikke i den tråd du refererer til. Har lige gennemgået den med en Tættekam!

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 27-08-04 01:22

NEJ ans. Dem generede jeg ikke, for de kom selv kort tid efter i en tråd og fortalte hvad de havde gjort og hvorfor!
Og du kender dem godt!

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 27-08-04 01:22

Hej ans, tak for linkene - de var meget oplysende om kandu pt.

//bentjuul

Kommentar
Fra : ans

Dato : 27-08-04 01:36

Så har det været en slidt tættekam.

Citat
Fra : arne.jakobsen Dato : 22-08-04 00:50

> ans

Jeg har da svaret begge pigerne og derved anerkent og erkendt deres tilstedeværelse i denne tråd.
Glem ikke ans at det var mig der startede tråden og satte retningslinierne for den. Så jeg ved godt hvad tråden drejer sig om!

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 27-08-04 02:16

Nåh ja ans. DEN. Hvad er der i vejen med den bortset fra at jeg troede du var en mand. Hvis du mener at jeg er god til at fortælle at det er min tråd o.s.v., så har du helt ret. Faktisk ville jeg ønske at de forskellige Tråd-ejere ville være lidt bedre til at Røgte deres tråde. Og når jeg skriver "satte retningslinierne", så mener jeg det da. At retningslinierne for DEN specielle tråd så var meget løse, er en anden sag. Jeg mener stadig at det er den person der starter en tråd, der har ret til at bestemme hvad den indeholder (bør/skal).

Kommentar
Fra : ans

Dato : 27-08-04 02:25

Det mener jeg også at CCjunior har gjort med dette spørgsmål

Citat
CCjunior Send til en ven Dato : 26-08-04 09:05

Spørgsmål : "Kandu´s ur"

er det bare mig eller er Kandu´s ur begyndt at gå laaaangsommere og laaaaaaaangsomere..

Junior

Kommentar
Fra : dova

Dato : 27-08-04 02:41

Ja, ans, men der kom jo en og "dømte smalltalk", fordi der ikke blev udloddet nok point til at det kunne tages seriøst.

Og arnes, (citat) Jeg mener stadig, at det er den person der starter en tråd, der har ret til at bestemme hvad den skal indeholde.
Du kan så bare ikke se, at det gang på gang er dig der revser og belærer folk om, at enten er deres kommentarer for dumme, eller også befinder folk sig et sted de ikke bør være, eller også er de ude efter letkøbte point, o.s.v.-o.s.v.

Lad da spørgeren selv vurdere den slags, i stedet for at optræde som selvbestaltet

Forresten jeg fandt lige et spørgsmål, hvor det var ans´ kommentar du gengav, bare med lidt anden ordlyd
www.kandu.dk/dk/spg/47938

Kommentar
Fra : ans

Dato : 27-08-04 02:52

dova

Det spørgsmål husker jeg godt, men desværre havde jeg skrevet forkert i et link, men der var intet nyt i det, som arne.jakobsen skrev.

Har netop fundet dette
Citat
arne.jakobsen Dato : 26-08-04 20:49

holniels -> Hvad har din kommentar med spørgsmålet at gøre? Hvis du har lyst til at lave en tråd der handler om at rose den ene og svine den anden til, så opret en sådan under SmallTalk.

Meget rammende synes jeg, fra dette spørgsmål http://www.kandu.dk/dk/spg/48037

Kommentar
Fra : dova

Dato : 27-08-04 03:09

Åh,ja ans
det var et af dem hvor jeg for en gangs skyld valgte at holde mund over for noget i retning af:"Ingen der indtil nu har kommenteret, har faktuel viden om området, og hvis spørgeren HAR fulgt mit råd har han også set det I henviser til"
Se, dertil kunne jeg så både have kommenteret, at jeg af egen erfaring kendte endog meget til det sted jeg linkede til, og ligeledes, at "Letkøbte forsøg på at score point, blot ved at henvise til Googlesøgning, er åbenbart i orden for nogle, men ikke for andre"

Hvordan er det nu lige det citat fra bibelen er, angående at se splinten i en andens øje, men ikke bjælken i sit eget?????

