/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Software til pc, til SE T630
Fra : Soska
Vist : 286 gange
100 point
Dato : 25-08-04 22:41

Jeg savner software til min pc, så jeg kan skrive mail, sms, skrive kontaktpersoner, styre alle programmer og få en god oversigt over min SonyEricsson T630 via. Bluetooth på computeren.

Er der nogen der kender et program til dette?

\Alex

Kommentar
Fra : peque

Dato : 25-08-04 23:11
Accepteret svar
Fra : peque

Modtaget 110 point
Dato : 25-08-04 23:14

Øhh... her er den helt korrekte side til at synkronisere mellem din telefon og til pc

http://www.sonyericsson.com/spg.jsp?cc=us&lc=en&ver=4000&template=ps1_1_3_4&zone=ps&lm=ps1_1&pid=10117

Kommentar
Fra : Soska

Dato : 26-08-04 16:38

>peque<

Tak, for svaret. Problemet med programmet var bare, at jeg ikke kunne få det til at fungere med Bluetooth. Men det har jeg også fået svar på, ved at læse andres indlæg. Jeg skriver lige hvordan man får det til at virke.

"
Ja det gør den også. Problemet er du skal mappe en COM port til din
bluetooth port.

Aktiver bluetooth på din telefon. Højreklik på bluettoh ikonet i taskbaren.
Vælg quick connect / blue tooth serial port / og så din telefonsnavn.

Derefter gå ind i kontrol panelet og vælg Phone monitor options / og sørg
for at aktiver og reserver fx COM 4.

Så skal skulle XNDT connecti virke
"
Skrevet af Flare

Godkendelse af svar
Fra : Soska

Dato : 26-08-04 16:41

Tak for svaret peque.