/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Unlock Mobiltelefon / Spørgsmål
10  Squanto 646
unlock 3330
Fra : tpjanerka
Vist : 539 gange
20 point
Dato : 06-07-02 16:27

er der nogen der har et godt program til at unlocke en 3330 eller ved hvor man kan finde et
jeg har prøvet med nokiatool og nogle forskellige andre programmer og så blev den låst så jeg ikke engang kan bruge mit eget sim-kort
det er irriterende

mvh Torben

Accepteret svar
Fra : agenten

Modtaget 20 point
Dato : 07-07-02 01:19

nokia tool er ok du har gjort noget forkert.

Kommentar
Fra : laurenzio

Dato : 07-07-02 12:33

Agenten,
Du sætter sq da ikke et spørgsmål som formodet svar.

Kommentar
Fra : agenten

Dato : 07-07-02 14:00

Ups

Kommentar
Fra : laurenzio

Dato : 07-07-02 21:03

)

Kommentar
Fra : miller4

Dato : 09-07-02 10:54

Jeg er 99% sikker på at jeg kan unlocke din 3330 for dig. Kig forbi www.mujer.subnet.dk

Kommentar
Fra : tnnmdk

Dato : 15-07-02 18:57

hej Tpjanerka.du kan skrive til mig Email tnnmdk@yahoo.dk jeg kan hjælp dig hvordan man bruge, der er 2 program som du kan benyttes .mvh.Tnnmdk

Kommentar
Fra : webnik

Dato : 21-07-02 05:03

Hej

Miller4 er 99% sikker på at han kan unlocke din 3330... Jeg er 100% sikker på jeg kan!

Kommentar
Fra : malek

Dato : 24-07-02 01:27

Jeg kan god unlocker din mobile i løbet af 5 sec,ring til på 27430160

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 07-08-02 19:42

Prøv med kNok Phoenix

mvh Lars Bøgvad

"tpjanerka" <tpjanerka.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:tT349.5717$G3.786675@news010.worldonline.dk...
> er der nogen der har et godt program til at unlocke en 3330 eller ved
> hvor man kan finde et
> jeg har prøvet med nokiatool og nogle forskellige andre programmer og så
> blev den låst så jeg ikke engang kan bruge mit eget sim-kort
> det er irriterende
>
> mvh Torben
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 07-08-02 21:16

Jeg har låst en 3330 op med noktool 18

"Lars Bøgvad" <larsboeg@worldonline.dk> skrev i en meddelelse
news:airpka$nd0$1@sunsite.dk...
> Prøv med kNok Phoenix
>
> mvh Lars Bøgvad
>
> "tpjanerka" <tpjanerka.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
> news:tT349.5717$G3.786675@news010.worldonline.dk...
> > er der nogen der har et godt program til at unlocke en 3330 eller ved
> > hvor man kan finde et
> > jeg har prøvet med nokiatool og nogle forskellige andre programmer og så
> > blev den låst så jeg ikke engang kan bruge mit eget sim-kort
> > det er irriterende
> >
> > mvh Torben
> >
> > --
> > Leveret af:
> > http://www.kandu.dk/
> > "Vejen til en hurtig løsning"
> >
>