/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Fejl: 'c1' er null eller ikke et objekt
Fra : wacher
Vist : 647 gange
500 point
Dato : 25-08-04 16:04

Min internet explorer kommer hele tiden frem med "der opstod en fejl under kørslen. Vil du søge efter fejlen? Linje 6: fejl: 'c1' er null eller ikke et objekt. Hvis man svarer ja kommer man i noget debug og nej så sker der ikke rigtig noget.

Det er efterhånden noget irriterende så hvis der var nogen der vidste hvordan man fik det væk så er der 500 points at hente.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 25-08-04 16:16

Et forslag:
Funktioner>internetindstillinger>avanceret>fjern hakket "vis en meddelelse om hvert scriptfejl"

Kommentar
Fra : PepsDK

Dato : 25-08-04 16:17

Du kan evt. ikke få geninstalleret dit internet explorer? lyder som om det er lidt crashed ;P

Accepteret svar
Fra : tedd

Modtaget 510 point
Dato : 25-08-04 16:20

Lyder som en java scriptfejl på siden! Du kan prøve at gå ind under Funktioner > Internetindstillinger > avanceret og fjerne flueben i deaktiver scriptfejlfinding!

Kommentar
Fra : dannyboyd

Dato : 25-08-04 17:32

Hvis ikke andet virker så installer IESP1 herfra. http://intern.sdu.dk/it-service/tjenester/ftphotel/ftpindhold/

Kommentar
Fra : Coliniiii

Dato : 25-08-04 20:12

Gør som emesen og tedd siger det virker!!

Hilsen Colin

Godkendelse af svar
Fra : wacher

Dato : 29-08-04 15:15

Jeg lavede en gendan standarder hvorefter den bl.a. fjernede flueben i deaktiver scriptfejlfinding og siden har jeg ikke haft fejlen