Kommentar
Fra : ans

Dato : 27-08-04 03:26

Ja, vi bevæger os jo langt væk fra emnet, men det er fra

Citat
Mattæus evangeliet kapitel 7

7 Bjælken og splinten
Lad være med at kritisere og dømme andre; den dom, I fælder over andre, skal fældes over jer. 2For I vil selv blive behandlet, som I behandler andre. 3Hvorfor har du så travlt med splinten i din brors øje uden at skænke bjælken i dit eget en tanke? 4Hvorfor siger du: 'Ven, lad mig hjælpe dig med at tage splinten ud af dit øje,' når du ikke engang kan se selv på grund af bjælken i dit eget øje? 5Hykler! Få først bjælken fjernet fra dit eget øje; så kan du se og hjælpe din bror med splinten.
6Giv ikke hunde det, som er helligt. Kast ikke perler for svin. De vil bare trampe på perlerne - og så vende sig om og angribe jer.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 27-08-04 03:30

Kære dova & ans: NU må I fandenme stoppe jeres hadekampagne. Næsten ALT hvad I har skrevet ovenfor kan jeg gendrive punkt for punkt: Jeg skal ikke bruge så meget tid på det, blot henvise til den tråd som dova allerede HAR henvist til.

www.kandu.dk/dk/spg/47938

Læg mærke til at jeg IKKE siger at an's svar er hverken dumt eller noget andet. Jeg begynder HELT forfra og giver MINE råd. Og de er MEGET fyldestgørende. At spørgeren så vælger at give MIG pointene, kan vel ikke lægges MIG til last. Han skriver også at han er glad for både ans's og mit råd. Men vælger at gi' mig pointene. HVORFOR Fanden skal jeg nu være ked af det?
Nej Piger! I er ikke vant til at en mand ER en mand, og står ved sine holdninger. Men det kommer I til at vænne jer til!

Kommentar
Fra : ans

Dato : 27-08-04 03:56

arne.jakobsen

Bruger du så ikke den samme taktik, som du anklager dova for at bruge?

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 27-08-04 04:28

Nej ans. Det mener jeg ikke. Og jeg vil gerne forklare forskellen. Jeg oplever ofte at såvel Jeg som andre allerede Har været inde og givet nogle gode og dækkende svar på spørgsmålet, og så må spørgeren jo selv bestemme. Jeg har oven i købet oplevet at så velmeriterede folk som emesen og BjarneD har været inde og sagt at Arne´s svar var OK, men at de da lige kunne tilføje noget ekstra. Selv EFTER dette kommer dova ind med en kommentar der i bedste fald kan kategoriseres som "EKKO", MEN i modsætning til de andre der tidligere har været inde på tråden, anerkender hun intet, hun gentager de tidligere råd, og fortælller så hvor nogle af de andre har lavet små-fejl.
Kunne hun dog bare finde ud af "KUN" at blande sig i ting, der var ÅBNE, så var det da helt fint. MEN !!!

OG jeg siger det igen: Det er ikke personligt, KUN fagligt.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 27-08-04 04:54

Jamen det må spørgeren stadig selv vurdere , og hvis jeg kommer med et ekko, som du kalder det, er det altid i form af, at den eller den har ret i sit svar, Men nu er vi åbenbart ved at være tilbage ved, at det er mig du ikke kan tage trykket af, og hvorfor mon det, for alt det du beskylder mig (uberettiget) for, er nøjagtig det som adskillige andre mener at du står for.
Jeg kan efterhånden kun tolke det derhen, at du ser min færden her som en eller anden barnlig trussel mod din egen forestilling om en succesfuld himmelflugt her på siden, pointfikseret som du i hvert fald er i mange af dine indlæg.
Så har du fandens travlt med, at jeg ikke abonnerer på noget, og befinder mig hvor jeg ikke hører hjemme.
Det gør overhovedet ingen forskel om man abonnerer eller ej. Det gør det i hvert fald ikke mere legitimt at komme med kommentarer hvis man abonnerer, og nu ved jeg ikke hvad du abonnerer på, men med hensyn til i hvert fald tips, har du jo selv denne indstilling: "Det er helt fint, at de ligger på siden under seneste 25. Kun sådan kan jeg hurtigt få overblik over emner jeg ikke abonnerer på". Jamen Halleluja, hvad har du at gøre i noget du ikke abonnerer på, når andre efter din mening ikke skal være der .
Og med hensyn til kun at blande sig i noget der er åbent, så er jeg for det første ikke den eneste, og derudover har man faktisk ifølge reglerne her,altså ikke dine regler, ret til at komme med kommentarer til et spørgsmål der er lukket, og der bliver man vel for fanden ikke anklaget for forsøg på letkøbte svar af pointliderlighed.
Men ved du hvad arne,jakobsen det er altså muligt at få blokeret sin profil herinde p.g.a chikane og anden utilbørlig fremturen, og jeg vil i hvert fald ikke gøre indsigelser mod din fratræden.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 27-08-04 05:23

