/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Lukning af sag
Fra : dmks
Vist : 398 gange
39 point
Dato : 25-08-04 08:20

Hej Hvordan lukker jeg en sag?

Accepteret svar
Fra : arne.jakobsen

Modtaget 49 point
Dato : 25-08-04 08:26

Hvis du mener et spørgsmal, så gør du det ved at acceptere en kommentar som svar. Når du har stilllet spørgsmålet, har du altid en linie over hvert svar/kommentar med teksten Accepter som svar. Trykker på denne bliver spørgsmålet lukket, efter at du har haft lejlighed til at sende et par ord til den person der har sendt kommentaren.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 25-08-04 08:31

Dog kan et "lukket" spørgsmål stadig kommenteres.
http://www.kandu.dk/dk/faq.asp

Godkendelse af svar
Fra : dmks

Dato : 25-08-04 08:33

Tak for svaret arne.jakobsen.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 25-08-04 08:48

Tak for hjælpen eme. Skal nok prøve at være mere præcis i fremtiden.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 25-08-04 08:53

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 25-08-04 09:32

Alle er gode venner,og min mail funker igen,
så luk bare de 2 spørgsmål du havde oprettet til mig,og tak tak.(selvfølgelig arne, er lidt tidligt endnu)
Hilsen
Keldd.