/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Fra : tonnie
Vist : 404 gange
20 point
Dato : 25-08-04 16:40

lige et spørgsmål..
jeg hare 4-5 spørgsmål jeg har besvaret, som brugerne har accepteret som svar.
men har ikke fået nogle point for det..
hvordan kan det være??

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 25-08-04 16:41

Det er fordi du ikke er superbruger

Kommentar
Fra : tonnie

Dato : 25-08-04 16:42

hvordan bliver jeg det?

Accepteret svar
Fra : creamygirl

Modtaget 30 point
Dato : 25-08-04 16:44

Registrer dig som superbruger, så vil du fremover være med i det store pointræs..
Eller lad være og undgå at blive kaldt for de værste gloser (pointrytter, pointluder osv osv...)

Godkendelse af svar
Fra : tonnie

Dato : 25-08-04 17:26

Tak for svaret creamygirl.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 25-08-04 17:36

Og hvis du har lyst til at samle point, skal du bare skide højt og flot på hvad visse personer herinde griber til af beskyldninger, fordi de ikke selv dur til andet end at føre sig frem i en gang intetsigende smalltalk.

hilsen dova

Kommentar
Fra : ans

Dato : 25-08-04 17:48

Hvornår deltager man i en gang intetsigende smalltalk???????

Kommentar
Fra : the_expert

Dato : 25-08-04 17:51

syns creamfrøen illusterer det

Kommentar
Fra : ans

Dato : 25-08-04 18:14

tonnie

Du skal lige være opmærksom på at de point, som du har fået som almindelig bruger, ikke bliver godskrevet til din konto nu.
Det er fremover som superbruger, hvis dit svar bliver accepteret, at du får "superpoint"

Kommentar
Fra : Judleman

Dato : 25-08-04 20:57

Smalltalk er da ok - Hvad med hvordan man vejer blåhvalen?

Kommentar
Fra : ans

Dato : 25-08-04 21:02

Judleman

Spørg Marsaben om det

Kommentar
Fra : Judleman

Dato : 25-08-04 21:10

den var god ;)

Kommentar
Fra : ans

Dato : 25-08-04 21:11

Judleman

Jeg ved ikke, hvorfor du lige kommer ind i denne tråd, men det kan jeg jo så tænke over.

..

Kommentar
Fra : Judleman

Dato : 25-08-04 21:11

Men som du kan læse i min profil (som jeg lige har skrevet) er han jo ikke den samme som mig.

Han er trods alt min lillebror, der liiiiige skal lave det samme som storebror.

Hilsener

Judleman

Kommentar
Fra : Judleman

Dato : 25-08-04 21:12

sorry, melder mig ud igen.