Læg lige mærke til HVEM der bruger grimme ord! Du dova skriver selv Pointliderlighed.
I en anden tråd i aften var der en person der var på min side, men da han blev grov, fik han det også at vide,
Læs lige DEN tråd dova. Du fik hvad DU skulle ha'.
Jeg pisser ikke på nogen men KRÆVER respekt for den jeg er!
Og når NOGEN tror at de bare kan opføre sig HELT FRIT så vil jeg gerne ha' lov til at være her og sige NEJ!
Og hvis Kandu kan forhindre mig i det? So be it! Jeg ved godt at jeg er den nye dreng i klassen! JEG skal lære at være sammen med jer, men I skal også lære at være sammen med mig. Jeg ved godt at I er flere end MIG, men betyder det også at I er bedre end MIG? Tænk jer om! Og om! Eller lad være. Jeg ka' squ godt leve uden jer, men jeg tror at det ville være sjovere med JER!

Kommentar
Fra : dova

Dato : 27-08-04 05:24

med hensyn til www.kandu.dk/dk/spg/47938 er det jo forståeligt nok, at du ikke mener at svaret ans har givet er dumt,da du selv kommer med det samme, at henvende sig til et auktionshus.
Men du ANERKENDTE det heller ikke, som du også beskylder mig for ikke at gøre. Så det vil jeg da også kalde EKKO, og gentagelse af tidligere råd.

Men det kan du jo ikke se, når det er dig selv det drejer sig om.
Det har noget at gøre med manglende evne til at se egne fejl og manglende selverkendelse, og bestemt ikke definitionen på om en mand er en MAND.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 27-08-04 05:52

En mand plejer bare at være en vatnisse

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 27-08-04 06:06

DEN var squ for billig dova. ans skriver KUN Henvend dig til et auktionshus og giver et link,
Selv DU må da kunne se at mit svar er helt anderledes grundigt og gennemarbejdet.
Alligevel var det såvel ans som jeg der fik ros for vore ideer.
At der så kun kunne gives point til 1 pers. Ja sådn´t er livet!

ans -> plejer er død!

Kommentar
Fra : ans

Dato : 27-08-04 06:12

En mand er en vatnisse

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 27-08-04 09:10

Pas nu på ans.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : calista

Dato : 27-08-04 09:18

Men ans har jo ret!
Mænd er generelt vatnisser. Et blik fra konen/ kæresten/ moderen, og de opfører sig som små hundehvalpe

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 27-08-04 09:47

calista
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 27-08-04 11:27

Så så tøser - I elsker at lave manden om - når han så endelige føjer jer..............vatnisse.

Godkendelse af svar
Fra : CCjunior

Dato : 07-09-04 21:03

Tak for svaret molokyle.

Havde jeg troet at i ville fylde min mailboks på denne måde så havde jeg sq aldrig skrevet det.. Weeeee.

Junior

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 07-09-04 21:35

Ja Ja Junior, så blev du så klog. Selv om jeg ikke har ret til at bedømme noget som helst, har jeg tidligere sagt (og ment), at ethvert spørgsmål til 1 point, pr. definition ER et SmallTalk spørgsmål. Det ene point viser nemlig blot at man gerne vil ha' noget kastet ud/op til debat! Og når det først ligger DER, kan alt jo ske!

Mange hilsener fra Arne

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 08-09-04 00:33

Tak

Hilsen....

</VATNISSEN>